Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaipaan ja tarvitsen niin paljon miestä

Vierailija
05.01.2017 |

En ole koskaan seurustellut. Haluaisin niin tuntea miehen lämpimän kehon omaani vasten. Olisi ihanaa harrastaa seksiä, elää arkea, rakastaa ja rakastella, unelmoida yhdessä. Ahdistaa kun elämä menee vain eteenpäin ilman parisuhdetta. Koko ajan lähempänä 30-v:tä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ja te muut yksinäiset, suhteeseen haluavat: oletteko koittaneet laatia semmoista asiallista, suht. rehellistä ilmoitusta itsestänne jonnekin deittipalstalle? Mars tekemään se nyt heti niin eiköhän sieltä ala sopivaa seurustelukumppania löytymään! ;) Ei se unelmien puoliso sieltä kotoa esiin tupsahda.

Mulla on ollut ja on, aloitusviestejäkin lähetellyt mutta mutta. Ne naiset ne naiset. Et taida edes tietää miten vaikeasta asiasta puhut. Naisen on helppo löytää kumppani mutta perusmiehelle se on ybervaikeata.

Vierailija
22/37 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia tyyppejä ovat ihmiset, jotka eivät ole seurustelleet kolmeenkymppiin mennessä? Tuntuu uskomattomalta, ettei olisi ollut mitään seurustelusuhteita. Olen ihan tavallisen näköinen, koulutettu ja huumorintajuinen viisikymppinen nainen ja teini-iästä saakka on ollut miehiä tyrkyllä.

No olen aika rauhallinen ja pohdiskeleva. En vain ole löytänyt miestä, joka ajattelisi samoin elämästä ja joka olisi minusta kiinnostunut. Miehiä ei todellakaan ole ollut tyrkyllä. En ole kiinnostunut bilettämisestä vaan filosofiasta, lukemisesta jne. Minussa olisi kyllä hyviä kumppanin ominaisuuksia, olisin luotettava, uskollinen, lojaali. Uskon myös Jumalaan ja haluan että mies jakaa myös uskon. Kotona viihdyn ja toivoisin että mieskin viihtyisi. Voitaisiin yhdessä hengailla, rakastella ja syödä leipomiani leivoksia. ap

Mulle ei tule mieleen yhtään miestä, joka haluaisi uskiksen. Jumala on pilannut sun mahiksesi saada mies elämääsi. Tule jo pois sieltä satumaailmasta realismin pariin. Sori sisko, jos totuus sattuu. Muuten uskon, että haluamasi kaltaisia miehiä löytyy ja tunnen itse moniakin. Yhtään uskovaista miestä en kyllä tunne.

Pelkkää plussaa, jos nainen on Jeesuksen oma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia tyyppejä ovat ihmiset, jotka eivät ole seurustelleet kolmeenkymppiin mennessä? Tuntuu uskomattomalta, ettei olisi ollut mitään seurustelusuhteita. Olen ihan tavallisen näköinen, koulutettu ja huumorintajuinen viisikymppinen nainen ja teini-iästä saakka on ollut miehiä tyrkyllä.

No olen aika rauhallinen ja pohdiskeleva. En vain ole löytänyt miestä, joka ajattelisi samoin elämästä ja joka olisi minusta kiinnostunut. Miehiä ei todellakaan ole ollut tyrkyllä. En ole kiinnostunut bilettämisestä vaan filosofiasta, lukemisesta jne. Minussa olisi kyllä hyviä kumppanin ominaisuuksia, olisin luotettava, uskollinen, lojaali. Uskon myös Jumalaan ja haluan että mies jakaa myös uskon. Kotona viihdyn ja toivoisin että mieskin viihtyisi. Voitaisiin yhdessä hengailla, rakastella ja syödä leipomiani leivoksia. ap

Mulle ei tule mieleen yhtään miestä, joka haluaisi uskiksen. Jumala on pilannut sun mahiksesi saada mies elämääsi. Tule jo pois sieltä satumaailmasta realismin pariin. Sori sisko, jos totuus sattuu. Muuten uskon, että haluamasi kaltaisia miehiä löytyy ja tunnen itse moniakin. Yhtään uskovaista miestä en kyllä tunne.

