Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vaan pysty hyväksymään sitä että esimiehenä on amk-koulutuksen käynyt

Vierailija
05.01.2017 |

.. Mikä avuksi?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ap. tulee mieleen Lahden peruskoulun dosentti, sielläkin muut opettajat ja rehtorit olivat vain maaaaistereita, niin kuin dosentti sen ilmaisi oppilailleen ja hän kuvitteli olevansa kaiken yläpuolella.

Vierailija
62/67 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvani (talhal tradenomi) sai esinaisen paikan kun sinänsä numeroiden kanssa pätevä laskentatoimen KTM pisti 30 ihmisen osaston hommat niin sekaisin että firman johto suositteli uusien haasteiden hakemista toisaalta...ilmeisesti homma hoituu nyt hyvin kun rouva saanut 1.5 vuodessa kaksi meriittikorotusta, joskin duunipäivät vähintään 9h, yleensä 10h.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noin älykäs ihminen ei ole perustanut omaa firmaa?

Miksi ihmeessä olisi? Miten älykkyys ja oman firman perustaminen liittyvät toisiinsa?

Vierailija
64/67 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun yhteenveto:

Ammarit on parhaita johtajia ja ihmisiä

Ammarit perustaa parhaat firmat

Mammat on huippujohtajia, joita huippuvaativan alan tiiminsä palvoo ja tulosta tulee

Vierailija
65/67 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäpäs tunnen yhden pelkän amiksen käyneen tyypin, joka on ison kansainvälisen yrityksen ylimpiä johtajia. Mitäs sellasesta sanot?

Vierailija
66/67 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiantuntijaorganisaatiossa töissä. Ei minua haittaa, mikä tutkinto esimiehellä on. Mutta ellei esimiehellä ole minkäännäköistä osaamista tai näkemystä, kyllä se rapauttaa uskottavuutta, arvostusta ja motivaatiota.

Loppu viimein eniten vaikuttaa se, millaisen hengen esimies saa luotua porukkaan. Enemmän vaikuttaa mindset, miten bisneksistä ajattelee, ja millaista esimerkkiä itse näyttää esim työnteon moraalista. Että esimiestä ihan aidosti kiinnostaa asiakkaat ja se mitä meillä tehdään eikä vain raahaudu apaattisena töihin joka aamu hoitamaan "pakkopullansa". 

Vierailija
67/67 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika helvetin paljon..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan