Luetelkaa ihmisten keksimiä tekosyita että saa muka käyttäytyä huonosti!
Kommentit (55)
"Mun mielipide on niin supertärkeä ja ainoa oikea, että sen saamiseksi kaikkien tietoon saan tehdä ihan mitä vaan."
Vierailija kirjoitti:
"Pojat on poikia". Tolla selitellään sekä poikalasten törttöilyä (jopa eläinrääkkäystä) että aikuisten miesten puuhia (kuten seksuaalinen häirintä aka "käpäily").
Tämä. Tämä on niin totta ja niiiiin vitun ärsyttävää.
Pidän saarnan aina joka vitun ikiselle, joka sanoo näin, kun esim. oma tai sukulaislapsi tai joku vaan pojankoltiainen riehuu ja sählää jossain.
Vittuuntunut kirjoitti:
ADHD. Jos ihminen sattuu saamaan tuon diagnoosin, niin hän saa omasta mielestään käyttäytyä ihan miten itse haluaa, juuri niin huonosti kuin vain kehtaa koska kaikki mitä hän sanoo ja tekee johtuu tuosta kirjainyhdistelmästä. Olen nähnyt sen itse erittäin selvästi muutamasta tapaamastani aikuisesta, joilla on tai on ainakin olevinaan tuo vamma. He saavat omasta mielestään tehdä juuri niin kuin haluavat ja selittää sitten jälkeenpäin, että "Ei voi mitään, koska minulla on ADHD".
Tää on ihan kauheeta. Onko tämmösiä oikeasti?
Mä oon kohta ehkä saamassa adhd-diagnoosin ja nyt mua alkoi ahistaa, et miten muhun sen kälkeen suhtaudutaan. Jos muut tekee tämmöstä ja on pilannu meikäläisten maineen. :c
Raha. Rikkaus.
Se vaihe, kun on niin rikas, että voi sanoa ja tehdä ihan mitä vaan.
adhd,kehitysvamma,ero,ylipaino. joku muu itse diagnosoitu sairaus,,näitähän riittää. ja toki ne kuuluisat narsisti exät.
Rumuus, tai ainakin itsensä rumemmaksi mieltäminen antaa joillekin erityisesti emännille muka oikeuden tuosta vain olla " .älykkäämpiä" ja " persoonallisempia " mikä kyllä esitetään hirmuisen huonosti jyräävällä käytöksellä. Ja jos huomauttaa saa pomona kuulla " miten sain niin ja niin paljon itse kiusaamista että katson oikeudelsi vähän antaa takaisin".
Joo ymmärrän mutta kun niillä kauniimmilla tai juuri näillä muillakaan ihmisillä vaan ei ole mitään tekoa ulkonäkösi tai kokemustesi muotoutumisen kanssa ! Tämä on hyvinkin yleistä.
Asiastahan on meillä kotona sata kertaa huomautettu, mutta olen tullut siihen johtopäätökseen, että mikään ei auta, jos KOTONA itse käyttäytyy huonosti eli ei esimerkillisesti.
"En voi elää niin, että joudun miettimään mitä muut ajattelevat sanomisistani."
Sananvapaus.
Tietämättömyys laista.
MV-lehdestä luettu "totuus".
'minä annan kriittistä palautetta, olen kriittinen'
Perussuomalaisten ehdokkaana oleminen.
Kaltoinkohtelu lapsena. Nyt aikuisena kaikkien ihmisten pitäisi palvella ja miellyttää jatkuvasti tätä persoonallisuushäiriöistä. Ja kun tähän ei lähde, saa hirveän huudon, syyllistämisen ja haukutaan tutuille.
"Ei ole minun vikani jos joku herkkis pahoittaa mielensä minun jutuistani". Juu jotkut ihmiset ottavat puheita liian vakavissaan mutta yleensä tuo on vain tekosyy olla vastaamatta toisen argumenttiin. Ymmärrys siitä ettei välttämättä ole aina oikeassa tai että joitain asioita ei ole sopivaa huudella missä sattuu on joillain aivan minimaalista. Itse ainakin aion vastaisuudessakin huomauttaa jos joku kutsuu naisia yleisesti huoriksi tai käyttää n-sanaa. Enkä pahoita noiden sanojen käytöstä mieltäni vaan mielestäni ihmisten tökeröön käytökseen on hyvä puuttua tarvittaessa.
... ja kaikki muut jännät kirjainyhdistelmät, mitä niitä nyt on, ADD, AA, OMG, KD...