Kyllä uskovia miehiä on paljonkin :D Jumala ei ole mitään satua. Mutta ei se uskovaisuus ole mikään ainoa kriteeri vaan tottakai miehen pitää vetää puoleensa esim seksuaalisesti. ap

Vierailija
24/37 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä uskovia miehiä on paljonkin :D Jumala ei ole mitään satua. Mutta ei se uskovaisuus ole mikään ainoa kriteeri vaan tottakai miehen pitää vetää puoleensa esim seksuaalisesti. ap

Mites kirkkoon kuuluva, raamattua usein lukenut agnostikko? Joka kyllä kunnioittaa ja jakaa arvomaailman, mutta ei nyt niin tosissaan ota Jumalaa?

Vierailija
25/37 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap ja te muut yksinäiset, suhteeseen haluavat: oletteko koittaneet laatia semmoista asiallista, suht. rehellistä ilmoitusta itsestänne jonnekin deittipalstalle? Mars tekemään se nyt heti niin eiköhän sieltä ala sopivaa seurustelukumppania löytymään! ;) Ei se unelmien puoliso sieltä kotoa esiin tupsahda.

Mulla on ollut ja on, aloitusviestejäkin lähetellyt mutta mutta. Ne naiset ne naiset. Et taida edes tietää miten vaikeasta asiasta puhut. Naisen on helppo löytää kumppani mutta perusmiehelle se on ybervaikeata.

Haistapa huilu. Tässäkin ketjussa on naisia jotka ovat olleet aloitteellisia ja tehneet kaikkensa että kumppani löytyisi. Miten voi olla noin vaikea myöntää että on naisillakin vaikeaa?

Teidän miesten ongelma on se ettette edes näe tavisnaisia kun kiinnostaa ainoastaan se kaunein ja sosiaalisin 10%. Katsopa peiliin, ihan oikeasti.

Vierailija
26/37 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä pitäisi sitten melko pikaisesti järjestää häät, että pääsisit siitä miehen lämmöstä nauttimaan. Kristillisyydessä kun ei se esiaviollinen seksi ole hyväksyttävää. Vai oletko sinäkin näitä "rakenna oma uskontosi omiin mieltymyksiisi sopivaksi" -tyyppejä? Tällöinhän luot uskontosi käytännössä ihan itse, jolloin herää kysymys että mihin tarvitset sitä ollenkaan, kun se ei kuitenkaan ole sitä jumalan virallisesti määräämää.

Vierailija
27/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
28/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei kaikki naiset löydä helposti seuraa. Ja se vähättely ja haukkuminen mitä siitä saa.

Tekee mieli seksiä niin, että se on jo epätoivoista. Itkettää kun haluttaa niin paljon. Arkikaan ei suju, kun elää jatkuvassa puutteessa. Olis ihanaa saada seurustelusuhde ja rakastella. ap

Harhaista. Ei parisuhde takaa muuta kuin riitoja. Seksiä ei saa.

T. vuosi ilman seksiä

Vierailija
29/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei kaikki naiset löydä helposti seuraa. Ja se vähättely ja haukkuminen mitä siitä saa.

Tekee mieli seksiä niin, että se on jo epätoivoista. Itkettää kun haluttaa niin paljon. Arkikaan ei suju, kun elää jatkuvassa puutteessa. Olis ihanaa saada seurustelusuhde ja rakastella. ap

Aloittaja on oikeasti  mies joka tekee säännöllisesti vastaavia ketjuja miesnäkökulmasta. Nainen ei koskaan kirjoittaisi noin.

Puutteen saa kuriin seksileluilla, täällä kitiseminen ei mtn auta.

Vierailija
30/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty ymmärtämään näitä ruikuttajia. Mikä siinä on niin vaikeaa mennä kiinnostavalle miehelle sanomaan vaikka "Hei". Hyvin harva mies antaa pakit jos nainen on iloinen ja avoin. Miehelle vastaavassa tilanteessa jäätävät pakit on todennäköisempää ja siksi miehet ovat arempia kontakteissa. Varsinkin jos ovat niitä vähän ujompia ja kohteliaampia jotka jäävät niiden naistennaurattajien varjoon. Oma vaimoni tuli aikoinaan sanomaan minulle "Hei" ja siitä se lähti. Muuten en varmaan ikinä olisi naimisissa vaikka olenkin raipas ja minusta voisi kuvitella että juoksen naisten perässä.

Vierailija
31/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Olen luullakseni aivan normaali ihminen ja kauniskin, ainakin on jopa kadulla åysäytelty ja kysytty malliksi. Seurustelin ensimmäisen (ja ainoaksi jääneen, nyt naimisissa) kerran nelikymppisenä. Nuorena tuntui, että kaikki miehet halusivat vain seksiä eivätkä olleet minusta kiinnostuneita. Kun en mennyt sänkyyn ekoilla tapaamisilla, kun en ole sellaisesta kiinnostunut, uusia ei koskaan tullut. Tämä aviomieheni on eka, jonka kanssa juttu eteni ja tapasimme aina uudestaan ja uudestaan n 3 kk ajan, ennen seksiä. Kävimme kävelyillä ja juttelimme sen tapailun aikana lähinnä.

Vierailija
32/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty ymmärtämään näitä ruikuttajia. Mikä siinä on niin vaikeaa mennä kiinnostavalle miehelle sanomaan vaikka "Hei". Hyvin harva mies antaa pakit jos nainen on iloinen ja avoin. Miehelle vastaavassa tilanteessa jäätävät pakit on todennäköisempää ja siksi miehet ovat arempia kontakteissa. Varsinkin jos ovat niitä vähän ujompia ja kohteliaampia jotka jäävät niiden naistennaurattajien varjoon. Oma vaimoni tuli aikoinaan sanomaan minulle "Hei" ja siitä se lähti. Muuten en varmaan ikinä olisi naimisissa vaikka olenkin raipas ja minusta voisi kuvitella että juoksen naisten perässä.

Tottakai olen tehnyt aloitteita! Eihän ongelma ole siinä, ettei tapaisi ketään miehiä. Kuten kuvasin ongelmana on, että miehet eivät halua nykyään enää tapailla normaalisti vaan heti pitäisi olla seksiä ja jollei ole, tapailu ei jatku. Minä olin mieluummin sinkku kuin olisin mennyt sänkyyn ihmisten kanssa, joita en vielä kunnolla tuntenutkaan eikä ollut tunteita ja haluja.

T. Se nelikymppinen

Vierailija
33/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on oikeasti  mies joka tekee säännöllisesti vastaavia ketjuja miesnäkökulmasta. Nainen ei koskaan kirjoittaisi noin.

Puutteen saa kuriin seksileluilla, täällä kitiseminen ei mtn auta.

Ei mulla ainakaan seksihalu lähde pois millään lelulla vaan tarvitsen yhdynnän miehen kanssa.

Vierailija
34/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on mieselättäjäyhteiskunta. Mutta ei minullekaan ole löytynyt mieselättäjää. Muuten en miehiä kaipaa.

miehet maksaa päälle 10mrd vuosittain naisille tulonsiirtoa eli ihan kivasti ne miehet suakin elättää. 

35/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ja muut, tunnen empatiaa teitä kohtaa.

Vierailija
36/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai olen tehnyt aloitteita! Eihän ongelma ole siinä, ettei tapaisi ketään miehiä. Kuten kuvasin ongelmana on, että miehet eivät halua nykyään enää tapailla normaalisti vaan heti pitäisi olla seksiä ja jollei ole, tapailu ei jatku. Minä olin mieluummin sinkku kuin olisin mennyt sänkyyn ihmisten kanssa, joita en vielä kunnolla tuntenutkaan eikä ollut tunteita ja haluja.

T. Se nelikymppinen

ja tämä johtuu siitä, että naiset nussii ympäriinsä niin miehillä on mahdollisuus samaan ja miehille se oikeasti riittää.

Vierailija
37/37 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin yhtä naista viikon ajan, eikä siitä tullut lopulta kuin surulliseksi. Toisaalta olen tyytyväinen, että sentään yritin tällä kertaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän