Miksi lihavat naiset eivät huoli lihavaa miestä?
Kysymys otsikossa. Omasta mielestäänhän nämä lihavat naiset ovat "muodokkaita". Eivätkö lihavat miehet ole samalla logiikalla "lihaksikkaita"?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen on fyysisten ominaisuuksiensa ansiosta huomattavasti helpompi säilyttää normaali paino ilman sen suurempia ponnisteluja. Miehen on myös (tutkitusti) helpompi vastustaa herkkuja. Kertoo aika paljon miehestä jos päästää itsensä läskistymään (=patalaiska, kaljankittaaja jne). Naiselle luontaisempaa kerryttää rasvaa ja vaatii suuren työn ja paljon ponnisteluja säilyttää normaali paino.
Suuri työ ja paljon ponnisteluja tarkoittaa suomeksi sitä, että ei syö yli kulutuksensa. Silloin ei liho, tämä on fakta.
Muista myös että on sairauksia jota hidastavat aineenvaihduntaa eli pienentävät kulutusta alle normaalin tason.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut on huolinut hoikka mies niin ei ole tarvinnut lihavaa miestä ottaa.
Ajatteletko koskaan tuota niin päin, että (ihan oman ajattelusi mukaan) kukaan hoikka/normaalipainoinen nainen ei ole huolinut miestäsi, joten hän on joutunut ottamaan lihavan?
En ajattele koska miehelläni on ollut monta hoikkaa/normaalipainoista tyttöystävää.
...joille hän ei sitten loppupeleissä ole kuitenkaan kelvannut.
Itse en lihavana naisena halua pettää itseäni uskottelemalla itselleni, että lihava nainen olisi normaalipainoiselle miehelle se ykkösvaihtoehto. Eivät miehet ainakaan naisia vähemmän painota näitä ulkonäköasioita kumppanin valinnassa.
Onneksi sinun mielipiteelläsi ei ole mitään merkitystä tässä asiassa.
lihavalle kelpaa hyvin maahanmuuttaja, joka on kuulemma suuresti rakastunut vaaleaan läskipyörykkään ja kohtelee aluksi kuin rinsessaa
Lihaviin joutuu tyytymään. Kukapa ykkösvaihtoehtona haluaisi lihavaa ottaa. Naisten lisääntyvä lihavuus on kuvottavaa koska luonnekaan ei ole yleensä leppoinen. Mutta elämähän on valintoja
Eipä ole yksikään lihava mies minua lähestynyt. Ainoastaan hoikat, mutta jostain syystä lihaksikas adonis on valikoitunut elämänkumppanikseni.
Luisevat naiset saa ihan rauhassa pitää lihavat miehet, bodatut on on muodokkaita varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen on fyysisten ominaisuuksiensa ansiosta huomattavasti helpompi säilyttää normaali paino ilman sen suurempia ponnisteluja. Miehen on myös (tutkitusti) helpompi vastustaa herkkuja. Kertoo aika paljon miehestä jos päästää itsensä läskistymään (=patalaiska, kaljankittaaja jne). Naiselle luontaisempaa kerryttää rasvaa ja vaatii suuren työn ja paljon ponnisteluja säilyttää normaali paino.
Suuri työ ja paljon ponnisteluja tarkoittaa suomeksi sitä, että ei syö yli kulutuksensa. Silloin ei liho, tämä on fakta.
Kukaan ei ole sitä faktaa kieltänyt. Liikunta ei ole laihdutuksessa se hankala osuus. Vaan ylenmääräisen ruuan vastustaminen kun kroppa kiljuu ja käskee syömään ihan kuin olisi pahinkin nälänhätä. Tätähän sinä et voi tietää koska sinun elimistölle riittää se, että syöt itsesi kylläiseksi ja se kuluttaa sen pois. Eikä mitään pakonomaista tarvetta syödä enempää ole. Toisin sanoen aivan helvetin helppoa. Ylipainoiselle laihduttaminen on yhtä helppa kuin yrittää piereskellä ripulitaudissa. Ja ne jotka siinä onnistuu, ovat voittajia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista myös että on sairauksia jota hidastavat aineenvaihduntaa eli pienentävät kulutusta alle normaalin tason.
Jos kulutus putoaa "alle normaalin tason", niin miksi ihmeessä pitäisi sitten kuitenkin syödä enemmän kuin kuluttaa? Koska se vaan on kivaa?
Itse olen seurustellut vain hoikkien ja normaalipainoisten, urheilevien miesten kanssa. Itse olen selvästi lihava (170/100). Mitä lihaviin miehiin tulee, niin yhdet elämäni harmillisimmat pakit sain lyhyen tapailun jälkeen isolta mieheltä. Vieläkin kouraisee mahanpohjassa kun törmään häneen kaupungilla. Ja isolla tarkoitan yli 130-kiloista miestä (pituuttakin oli varmaan 195).
Ehkä lihava ei halua toista lihavaa, koska ei miellä itseään loppupeleissä samanlaiseksi lihavaksi kuin muut. Tiedättekö, niin kuin Jenkeissä ei ole kommunismia, koska kukaan ei ole köyhä, vaan miljonääri, jolla on ollut tähän asti vastoinkäymisiä... Eli väitän, että maailmassa on paitsi ulkopuolelta tulevaa läskivihaa, myös ennakkoluuloja läskien kesken.
