Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavat naiset eivät huoli lihavaa miestä?

Vierailija
06.01.2017 |

Kysymys otsikossa. Omasta mielestäänhän nämä lihavat naiset ovat "muodokkaita". Eivätkö lihavat miehet ole samalla logiikalla "lihaksikkaita"?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

#believeinfatness kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihaviin joutuu tyytymään. Kukapa ykkösvaihtoehtona haluaisi lihavaa ottaa. Naisten lisääntyvä lihavuus on kuvottavaa koska luonnekaan ei ole yleensä leppoinen. Mutta elämähän on valintoja

Sinulle retardille idiootille suomijuntille tiedoksi, että todella moni. Maailma on täynnä fat admirereita ja feedereitä, heitä paljon Suomessakin ja löytää ainakin Suomi24-lihavuuspalstalta. Mutta te vajaaälyiset suomipellet ette siitäkään mitään tiedä että se on kansainvälisesti todella iso ilmiö. Juuri suomalaisten tietämättömyyden ja läskivihan vuoksi useimmat FA ja feederit pysyvät piilossa.

Jopas koira älähti. Mun moka kun en tarkentanut tarkoittavani normaaleja, mieleltään terveitä ihmisiä. Kirjoituksestasi paistaa agressiivisuus ja osaamattomuus. Mun moka tosiaan

Vierailija
42/42 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#believeinfatness kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihaviin joutuu tyytymään. Kukapa ykkösvaihtoehtona haluaisi lihavaa ottaa. Naisten lisääntyvä lihavuus on kuvottavaa koska luonnekaan ei ole yleensä leppoinen. Mutta elämähän on valintoja

Sinulle retardille idiootille suomijuntille tiedoksi, että todella moni. Maailma on täynnä fat admirereita ja feedereitä, heitä paljon Suomessakin ja löytää ainakin Suomi24-lihavuuspalstalta. Mutta te vajaaälyiset suomipellet ette siitäkään mitään tiedä että se on kansainvälisesti todella iso ilmiö. Juuri suomalaisten tietämättömyyden ja läskivihan vuoksi useimmat FA ja feederit pysyvät piilossa.

Jopas koira älähti. Mun moka kun en tarkentanut tarkoittavani normaaleja, mieleltään terveitä ihmisiä. Kirjoituksestasi paistaa agressiivisuus ja osaamattomuus. Mun moka tosiaan

Itse olet epänormaali mielipuoli, näkee kirjoituksestasi, jota lainasin. Itse olet osaamaton ja et osaa kirjoittaa edes sanaa 'aggressiivinen' oikein. Joku wt äijä selkeästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi