Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen elämäntaparemontin vain saadakseni hoikan ja isorintaisen, parikymppisen naisen

Vierailija
05.01.2017 |

En ole kiinnostunut terveydestäni, vaan niistä hoikan naisen isoista ja kimmoisista tisseistä.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mun aviomieheni? Se vaikuttaa olevan melko kyllästynyt mun kolmekakkosiin riippuviin tisseihini. Oli ne joskus hyvät, mutta nyt ei taida enää kelvata.

On avautunut aiheesta. Paha mieli asiasta mutta minkäs teet.

Vierailija
22/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuorta haluat niin eipä niillä elintavoilla ole väliä vaan lompakkosi lihavuudella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko miten rikas? Mä oon tosi hoikka, sellainen ihan barbi ja on kuule isot tissit. Ihan valtavat hinkit.

24/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää "mies on visuaalinen olento" on niin saatanan kulunut meemi, se visuaalisuus kun on aina jotain keha riluokkaa tyyliin"huomaan tyrkyllä olevat tissit avonaisesta paidasta". Mut tee toki elämäntaparemontti, uusi vuosi on aina hyvä alku. Mitään parikymppistä naista et kyllä saa muulla kuin rahalla, mutta hyödyksi terveydelle.

Minulle se visuaalisuus tarkoittaa sitä, että kiinnostun naisessa lähes aina ensin ulkonäöstä ja silloinkin, kun hurmaannun vasta hänen sarkastisesta huumorintajustaan tai purevasta älystään, hän alkaa silmissäni näyttää kauniilta. En osaisi olla naisen kanssa, jos en pitäisi häntä hyvännäköisenä.

Toinen ilmenemistapa on se, että estetiikantaju, persoonallinen ja tyylikäs pukeutuminen, taitava meikkien käyttö ja muut seikat vetoavat minuun naisessa.

Isoista tisseistä en perusta, ihannenaiseni vartalotyyppi on siro ja pienirintainen.

Vierailija
25/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko tosissas, et ykskään parikymppinen hoikka ja isotissinen nainen kiinnostuu kaltaisestasi ikälopusta, kun parikymppisiäkin komistuksia löytyy?

Miehet ovat visuaalisempia kuin naiset. Naiset arvostavat myös mm. miehen herkkyyttä, itsevarmuutta, voimaa ja huumorintajua. Ja mä olen vitun herkkä ja Kälviän kainalopierumestari, joten mun kanssa saa aina nauraa ja nauttia. ap

Näin nuorena naisena sanon, ettet tiedä naisista mitään, jos kuvittelet ikälopun miehen olevan kiinnostavampi kuin nuori mies. Eti seuras suosiosta vaan niistä ikäsistäs. Teet vaan itestäs pellen vokotellessas meitä nuorempia.

Eli minkä ikäisistä mun pitää sitä seuraa etsiä? ap

Enintään kolme vuotta sua nuorempaa.

Kuinka vanhoja nämä naiset mahtavat olla?  ap

Toivottavasti tiedät edes sen, muuten menee hankalaksi.

Mä ajattelin, että säkin olisit tiennyt, kun "tiesit" minunkin olevan ikäloppu. :) ap

Veikkaan, et oot joku ruma 40-50-vuotias...

26/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Motivaatio tuokin, mutta aika huonoillakin elintavoilla voi päästä samaan tavoitteeseen. Huonot elintavat ovat niin monisyinen käsite. Jos esimerkiksi viihtyy paljon juopotelemassa baareissa tai tanssimassa klubeilla aamuun asti, on ehkä helpompi tavata naisia kuin Nuuksion raikkaissa metsissä patikoimassa.

Kukaan ei ole kiinnostunut hanskaanvetoasiantuntijan jutuista.

Kiitos, että lainasit viestiäni. On tärkeää, että mahdollisimman moni lukee ne.

Vierailija
27/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu.. Hanska on sinkku, lapseton, naistenmies, oisko " kilttimies" ja " jännämies". Tahtoo nuorta naista.

Vierailija
28/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu.. Hanska on sinkku, lapseton, naistenmies, oisko " kilttimies" ja " jännämies". Tahtoo nuorta naista.

Niinpä. Ihmisuhteeton ihmissuhde"asiantuntija". 

Vierailija
29/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea yritykselle. Kerro sitten miten meni.

Vierailija
30/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta, jos lärvi ruma tai hiukset lähteneet.

Vierailija
31/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneusleikkaus ja peruukki! Simple as that.

Vierailija
32/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä pahempi turnoff kun peruukki lähtee päästä.. Tavoitteletko enempi tyyliä mauri pekkarinen vai michael jackson? Lähinnä säälittävää...

Vierailija
33/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä pahempi turnoff kun peruukki lähtee päästä.. Tavoitteletko enempi tyyliä mauri pekkarinen vai michael jackson? Lähinnä säälittävää...

Ehkä ennemminkin Enrique Iglesiasin tyyliä.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/2e/c1/76/2ec1767301ed118…

Vierailija
34/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän oli vasemmistolainen viherpiipertäjä kasvissyöjä. Ei ole jännämiestä nähnykkään.

Vierailija
35/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu varmaan. Mutta mitäpä sitten kun se hoikka isotissi on saanut elättäjän itselleen ja siitä tuleekin läski isotissi? Laitatko tytön kiertoon ikävän luonteen vuoksi?

Vierailija
36/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa isotissistä. Ne rupiaa roikkumaan. Ja naiset rupsahtaa, tahtoo lapsia, tienaa vähemmän kuin mies, loisii, lihoo, pimppa venyy, menkat,...

Ei kuule, täällä olisi tarjolla ihana homomies. Kyllä siihen tottuu!!! Peppu yhtä hyvä kuin pimppa!! Mitä sanot?

Vierailija
37/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuu varmaan. Mutta mitäpä sitten kun se hoikka isotissi on saanut elättäjän itselleen ja siitä tuleekin läski isotissi? Laitatko tytön kiertoon ikävän luonteen vuoksi?

Annan raippaa kunnes läskit häviää.

-Eri

Vierailija
38/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän oli vasemmistolainen viherpiipertäjä kasvissyöjä. Ei ole jännämiestä nähnykkään.

Hanska on selvästi päässyt tämän tyypin ihon alle, kun täytyy jo itsensä kanssa käydä keskustelua. :D

Vierailija
39/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanska on selvästi päässyt tämän tyypin ihon alle, kun täytyy jo itsensä kanssa käydä keskustelua. :D

Ei ole, joku muu vastasi tuohon minun laittamaan kommenttiin.

Et ihan meitä on 2 jotka ihmettelee tuon hahmon juttuja.

Vierailija
40/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää tapahtuu muuten aika usein tällä palstalla. Ei mahdu viherpiipertäjien/feministien/mammojen kalloon että löytyisi useampikin palstailija jolla olisi virallisesta hyväksytystä AV-kannasta poikkeava mielipide. Pakko niputtaa yhteen ja kutsua provoilijaksi, vaikka olisi pari vuotta vanha ketju niin silti se on varmaan se yks ja sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi