Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erikoisia mielipiteitä/ajatuksia, joihin olette törmänneet

Vierailija
06.01.2017 |

Eräs kaverini meni kihloihin jokin aika sitten ja suunnittelee täyttä päätä häitään, haluaa omien sanojensa mukaan kaikin puolin täydellisen päivän. Hän puhuu lähinnä tulevista häistään. Surullisena tilitti minulle, kuinka "harmittaa, kun meidän hääpäivä ei tunnu olevan muille yhtä tärkeä kuin minulle ja miehelleni".

Öö...eihän tietenkään toisten hääpäivä ole muille yhtä tärkeä! Toki mukava päivä perheelle, ystäville jne, mutta minusta ei voi kuvitella oman hääpäivän merkitsevän muille yhtä paljon kuin hääparille itselleen.

Millaisia muita erikoisia mielipiteitä/ajatuksia on tullut vastaan?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni ei suostu seurustelemaan kokemattomien miesten kanssa, koska uskoo heidän "seksin makuun päästyään haluavan kokeilla muita naisia".

Ystäväsi on oikeassa. Minulle ainakin kävi juuri noin. Nälkä kasvaa syödessä.

Vierailija
22/65 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustani on ihan ok kysellä ihmisten henkilökohtaisia asioita muiden (työkaverit jne) kuullen, tyyliin "Sari, kuulin että oot eronnut, oliko riitaisa ero?", "Johanna, mikä sussa on vialla kun et halua vetää perseitä?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni ei suostu seurustelemaan kokemattomien miesten kanssa, koska uskoo heidän "seksin makuun päästyään haluavan kokeilla muita naisia".

Ystäväsi on ihan oikeassa, nimimerkillä kokematon mies aviopuolisona (petti ja jätti)

Vierailija
24/65 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut miehestä joka ei voi käydä parturissa kuin perjantaina.

Vierailija
25/65 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni ei voinut sietää pahoja ruoka-aineallergioitani, ne kuulemma rajoittivat liikaa hänen elämäänsä (hän sai syödä mitä halusi, itse jouduin miettimään missä ravintoloissa voin syödä).

Vierailija
26/65 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoiva ydinvoiman vastustaja.

Ei tajunnut että tupakan mukana saa keuhkoihinsa säteilevää toriumia.

Vierailija
27/65 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituisen tätini mielipide on, että kaikki ihmiset ovat luonnostaan keskivertoja "taviksia", ja "taviksesta" eroavat elämäntavat ovat joka ikisen ihmisen kohdalla tietoista erikoisuudentavoittelua. Normaalin ihmisen vaisto vetää mahdollisimman keskivertoon työhön, ohjaa syömään perunaa ja ruskeaa kastiketta ja katsomaan iltaisin kympin uutiset. Muunlaiset tavat kertovat siitä että ihmisen itsetunto tai mielenterveys ei ole kunnossa kun pitää varta vasten yrittää olla niin erikoinen. 

Haha, tunnen myös tällaisen ihmisen. Joka asiassa hänen omistaan poikkeavat toisten tavat ovat nimenomaan sitä, että nämä muut YRITTÄVÄT kaikkensa olla noudattamatta luonnollisia tapoja ja mieltymyksiä. Ja sitten asiaan liittyy myös tuo päivittely siitä, mistä tämä yrittämällä yrittäminen oikein voi johtua. Yleensä syyksi löytyykin juuri huono itsetunto, kotikasvatus tai mielenterveys.

Vierailija
28/65 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen valitsee ystävänsä ulkonäön perusteella, ei kaveeraa omien sanojensa mukaan rumien tai lihavien kanssa.

Haha, minä toimisin myös näin, jos pystyisin. Ja jossain määrin toiminkin.

Vierailija
29/65 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs lapseton oli sitä mieltä, että synnytyksen jälkeen on töihin palattava heti, kun sairaalasta kotiutuu. Ja jos ei vauvalle löydä hoitajaa/hoitopaikkaa, pitää se laittaa sitten lastenkotiin, että äiti voi tehdä töitä. Ehtiihän sitä vauvaa sit siellä käydä katsomassa. Ei tartte varmaan kertoa omia ajatuksia tästä..

Pienen koiran kakkoja ei tarvitse siivota, koska ne ei oo kissan kakkaa isompia.... Raivostuttavaa :DD

Vierailija
30/65 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rasvaton maito ei voi kenenkään mielestä olla paremman makuista kuin kevytmaito", totesi tätini

Vierailija
31/65 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni ei voinut sietää naisilla otsatukkaa.

Minun edesmennyt (ah!) isoäitini oli myös tämmöinen. Perusteli otsatukkainhoansa sillä että "lutkat pitää otsatukkaa". Hänen luokseen mennessä alkoi aina kauhea vaatiminen että otsatukka on laitettava pannalla pois näkyvistä. Myöskään kynnet eivät saaneet olla pitkät, se valkoinen osa kynnestä piti aina leikata pois. Meikkaaminen ja hameen käyttäminen olivat myös "lutkan merkkejä".

Ihanaa että hän kuoli. Kestämätön ihminen.

Vierailija
32/65 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amorphis ei ole erään eläkeläisen mukaan metallia, koska se kuulostaa liian hyvältä ollakseen metallimusaa :D

Vierailija
33/65 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kerran vasemmistolaisen. Olipa erikoiset mielipiteet ja asenteet!

Vierailija
34/65 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ketjua lukenut, mutta pidin kyllä omituisena kaverina työkkärin asiakasta, joka kertoi kommunikoivansa kuolleen äitinsä kanssa asioista. vihjaili, että myöskin näistä työkkärikäynneistä. 

toinenkin asiakas oli mielestäni hieman omituinen: :hänen luonaan oli "joku/jotkut" käyneet ja muuttaneet hänen valokuva-albumissaan olevia valokuvia. Siis niiden sisältöjä. 

Mikä sitten kenenkin mielestä on omituista. Minun mielestä nämä, mutta ei niillä itellä tuntunut olevan asiassa mitään epäselvää.

Vierailija
35/65 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa tänne!

- Angela Merkel

Vierailija
36/65 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittelin tuttavalleni että en välttämättä saa pidettyä kesälomaa ensi kesänä, koska työsuhteeni loppuu keväällä ja lomat on luonnollisesti pidettävä pois alta ennen sitä. Toiveissa olisi tietenkin että uusi työ löytyisi heti entisen päätyttyä, eikä "uutta lomaa" ehdi kertyä kesäksi. Tuo tuttavani kysyi ihan vakavalla naamalla, että enkö voisi kysyä nykyiseltä työnantajaltani saisinko kuitenkin pitää loman vasta kesällä. Ei millään tuntunut ymmärtävän etten tietenkään voi heinäkuussa olla lomalla työstä, jota minulla ei silloin enää ole :D

Minulle vastaavassa tilanteessa työnantaja halusi maksaa lomakorvauksen loman sijasta.

Vierailija
37/65 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Malawissa, joka on ihan köyhimpiä maita maailmassa. Olin lounaalla kahden paikallisen tutun kanssa. Tuli puhe, että maassa tarvittaisiin kipeästi perhesuunnittelua. Toinen paikallisista esitti ihan tosissaan, että alakoulun muuttaminen maksulliseksi saisi ihmiset hankkimaan vähemmän lapsia.

Vierailija
38/65 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä oli ok kertoa vaimolle avioerosta ja toisen naisen mukaan lähtemisestä pariterapeutin vastaanotolla, ettei tarvitsisi kohdata petetyn ja jätetyn puolison tunteita kahden kesken (ajatteli, ettei nainen kehtaisi suuttua ulkopuolisen ollessa paikalla).

Vierailija
39/65 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttuni ei toivo ystävilleen tapahtuvan hyviä asioita, koska se olisi epäreilua häntä kohtaan. Jos ystävänsä hakee työpaikkaa, hän toivoo ettei ystävä saa töitä (vaikka eivät edes kilpailisi saman alan töistä).

Vierailija
40/65 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsin työkaverilleni, että ykkösoluessa on vähemmän kaloreita kuin nelosoluessa. Että se voisi olla vaikka laihduttajalle hyvä valinta. "No ei varmasti ole eri määrä kaloreita, totesi kollega, kalja on kaljaa." Tarvitsen oikeesti usiamman tonnin palkankorotuksen. Ei töiden puolesta vaan siksi että joudun tuollaisten tollojen kanssa töitä tekemään.