Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen 20- vee kakara siirteli tililleen kassalla lisää rahaa, olikohan jotain luottoa???

Vierailija
06.01.2017 |

Oikeasti, siirteleekö nuoret jostain luotosta lisää rahaa tililleen? Tajuatteko te, kuinka kusessa olette hetken päästä???

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois ihan toiselta tililtä? Ootko tullut ajatelleeksi?

Vierailija
2/53 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen usein sitä että joudun siirtämään rahaa tililleni kun käyttötili on mennyt nollille. Nimittäin säästötililtäni johon palkkani menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todenäköisesti ihan säästötililtä/toiselta tililtä.. Mullekin tulee palkka toisella tilille ja pidän kortilla kerrallaan 100€ jos en ole ostamassa mitään.

Vierailija
4/53 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on säästötili josta siirrän käyttötilille tarvittaessa.

Vierailija
5/53 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 35v joudun joskus myös siirtämään rahaa. Siirrän tililtä toiselle. Tilillä kaksi käyttäjää, joilla molemmilla vähän harva pää. Yleensä kyllä jos sillä tilillä ei rahaa, niin maksan toisella kortilla. Ehkä nuorella vaikka säästötili ja käyttötili ja vain toiseen kortti?

Vierailija
6/53 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka pöljä olet, mutta itellä ainakin on kolme tiliä ja joskus käynyt niin, että korttitilillä ei ole rahaa maksaessani, joten siirrän toiselta tililtä lisää rahaa. Muutenkaan en korttitilillä pidä kauhean rahaa, jos kortti vaikka pöllitään (siinä on lähimaksu ominaisuus).

Kannattaa välillä nähdä muutkin sivut laatikosta, kuin pelkästään sisältö...

Vierailija
7/53 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällä pennulla olisi joku säästötili, en usko, että se tekee sitä siirtoa kädet täristen kaupan kassalla ja hakee vielä lisää, kun homma hoidettu. Eiköhän ne ole vähän vastuullisemman oloiset yksilöt, jotka säästötilejä pyörittää... Ap

Vierailija
8/53 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todenäköisesti ihan säästötililtä/toiselta tililtä.. Mullekin tulee palkka toisella tilille ja pidän kortilla kerrallaan 100€ jos en ole ostamassa mitään.

Miksi pitää tehdä elämä noin vaikeaksi. Vähän samaa luokkaa kuin eräällä henkilöllä joka selvitti että autoon ei kannata tankata "ylimääräistä" bensaa koska se lisää painoa ja nostaa kulutusta. Tankkaa kuulemma aina vain sen verran että riittää "seuraaviin ajoihin" :D

Vierailija
9/53 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla (31v) on kaksi tiliä. toisella ns käyttötilillä johon minulla on kortti pidän vähän rahaa ja toisella tilillä on kaikki loput omaisuuteni. Välillä kaupan kassalla muistan että olen käyttänyt käyttötilin rahat ja siirrän nopeasti säästötililtä rahaa käyttötilille. Luulen että on normaalia ja järkevää pitää kahta tiliä, eikä vain yhtä.

Vierailija
10/53 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää tehdä elämä noin vaikeaksi. Vähän samaa luokkaa kuin eräällä henkilöllä joka selvitti että autoon ei kannata tankata "ylimääräistä" bensaa koska se lisää painoa ja nostaa kulutusta. Tankkaa kuulemma aina vain sen verran että riittää "seuraaviin ajoihin" :D

No eiväthän nuo nyt ole keskenään verrattavissa olevia asioita. Mä en pidä käyttötilillä suuria summia rahaa skimmauslaitteiden takia. Ei se mitenkään hankalaa ole, varsinkaan nykyään, kun on nettipankki puhelimessa.

Vierailija
11/53 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voiko kaupan kassalla siirtää muka rahaa tililtä toiselle? Olen luullut että vaan nostot ja talletukset onnistuu. Meidän tyttö tallettaa joskus käteistä, jos on esim. saanut jouluna käteistä lahjaksi, niin tallettaa jossain Alepan kassalla S-Pankin tilille, johon hänellä on kortti. Kädet ei kylläkään hänellä tärise.

Vierailija
12/53 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tällä pennulla olisi joku säästötili, en usko, että se tekee sitä siirtoa kädet täristen kaupan kassalla ja hakee vielä lisää, kun homma hoidettu. Eiköhän ne ole vähän vastuullisemman oloiset yksilöt, jotka säästötilejä pyörittää... Ap

Siis millä tapaa tämä nuori oli vastuuton?

Vierailija
13/53 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku varastaa sun kortin ja tyhjentää koko tilin niin on huomattavasti mukavempaa kun sieltä lähti vain 100e kuin 100 000e.

Vierailija
14/53 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis voiko kaupan kassalla siirtää muka rahaa tililtä toiselle? Olen luullut että vaan nostot ja talletukset onnistuu. Meidän tyttö tallettaa joskus käteistä, jos on esim. saanut jouluna käteistä lahjaksi, niin tallettaa jossain Alepan kassalla S-Pankin tilille, johon hänellä on kortti. Kädet ei kylläkään hänellä tärise.

Eiköhän siirtänyt puhelimella nettipankissa rahaa tililtä toiselle.

Vierailija
15/53 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä käyttötilillä suuria summia rahaa. Jos kortti varastetaan tai skimmataan niin eipähän lähde koko omaisuus. Säästötililtä siirrän tarpeen mukaan rahaa.

Vierailija
16/53 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kassalla? En tajua sanaakaan tästä jutusta.

Vierailija
17/53 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, nytkö vituttaa? Ilkeä on väitteesi ja puhetapasi.

Vierailija
18/53 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon monesti joutunut kaupan kassalla siirtämään toiselta tililtä toiselle, kun olen unohtanut tehdä sen aikaisemmin. Pidän suurimman osan rahoista tilillä, jolle ei ole korttia, ja kortti tilillä vain tarpeellisen. Siirtoon menee 20sek.

Vierailija
19/53 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa niin ja se siirto tehdään vasta kassalla ja haetaan vielä lisää tavaraa kun huomataan, että säästötilillä olikin enemmän...? Don't think so. Eiköhän sieltä luotolta siirretty enemmän kuin oli ajateltu, ja iloisena ostettiin piikkiin vielä ylimääräistä. Ap

Vierailija
20/53 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon monesti joutunut kaupan kassalla siirtämään toiselta tililtä toiselle, kun olen unohtanut tehdä sen aikaisemmin. Pidän suurimman osan rahoista tilillä, jolle ei ole korttia, ja kortti tilillä vain tarpeellisen. Siirtoon menee 20sek.

Jaa niin ja se tehdään kassalla??? Ja et muutoin pysty hillitsemään itseäsi? En oikein usko.

Kauheesti noita kulutusluottoja yms. on, vaikkei kukaan tunnusta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan