Mitä puoluetta äänestäisit jos vaalit olisivat nyt?
Mitä puoluetta äänestäisit jos vaalit olisivat nyt?
Kommentit (61)
Vihreitä olen äänestänyt koko elämäni, ja neljättä kertaa olen ehdokkaana kuntavaaleissa.
kannatan avointa maahanmuutoa ja homoilua, joten äänestän vihreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vihreitä olen äänestänyt koko elämäni, ja neljättä kertaa olen ehdokkaana kuntavaaleissa.
Onnea vaaleihin! Äänestän vihreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vihreitä äänestäville kysymys:
Todellako haluatte noita matuja tänne tuhansittain lisää joka vuosi ?
Haluan perustulon. Mamukriittiset puolueet ei sitä kannata.
Vierailija kirjoitti:
Aku Ankkaa
Ihan oikeesti? Vaivaudut ties missä huonossa kelissä äänestyspaikalle ja koko systeemin teet mutta et vaivaudu sitten äänestämään oikeasti, vaan teet "hauskan pilan" tai "protestin"? Olen ollut kymmenkunta kertaa vaalilautakunnassa, eli siellä vaalipaikalla se tyyppi joka hoitaa sitä systeemiä, eli myös lasken niitä ääniä.
Ne protesti/hupiäänet menee vaan suoraan hylkyyn, ne ei ole mitään protestia koska ne ei näy missään. Yksikään poliitikko ei nyyhki niiden perään tai ajattele niistä mitään, pelkästään että aina on ne muutama ääliö joka tekee jotain noin typerää.
Miksi joku ehdokas joka ei pääse läpi, miettisi että voi ei, joku äänesti aku ankkaa eikä mua, tai miksi ihmeessä joku ehdokas joka pääsi läpi, miettisi sitä mitä kirkkoveneitä joku kännikala on käynyt omaan korttiinsa piirtelemässä?
Nukkuvan puolueen edustajat eivät voi mistään asiasta valittaakaan koska ovat oman äänensä antaneet muiden käyttöön, pääasiassa vanhojen ihmisten jotka äänestää vilkkaimmin, ja aina niitä samoja naamoja, vanhoja kääkkiä.
Seuraan tilannetta ja äänestän sitä puoluetta mistä persut ulisevat eniten, se taktiikka ei ole koskaan mennyt pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aku Ankkaa
Ihan oikeesti? Vaivaudut ties missä huonossa kelissä äänestyspaikalle ja koko systeemin teet mutta et vaivaudu sitten äänestämään oikeasti, vaan teet "hauskan pilan" tai "protestin"? Olen ollut kymmenkunta kertaa vaalilautakunnassa, eli siellä vaalipaikalla se tyyppi joka hoitaa sitä systeemiä, eli myös lasken niitä ääniä.
Ne protesti/hupiäänet menee vaan suoraan hylkyyn, ne ei ole mitään protestia koska ne ei näy missään. Yksikään poliitikko ei nyyhki niiden perään tai ajattele niistä mitään, pelkästään että aina on ne muutama ääliö joka tekee jotain noin typerää.
Miksi joku ehdokas joka ei pääse läpi, miettisi että voi ei, joku äänesti aku ankkaa eikä mua, tai miksi ihmeessä joku ehdokas joka pääsi läpi, miettisi sitä mitä kirkkoveneitä joku kännikala on käynyt omaan korttiinsa piirtelemässä?
Nukkuvan puolueen edustajat eivät voi mistään asiasta valittaakaan koska ovat oman äänensä antaneet muiden käyttöön, pääasiassa vanhojen ihmisten jotka äänestää vilkkaimmin, ja aina niitä samoja naamoja, vanhoja kääkkiä.
Joo. Näin taidan tehdä. Koska joutuisin joka tapauksessa äänestämään jotakin uutta ryhmittymää ja ne eivät tule saamaan tarpeeksi kannatusta kuitenkaan eli ääneni menee joka tapauksessa hukkaan.
Ei ole vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Seuraan tilannetta ja äänestän sitä puoluetta mistä persut ulisevat eniten, se taktiikka ei ole koskaan mennyt pieleen.
Siis vihreitä.
nukkuvia ja töhertelijöitä on paljon. jos kaikki nukkuvat ja akua äänestävät, äänestäisivät pieniä puoluita, niin vaalitulos muuttuisi aikalailla. jos ei muuta hyötyä olisi, niin rkp tippuisi eduskunnasta.
Nyt äänestäisin jotakin pienpuoluetta. Jos Halla-ahosta tulee Perussuomalaisten puheenjohtaja, niin sen jälkeen tulen äänestämään heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis vihreitä.
Niin nyt persut ovat ulisseet vihreistä eniten, joten mikäli meno jatkuu niin äänestän vihreitä. Kerran äänestin RKP.ta kun J.H-a ulisi heistä.
Vihernatseja tai vasuripellejä. Niiden kaistapäistä politiikkaa on viihdyttävää seurata.
Ensimmäiseksi ilmoitan, etten kykenisi missään olissa äänestämään Vihreitä, sillä silloin kun Natura 2000 ohjelmaa toteutettiin, niin Haavisto toimi silloin direktiivin vastaisesti ja kun direktiivi velvoitti, että suojeltavia lajeja pitää olla havaittu Naturaan otettavilla alueilla, niin Haavisto päätti ohittaa vaatimuksen ja täällä papereihin vain kirjattiin että alue näyttää siltä, että sillä saattaa esiintyä X lajia.
Muitakin laittomuuksia tehtiin tuossa suojelussa, joten Vihreiden maine on sen perusteella pysyvästi pilalla.
Naturaa ei ole vieläkään korjattu direktiivin mukaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäiseksi ilmoitan, etten kykenisi missään olissa äänestämään Vihreitä, sillä silloin kun Natura 2000 ohjelmaa toteutettiin, niin Haavisto toimi silloin direktiivin vastaisesti ja kun direktiivi velvoitti, että suojeltavia lajeja pitää olla havaittu Naturaan otettavilla alueilla, niin Haavisto päätti ohittaa vaatimuksen ja täällä papereihin vain kirjattiin että alue näyttää siltä, että sillä saattaa esiintyä X lajia.
Muitakin laittomuuksia tehtiin tuossa suojelussa, joten Vihreiden maine on sen perusteella pysyvästi pilalla.
Naturaa ei ole vieläkään korjattu direktiivin mukaiseksi.
http://yle.fi/aihe/artikkeli/1998/02/08/natura-seikkailu-2000-kasikirjo…
Vierailija kirjoitti:
Olen Vihreiden jäsen ja aktiivisesti mukana vaalikampanjoinnissa, en tällä kertaa ehdokkaana. Vihreät edustavat parhaiten omaa arvomaailmaani.
Vihreät kannattavat myös suoraa demokratiaa, jos kansalaiset äänestävät oikein.
Äänestäisin vihreitä, koska haluan perustulon.