Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen elämäntaparemontin vain saadakseni hoikan ja isorintaisen, parikymppisen naisen

Vierailija
05.01.2017 |

En ole kiinnostunut terveydestäni, vaan niistä hoikan naisen isoista ja kimmoisista tisseistä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko tosissas, et ykskään parikymppinen hoikka ja isotissinen nainen kiinnostuu kaltaisestasi ikälopusta, kun parikymppisiäkin komistuksia löytyy?

Miehet ovat visuaalisempia kuin naiset. Naiset arvostavat myös mm. miehen herkkyyttä, itsevarmuutta, voimaa ja huumorintajua. Ja mä olen vitun herkkä ja Kälviän kainalopierumestari, joten mun kanssa saa aina nauraa ja nauttia. ap

Näin nuorena naisena sanon, ettet tiedä naisista mitään, jos kuvittelet ikälopun miehen olevan kiinnostavampi kuin nuori mies. Eti seuras suosiosta vaan niistä ikäsistäs. Teet vaan itestäs pellen vokotellessas meitä nuorempia.

Eli minkä ikäisistä mun pitää sitä seuraa etsiä? ap

Enintään kolme vuotta sua nuorempaa.

Kuinka vanhoja nämä naiset mahtavat olla?  ap

Toivottavasti tiedät edes sen, muuten menee hankalaksi.

Mä ajattelin, että säkin olisit tiennyt, kun "tiesit" minunkin olevan ikäloppu. :) ap

Veikkaan, et oot joku ruma 40-50-vuotias...

Just. Noin sitä revitään hatusta kommentteja.

Vierailija
42/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö, miksei ap vois muka saada unelmiensa naista? Eihän hänellä ole paljon vaatimuksia, vain, että nainen on hoikka ja isotissinen ja nuori. Jos hän itse on alle 30-v ja hyvässä kunnossa, niin ihan mahdollista tuo on! Nainen saa olla ruma, täyteen tatuoitu, hörökorvainen, riipputissinen, pihtipolvinen. Hänellä saa olla paha akne, sellulliittia, suonikohjuja, venymisarpia. Ei haittaa vaikka on lyhyeksi nyrhityt siniset hiukset, naama täynnä lävistyksiä. Ei tarvi olla mitään koulutusta, saa olla vaikka elämäntapatyötön ja lapsiakin saa olla! Naisen tyhmyys, tupakointi, juopottelu ja huono käytös ei haittaa. Ei isoon ääneen huutaminen ja kiroilu, saa pukeutuakin miten haluaa, vaikka verkkareihin ja mainospipoon. Ei tarvi osata laittaa ruokaa, ei olla huumorintajuinen, mukava tai luotettava. Saa pettää ja elää miehen siivellä. Ei tarvitse osata keskustella, ei kunnioittaa miestään, ei olla ystävällinen tai auttavainen, ei hyväsydäminen tai empaaattinen. Ei tarvitse tykätä seksistä eikä hellyydestä.

Hoikkia, isotissisiä naisia luulisi riittävän jonoksi asti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi