En vaan pysty hyväksymään sitä että esimiehenä on amk-koulutuksen käynyt
Kommentit (67)
Ajatella, joku voi olla kokenut, pätevä ja älykäs ja hommaansa sopiva amk-koulutuksella!
Mene ittees tai trollaa muualla.
Ei se ole koulutuksesta vaan kyvyista. Jos parhaiten kay pomonasi loytyy tyyppi joka kavi peruskoulun, mutta on vaan niin peevelin hyva, taitava ja luova.. ja hyva suustaan.
Oma pomoni on KTM, firma tekee tappiota pari-kolme miljoonaa vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Oma pomoni on KTM, firma tekee tappiota pari-kolme miljoonaa vuodesta toiseen.
Kova pomo, jos pystynyt sinunkin työpaikkasi säilyttämään tuolla tuloskehityksellä.
Hiljattain isosti fuusioitunut, pikapuoliin koko maahan laajentava sosiaalialan yritys (ls-bisnes ja uutuutena nettikauppa...), josta löytyy netistäkin kritiikkiä...palvelujohtajana opistoasteen tutkinnon suorittanut henkilö, joka pätee kovasti, mutta teot onkin sitten ihan muuta.
Mä olen AMK ja tiiminvetäjä. Alaisenani on 15 KTMää ja VTMää. Revi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Tiiminvetäjä? Eli hoidat vaan käytännön jutut ja muut tekee varsinaisen asiantuntijatyön? :D
Edellinen pomoni oli sairaanhoitaja, alyttoman hyva tyossaa ja piti alaisensa, mukaanlukien laakarit ja psykiatrit kurissa eika tama ollut kenellekaan ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiminvetäjä? Eli hoidat vaan käytännön jutut ja muut tekee varsinaisen asiantuntijatyön? :D
Hohhoijakkaa tätä ihmisten kapeakatseisuutta.
AP - toivottavasti et ikinä ylenny nykyisestä työnkuvastasi, et selvästikkään oo valmis siihen :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP - toivottavasti et ikinä ylenny nykyisestä työnkuvastasi, et selvästikkään oo valmis siihen :))
tuo en kyllä ollut minä!
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuo en kyllä ollut minä!
t. ap
Tiedän, mutta sanoin myös sinulle aapee tässä samalla.
Miten on mahdollista että amk-ihminen voi olla esimies? Mitä amkissa opetetaan vaikkapa johtamisesta, moniammatillisesta yhteistyöstä tai organisaatiokulttuureista? Tästä huomaa kyllä, että johtaminen on Suomessa ihan täysin lapsen kengissä, kun kuka tahansa pääsee esimieheksi.
Otat lopputilin, niin ongelma on ratkaistu.
Miten noin älykäs ihminen ei ole perustanut omaa firmaa?
Mun pomoni on käynyt kouluja ylä-asteeseen asti. Tämän jälkeen piti pari välivuotta ja perusti menestyvän yrityksen. Asia ei minua millään tavalla häiritse, katson pikemminkin pomoani "ylemmäs" kuinka tuollaisella pohjalla saa tahkottua rahaa jos kunnianhimoa ja kekseliäisyyttä löytyy.
Jaa-a. Meillä on maajohtajana teknikko. Viivan alusta näyttää jatkuvasti komeaa plussaa.
Ehkäpä ap voisi tarkistaa asennettaan ja alkaa ammattilaiseksi?
Miten voi olla? Onneksi oma pomoni on dosentti
oikeesti te akateemiset olette aivan paskoja kaikessa johtamisessa. Mikä muu koulutus tahansa on parempi.
Opettele paremmaksi työntekijäksi, jotta pääset etenemään urallasi, eikä tarvitse katsella ammattikeskikoululaisia itseäsi ylempänä.