Miksi miehet pitävät tuittupäisistä naisista, miksei kiltti nainen kelpaa?
Miehet salaa haluavat alistua voimakastahtoisen justiinan alaiseksi, hakevat naisessa voimakasta äitihahmoa, näinkö se on?
Kommentit (39)
Miehet tykkää saalistaa joten liian kiltti voi olla liian tylsä eikä ole mitään haastetta. Ja jos naisella ei ole omaa tahtoa niin sellaista on vaikea kunnioittaa ja arvostaa.
Tämä justiina on ollut 30 vuotta saman äijän kanssa. Mies sanoo että tykkää kun on akassa haastetta, olen kuulemma kävelevä vaikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti nainen antaa aina sellaisen vaikutelman, että häneltä ei saa hyvää seksiä. Sellainen peiton alla hiljaa uikuttava lahna. Justiinan kanssa on kunnon räkärodeo.
Taitaa mennä juuri toisinpäin. Kokemusta löytyy
Feministit ovat aina sängyssä alistuvia, tahtovat että mies hoitaa kaiken.
Mitä sä feminismistä puhut?
Tuittupäisyyttä voi kompensoida rintavuudella, persevyydellä ja reitevyydellä. Sekä tietysti antavuudella. Näiden neljän peruskriteerin puutetta taas ei voi kompensoida 'hyvällä luonteella'.
Mistäs sellaisen kiltin naisen löytäisi?
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailta - Suomesta löytyy vain vmäisiä akkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, suomessa on vain ilkeitä muijia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitis on viddumainen hor|o.
Vierailija kirjoitti:
Opetelkaa käyttäytymään kuin -50 luvun naiset, 2010 luvun normeilla. Siinä ne miehetkin jalostuu huomaavaisiksi ritareiksi ellei nyt ihan törppöjä ole. :)
Kun se ei todellisuudessa mene noin. Miehet eivät koskaan "jalostu" huomaavaisiksi ritareiksi elleivät sellaisia ole jo entuudestaan, sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa miten naiset käyttäytyvät. Vain törppö kuvittelee että jonkun muun käytös voi muuttaa hänen omaa käytöstään ja asennettaan. Törpöt vain muuttuvat entistä törpömmäksi tuolla keinolla, johan se on nähty ajan mittaan moneen otteeseen.
Justiina kulttuuri on jo ohi, nyt jokainen kaunis nainen on vähän "tuittupää" koska "he voivat".
Ajatellaan vähän "jos tuo ei tanssi mun pillin mukaan niin joku toinen tanssii", näillä kun varaa mistä valita.
Tuittupäisessä on haastetta. Miehet pitävät haasteista.
Miesten on todella vaikea ymmärtää naisia.
Justiina sanoo just mitä ajattelee, ukon ei tartte arvailla.
Ja muutenkin on enemmän elämänsykettä näissä naisissa.
Kilttinainen taas haluaa enemmän mielyttää miestään kuten muitakin ympärillään.
Kukaan, paitsi kiltti nainen itse, välttämättä tiedä mitä tykkää tai ajattelee eri asioissa.
Jos mies haluaa elämältä easy seiling niin tietty pitää ottaa se kilttinainen. Mutta täytyy miehen myös arvostaa tätä, eikä tehdä toisesta kynnysmattoa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa a. Oon justiina, aina on miehiä riittänyt. En koskaan hyppis miehen pillin mukaan, vaihtoon semmonen joka semmosta yrittää.
Mutta onhan noita maailmalla maailman sivu. Hissukoita naisia, jotka hakee kaljan jääkaapista kun mies pierasee tietyllä taajuudella.
Olette w t -jengiä????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa a. Oon justiina, aina on miehiä riittänyt. En koskaan hyppis miehen pillin mukaan, vaihtoon semmonen joka semmosta yrittää.
Mutta onhan noita maailmalla maailman sivu. Hissukoita naisia, jotka hakee kaljan jääkaapista kun mies pierasee tietyllä taajuudella.
Olette w t -jengiä????
Karseata kielen käyttöä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette w t -jengiä????
Karseata kielen käyttöä...
Siis tolla justiinalla...
Vierailija kirjoitti:
Miesten on todella vaikea ymmärtää naisia.
Justiina sanoo just mitä ajattelee, ukon ei tartte arvailla.
Ja muutenkin on enemmän elämänsykettä näissä naisissa.
Kilttinainen taas haluaa enemmän mielyttää miestään kuten muitakin ympärillään.
Kukaan, paitsi kiltti nainen itse, välttämättä tiedä mitä tykkää tai ajattelee eri asioissa.
Jos mies haluaa elämältä easy seiling niin tietty pitää ottaa se kilttinainen. Mutta täytyy miehen myös arvostaa tätä, eikä tehdä toisesta kynnysmattoa.
Justiina on avoin ja siten helppo. Teet näin, saat naisen.
Kilttinainen on vaikea, kun ei sano suoraan mitä tahtoo, mutta jos/kun mies ei tajua, niin trefffeillä jo tulee se kohtelias "ei ole kemiaa".
Stereotyyppinen soijapoika-kilttimies tahtoo tuollaisen jyrän alle. Oma tahto on alistua.
Jännämies/Testomake/epävarma itsensä nimittämä "alfauros" tahtoo hentoisen ja omaa tahtoa vailla olevan nuken kun oma kuula kokee kaiken muun uhkaavana.
Tasapainoiselle perustyypille sopisi toinen samanlainen mutta naisena kiitos.
Miehille kelpaa kaikenlaiset naiset. Miehillä ei ole varaa valita.
Tämähän se yleisin syy on.
Hyvin harva mies haluaa justiinaa, jos on varaa valita. Ja valtaosa ei myöskään halua alistuvaa (paitsi sängyssä) naista, vaan ihan normaaliluonteisen.