Vierailija kirjoitti:
Lihaviin joutuu tyytymään. Kukapa ykkösvaihtoehtona haluaisi lihavaa ottaa. Naisten lisääntyvä lihavuus on kuvottavaa koska luonnekaan ei ole yleensä leppoinen. Mutta elämähän on valintoja
Suurin osa työpaikkani lihavista on jo naisia. Ja vielä saamattoman laiskoja. Päivän tarkoitus tuntuu olevan lounas ja kahvitauoilla. Kotona syöty aamupala ei pitkälle auta kun ysin kahveilla pitää olla jo omat makkaravoileivät mutusteltavana. Päivät tuntuu pyörivän juorujen ja syötävän ympärillä.
kabbalah kirjoitti:
lihavalle kelpaa hyvin maahanmuuttaja, joka on kuulemma suuresti rakastunut vaaleaan läskipyörykkään ja kohtelee aluksi kuin rinsessaa
Tämä, juuri tämä! En tarkoita ilkeillä, mut oikeesti tuntuu että ne naiset, jotka eivät saa miestä suomesta, tai suomalaisista miehistä niin ottavat jonkun turkkilaisen miehen. Ja melkein poikkeuksetta vaikuttaa myös siltä, että nainen on lihava ja suuri pienen turkkilaismiehen rinnalla. En tarkoita siis, että kaikki on näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista suurin työ on nimenomaan se syömättömyyden säilyttäminen läpi elämän.
Kyllä syödä saa, ihan joka päivä ja jopa useamman kerrankin. Mutta kuten monessa muussakin asiassa elämässä, joidenkin mukaan jopa kaikessa, tulisi tässäkin muistaa kohtuus.
Tässähän tarkoitettiinkin ylensyömistä eikä normaalin kulutuksen mukaista syömistä.
Ja kyllä, se on joillekin äärimmäisen hankalaa. Hoikka ihminen ei sitä vaan ymmärrä kun ei ole mitään tarvetta ylensyödä.
Ei minun tarvitse huolia ketään. Ihan kaikenkokoiset miehet lähestyy ja valkkaan ihan eri eri ominaiuuksien mukaan kenen kanssa haluan olla. Sairaalloisen lihavaa miestä en huolisi.
En osaa vastata muiden naisten puolesta, tai no sen verran osaan että tuttavapiirissä on pariskuntia, joiden molemmat osapuolet ovat lihavia. Eli huolittu on, puolin ja toisin. Itselleni miehen lihavuus ei ole välttämättä haitta, jos hän muuten huolehtii itsestään ja on fiksu. Kun olin normaalipainoinen, seurustelukumppaneissa oli sekä ylipainoista että tosi hyväkroppaista urheilijamiestä. Samoin nyt lihavana olen ollut sekä normaalipainoisten että lihavien kanssa, ainoa mies, jonka vartalomalli tuntui epämiellyttävältä, oli tosi laiha luikku.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle retardille idiootille suomijuntille tiedoksi, että todella moni. Maailma on täynnä fat admirereita ja feedereitä, heitä paljon Suomessakin ja löytää ainakin Suomi24-lihavuuspalstalta. Mutta te vajaaälyiset suomipellet ette siitäkään mitään tiedä että se on kansainvälisesti todella iso ilmiö. Juuri suomalaisten tietämättömyyden ja läskivihan vuoksi useimmat FA ja feederit pysyvät piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut on huolinut hoikka mies niin ei ole tarvinnut lihavaa miestä ottaa.
Ajatteletko koskaan tuota niin päin, että (ihan oman ajattelusi mukaan) kukaan hoikka/normaalipainoinen nainen ei ole huolinut miestäsi, joten hän on joutunut ottamaan lihavan?
En ajattele koska miehelläni on ollut monta hoikkaa/normaalipainoista tyttöystävää.
...joille hän ei sitten loppupeleissä ole kuitenkaan kelvannut.
Itse en lihavana naisena halua pettää itseäni uskottelemalla itselleni, että lihava nainen olisi normaalipainoiselle miehelle se ykkösvaihtoehto. Eivät miehet ainakaan naisia vähemmän painota näitä ulkonäköasioita kumppanin valinnassa.
Lihavuus on hyvin pieni miinus epäakateemisuuden rinnalla
Koska tämä on ominaisuus, josta voin hankkiutua eroon, ja niin aion tehdäkin joten miksi ottaa miestä nyt kun sen voi tehdä sitten kun on hoikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kulutus putoaa "alle normaalin tason", niin miksi ihmeessä pitäisi sitten kuitenkin syödä enemmän kuin kuluttaa? Koska se vaan on kivaa?
Kyllähän monet urheilijatkin lihovat uran lopettamisen jälkeen, kun eivät enää kulutakaan syömisiään pois. Syöminen on myös nautinto, ja monelle se korvaa vaikkapa ihmissuhteita. Läpipaskona on helppo vittuilla, kun oma laihuus on vain sattumasta kiinni.
No jos se mies on vaikka patalaiska ja odottaa täyttä palvelua? Nuoruuden suhteessa olin itse hiukan pullea (noin 165 cm ja noin 74 kg) ja asuin lihavan miehen kanssa, joka ei osallistunut mihinkään kotitöihin. Maistui vain ranskikset, makkara ja olut ja pepsi. En jaksanut välittää siitä, että hän heitti hikiset t-paidat ja hikiset sukat joka päivä lattialle minun kerättäväkseni, enkä siitäkään, että minä tiskasin käsin joka päivä ja hän ei koskaan, mutta se oli liikaa, että hän ei ottanut vastaan tarjottua kesätyöpaikkaa huoltoaseman kassalta siksi, että siinä olisi joutunut seisomaan koko päivän. Terkkuja vaan exälle!
Syömättömillä on yleensä hyvin lyhyt elämä