Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!Ratkaiskaa mun ja miehen välinen riita!

Vierailija
06.01.2017 |

Mies haluaisi tilata itselleen nämä acnen lenkkarit http://www.acnestudios.com/fi/en/adrian/2EV134-900.html# Minusta kengät ovat todella rumat ja tuolla hinnalla saisi paljon hienommat kengät! Mies suuttui kun kritisoin kenkiä. Mitä mieltä te olette: ovatko kengät hitti vai huti?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lättäjalka

Vierailija
2/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu on tämä: jokainen päättää itse vaatetuksestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mues voi ostaa rahoillaan haluamansa kengät. Itse en olisi suhteessa, jossa puoliso yrittää rajoittaa pukeutumistani

Vierailija
4/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin jotain sateenkaaren väreissä olevia lenkkareita,mutta tulikin jotkut tyylikkäät kengät.Kiinnostaisipa munkin miestä tuollaiset.Todella rumat?Tuskin nyt.Ja apua on kyllä aika turha sana otsikossa.

Anna ostaa.

Vierailija
5/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää sellaiselta sairaalasta saatavalta kipsikengältä, siis mitä jalkapoikkiset käyttää.

Vierailija
6/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se lättäjalka

ei se nyt niin vakavaa ole, että kenkien takia tarvitsisi miestä jättää :D

Vierailija
7/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaisi tilata itselleen nämä acnen lenkkarit http://www.acnestudios.com/fi/en/adrian/2EV134-900.html# Minusta kengät ovat todella rumat ja tuolla hinnalla saisi paljon hienommat kengät! Mies suuttui kun kritisoin kenkiä. Mitä mieltä te olette: ovatko kengät hitti vai huti?

Muuten hyvät, mutta nauhakengät ovat hankalat - sanoisin että huti ja mies oli samaa mieltä.

Vierailija
8/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut katsoa mutta pääasiassa en puutu toisen vaatetusasioihin. Mitä väliä sillä on jos miehesi haluaa ostaa mieluiset kengät?. Et kai sinäkään tykkää jos mies torppaa ideat mitä sulla on?. 

Kuka jaksaa tapella toisen kanssa jostain kengistä?. MInä ostan mistä tykkään ja mies ostaa mistä tykkää ja thats it.

Vierailija
9/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tykkää, niin anna ostaa. Et kai sä niitä joudu käyttään.

Vierailija
10/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies kokeillut niitä jossain? Lenkkareiden pitää olla hyvät jalassa. Joka tapauksessa, sinä et päätä miehesi lenkkareista.

Vierailija
11/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos mies arvostelisi sun vaatevalintoja?

Jokainen ostakoot sellaiset kengät/vaatteet jotka itse haluaa!

Vierailija
12/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivat kengät, ei mittään vikaa mun mielestä. Vähän kalliit,mutta jos itse maksaa niin ostakoon mitä tahtoo. Eri asia jos sillä/ teillä ei oikeesti oo varaa noihin.

Vierailija
13/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienot kengät, hirvee hinta. Jos budjetti kestää eikä kukaan näe loppukuusta nälkää ja mies omillaan ostaa, niin anna olla. Jos taas sinä tingit kaikesta etkä hanki itsellesi mitään, että perheen talous säilyy, niin on syytä jatkaa keskustelua. Älkää riidelkö, jutelkaa rauhassa.

Vierailija
14/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei auta muuta kuin pihdata, kunnes mies suostuu ehtoihisi.

Vierailija
15/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä mies arvosteleekin mun vaatevalintoja, ja meillä on aina ollut tapana kysyä toisen mielipidettä isommissa hankinnoissa. Minä jätin juuri aamulla tilaamatta yhdet lenkkarit kun ne miehen mielestä näytti rumilta. Sen takia en ymmärrä miksi miehen piti nyt suuttua

Vierailija
16/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kalliit ollaakseen noin halpojen rimpuloiden näköiset! Todellakin huti! Rumat!

Vierailija
17/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mies myös sanella mitä sulla on päällä?

Tietysti mies saa ostaa minkälaiset kengät haluaa, ei kuulu sulle.

Miksi kengät muuten aina nauhotetaan kaupassa noin että niitä ei voi käyttää eikä kiristää?

Vierailija
18/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä mies arvosteleekin mun vaatevalintoja, ja meillä on aina ollut tapana kysyä toisen mielipidettä isommissa hankinnoissa. Minä jätin juuri aamulla tilaamatta yhdet lenkkarit kun ne miehen mielestä näytti rumilta. Sen takia en ymmärrä miksi miehen piti nyt suuttua

Ei sinun heikko selkärankasi tarkoita, että hän ei voisi ostaa jotain mikä miellyttää itseään.

Ja lenkkaritko on niitä isoja hankintoja? LOL

Vierailija
19/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahka näyttää siltä, ettei kestä kovaa kulutusta vaan halkeaa muutamassa kuukaudessa tai venyy rumaksi. Muodossakin on jotain kömpelöä.

Vierailija
20/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nuo kyllä rumat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi