Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainut, joka vetää kilarit tästä puhelinmyyjän avauksesta?

Vierailija
05.01.2017 |

"Olet osallistunut kyselyyn". Ja vitut olen. Sitten kehdataan väittää vastaan. Minkä takia mun tekemisistä valehdellaan päin näköä?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle soitti lehtimyyjä, tarjosi vanhallle ja pitkäaikaiselle lehden tilaajalle nyt hyvin edullistatilausta ja pitkäaikaisena tilaajana olisin saanut jotain kaupantekijäistäkin. No ikinä kuuna tuo lehti ei ole minulle tullut. Kehtasi myös inkuttaa vastaan kun sen kerroin. En tilaa tuota lehteä koskaan , enkä mitään muutakaan.

Vierailija
2/40 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toi on ihan helvetin ärsyttävä. Toinen on se joku, että olet ollut pitkään asiakkaana (en ole) ja on kertynyt jotain bonusta jota voi nyt käyttää johonkin. En oo ikinä päässyt niin pitkälle, että selviäisi saako sieltä oikeasti jotain ilmaiseksi vai onko toi vain uusi tapa yrittää myydä halvemmalla. Viimeksi myyjä löi luurin korvaan, kun sanoin, että en aio tilata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailuista en tiedä mutta mulle väitetään monesti että olen joskus tilannut lehden X. Kerron myyjälle että ei en ole kyseistä  lehteä lukenut ainakaan 20 vuoteen enkä usko että olen koskaan tilannut mutta jos yhden lehden tilaamisesta tulee näin monien kymmenien vuosien riesa niin en tilaa yhtään mitään, ostan irtonumeron jos jostain syystä sellaisen keksisin haluta.

Vierailija
4/40 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja sanonkin heti, että älä valehtele. En oo osallistunut mihinkään, enkä osallistu. Toinen oksetus oli myyjä, joka alotti puhelun: No, nyt tuli oikeeseen naiseen. Siis, hyi olkoon, mikä tuli?

Vierailija
5/40 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostuttaa kun tarjotaan ilmaista tilausjaksoa, ja hetken päästä se ei sitten enää olekaan ilmainen. Vähintäänkin pitäisi maksaa "muutaman euron toimituskulut."

Vierailija
6/40 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehden myyjille voi myös puhelimessa aina sanoa että sori en lue noita lehtiä olen näkövammainen (ei saa sanoa sokea) no puhelu joko loppuu lyhyeen tai sitten siellä on joku teiniääliö joka rupeaa vänkäämään että vityt oot mikään sokee....jolloin siitähän sitten saatkin oivallisen väittely-vittuilu puhelun aikaiseksi ja vain mielikuvituksesi on rajana miten pitkälle puhelu menee =D

Vierailija
7/40 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on ne jotka alkavat heti lukea suoraan paperista piiitkää litanniaa. Kerran katsoin kellosta, kesti viisi minuuttia ja takuulla ei vetänyt henkeäkään välillä.

Vierailija
8/40 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raivostuttaa kun tarjotaan ilmaista tilausjaksoa, ja hetken päästä se ei sitten enää olekaan ilmainen. Vähintäänkin pitäisi maksaa "muutaman euron toimituskulut."

Tai se, että ensimmäinen puoli vuotta tulee ilmaiseksi, mutta toinen puoli vuotta tulisi maksaa etukäteen. Sehän on vuoden tilaus puoleen hintaan. Mitä hyötyä tuollaisesta kusetuksesta on?

Vierailija
9/40 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälitti kun joku yritti myydä minulle jotain lautassarjaa. Olikohan luontoaiheinen. Minulla kun on liikaakin lautasia. Kaikkea ne yrittävätkin kaupitella.

Vierailija
10/40 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on ne jotka alkavat heti lukea suoraan paperista piiitkää litanniaa. Kerran katsoin kellosta, kesti viisi minuuttia ja takuulla ei vetänyt henkeäkään välillä.

Jos tämän puheen saa keskeytettyä, niin sanovat, että kuuntele nyt loppuun, niin ei tarvitse soittaa uudelleen. Miksi tarvitsisi soittaa uudelleen, kysyn vaan??

Vierailija
11/40 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vastasin lehtimyyjälle ett ok,mutta otan vaan sen ilmaisen jakson.

Lehtimyyjä veti kilarit ja alkoi mulle möykkäämään. Mua nauratti

Vierailija
12/40 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehehee nää on hyviä. Tein tällaiselle kerran niin että kun Akka alotti litaniansa niin yritin kohteliaasti keskeyttää mutta koska se ei ottanut kuuleviin korviinsakaan niin päätin olla HILJAA kuuntelin jos kuuntelin no aikanaanhan tuo litania sitten loppui. Olin HILJAA. Pistetäänkö lehti teille tulemaan? Olin Täysin HILJAA. Tässä tulee teille tätätätää... Pistänkö tulemaan? Olin Täysin HILJAA. Haloo?? Olin HILJAA (tausta meteliä varmaan oli eli tajus varmaan että linja on yhä auki) Haloo Haloo etc.. Olin HILJAA (ehkä ihan hiukan hymyilin) TuutTuutTuut (arvatkaa vaan kumpi katkaisi) =D=D=D

Vierailija
13/40 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Hei !Tästä lähtee kuule nyt pikkuhousut nolla euroa sulle tulemaan....! Postimaksun hinnalla!

- ??

Vierailija
14/40 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjät tekee niin kuin pomo vaatii. Oikea syyllinen haukkumisille on siis se pomo! Ei puhelinmyyjä joka tekee työtään ennemmin kuin menee kortistoon.

Vierailija
15/40 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja miksi perseessä ne puhelinmyyjät soittelevat minulle edelleen, vaikka minulla on ollut suoramarkkinointikielto jo 1,5 vuotta!? Joka viikko joku soittaa siitä huolimatta. En osallistu mihinkään arvontoihin yms., joissa vaaditaan kirjoittamaan puhelinnumero, enkä tilaa mitään lehtiä. Mistä ne siis saavat numeroni listoilleen? Miksi se ei mene jakeluun, että en tahdo ostaa yhtään mitään koskaan puhelimitse? Ennen suoramarkkinointikieltoa soiteltiin joskus jopa useita kertoja päivässä. Siinä mielessä kielto on auttanut vähän, mutta ei kuitenkaan lopettanut ärsyttävää tyrkytysmyyntiä. Pitääkö ottaa salainen numero, jotta siitä pääsee lopullisesti eroon?

Vierailija
16/40 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt ne on vaihtaneet kyselyihin... Jokin aika sitten vielä noita soittoja tuli tyyliin "Olet osallistunut kilpailuun x, muistatkos?" Ja kun sanoo, ettei muista osallistuneensa, tulee vastauksena "no eihän sitä kaikkea voikaan muistaa, tämähän oli jo viime keväänä / syksynä tjsp". Työkaveri oli kerran alkanut tivata, että mihinkähän kilpailuun minä oikeasti olen osallistunut ja missä, niin että olette minun puhelinnumeroni saanut - hän kun ei ikinä kilpailukuponkeihin omaa puhelinnumeroaan kirjoita.

Vierailija
17/40 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjiä on ihana kiusata silloin kun on itse siinä mielentilassa mutta yleensä aina ne soittavat väärään aikaan. Tosin olen myös sitä mieltä että ne tekevät vain omaa duuniaan ja syyllinen on niiden pomo. Paitsi jos soittaja on näistä telkkarista tuttu v***n puhelinmyyjät ja miksu pomona niin niitä saa kiusata ihan kympillä. Mutta muita puh.myyjiä voi jekuttaa just tollasella kun aiemmin sanoin että sanoo olevansa näkövammainen tosin puhelinliittymän vaihtaja myynteihinhän se ei sovi. Mutta ottakaa hyvät ihmiset ilo irti näistä puheluista ja kusettakaa takaisin kun hekin kerran kusettavat mutta älkää vahingossakaan suostuko mihinkään. Mulla on duunimatkaa kävellen noin 20min. ja yksi puhelinmyyjä sattu just soitta kun olin duunista lähdössä ja melkeen koko sen mun kotimatkani se mua jakso viihdyttää =D

Vierailija
18/40 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa oikeen nähä vaivaa ja olla veemäinen, niin tilaa ensin oikeen innoissan kaikkea, kertoo osoitteen jne puhelinnumerot pitkän kaavan kautta, ja juuri kun myyjä on lopettelemassa puhelua riemuissaan, niin itse huomaa muka äkkiä vielä loppuun kysyä "niin onhan nää kaikki pistekirjoituksella" :D :D :D

Vierailija
19/40 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjän jekuttamisessa on omat haasteensa ja vain harjoittelulla oppii. Mä saatan heittää kesken puhelinmyyjän kanssa keskusteluun kysymyksen että minkä värinen paita sulla on? Noo ammattilaisiahan nekin on, mutta pientä hämmennystä se aina aiheuttaa. Mitä ruokaa ajattelit tänään tehdä? Tai sitten johdatat sen keskustelun johonkin aiheeseen mistä itse a)tiedät paljon ja b)tykkäät paljon ja jos et osaa johdattaa niin sitten  vaan Töksäytät sen ja jatkat siitä puhetta. Jossain vaiheessa ne sitten tajuaa että ei v..... ei tää mitään aio tilata =D Lopettavat puhelun nopeasti - JOS ANNAT Lopettaa - kiusa se on pienikin kiusa sanoa että eiku jutellaan vielä mä en iha viel oo kotona =D

Vierailija
20/40 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin reilu viisi vuotta sitten huimat kolme viikkoa puhelinmyyjänä. Tuolloin meidän myyntipuheessa luvattiin, että vanhana ja uskollisena asiakkaana saat nyt tämän lehden ihan ilmaiseksi, tilausmaksut on sun puolesta maksettu poes. Noh lopussa sitten kuitenkin kerrottiin, että tähän tulee kuitenkin tälläinen "pieni" toimitusmaksu, että se lehti saadaan sinne kotio asti kannettua... Oi ja voi. Ihan kamalaa oli :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä