Mistä oikeasti hyvä ja PITÄVÄ joogamatto?
Mistä sellaisia löytää?! Olen ostanut jo muutaman ja kaikissa yhtä luistava pinta, vaikka paketissa nimenomaan mainostetaan pitävyyttä. Kalliiksi tulee jooga kun uusia mattoja joutuu ostamaan ties kuinka monta ennen kuin löytää hyvän. :(
Kommentit (21)
Ootko kokeillut semmoista kuin eco body? Tuo ei ole itsellä luistanut, muovimattolattialla en ole kokeillut mutta salien lattioilla ja laminaatilla ei luista.
Mulla on Karhun joogamatto ja se on musta pitänyt hyvin. Ostin Cittarista muistaakseni.
Manduka! Useamman vuoden ajan joogastudion vuokramattoa lainatessa tuli todettua pito loistavaksi, juuri törsäsin omaan mattoon.
Vierailija kirjoitti:
Manduka! Useamman vuoden ajan joogastudion vuokramattoa lainatessa tuli todettua pito loistavaksi, juuri törsäsin omaan mattoon.
Manduka minullakin ja on todella hyvä. Aluksi vaan on liukas niinkuin miltein kaikki laadukkaat matot. Suolapesu auttaa liukkauteen ja ainakin mandukan pito vain paranee joka käytöllä. Manduka prolla myös elinikäinen takuu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Karhun joogamatto ja se on musta pitänyt hyvin. Ostin Cittarista muistaakseni.
Mulla kesti juurikin cittarista ostettu karhun matto alle kuukauden. Tosi huonolaatuinen, jopa tokmannilta ostettu 10e matto kesti kauemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manduka minullakin ja on todella hyvä. Aluksi vaan on liukas niinkuin miltein kaikki laadukkaat matot. Suolapesu auttaa liukkauteen ja ainakin mandukan pito vain paranee joka käytöllä. Manduka prolla myös elinikäinen takuu.
Niin ja aminopörssistä tilasin.
Täältä myös ääni Mandukalle. Mulla ei ongelmana ollut pito vaan kestävyys, ei kiva kun muutamassa kuukaudessa alkoi paloja matosta irtoilemaan. Manduka on kestänyt hyvin ja tosiaan on tuo elinikäinen takuu.
Mun joogamaton merkki on Eco Pro, maksoi jotain 80 €, mutta on tosiaan ensimmäinen joka ei luista missään tilanteessa. Mulla hikoilee helposti kämmenet joogatessa, ja aiemmin matolla lipsuminen on aina ollut ongelma. Ei ole enää.
Minulla on casall-merkkinen matto. Olen ostanut sen n. 4 vuotta sitten ja edelleen on hyvässä kunnossa. Olen ollut tyytyväinen. Ostin sen muistaakseni jostain urheiluliikkeestä, ehkä Stadiumista.
Eco body vaaleanvihreä matto mullakin ja ollut tosi hyvä. Maksoi kympin luokkaa.
Mulla on Jade Yoga ekomatto, mutta Mandukaa voin suositella myös.
Vierailija kirjoitti:
Ootko kokeillut semmoista kuin eco body? Tuo ei ole itsellä luistanut, muovimattolattialla en ole kokeillut mutta salien lattioilla ja laminaatilla ei luista.
Tämän merkkistä olen kokeillut ja kämmenet luisuivat mattoa pitkin.
Taidan tutustua tuohon mandukaan ja eco prohon. Kiitos vinkeistä! :)
Vierailija kirjoitti:
Mun joogamaton merkki on Eco Pro, maksoi jotain 80 €, mutta on tosiaan ensimmäinen joka ei luista missään tilanteessa. Mulla hikoilee helposti kämmenet joogatessa, ja aiemmin matolla lipsuminen on aina ollut ongelma. Ei ole enää.
Onko sinulla tämä?
https://shaktashop.fi/tuote/eco-pro-joogamatto-vihrea/
Itse olen ostanut etolasta ja pessyt koneessa pienellä määrärällä pesuainetta ja matalassa lämpötilassa ja hyvin on alkanut pitää.
Tässä ehdottomasti paras joogamatto, ekologinen, täydellinen pitio ja paksuus. <3
https://temppelinemanta.fi/hyvinvointi/hyvan-omantunnon-joogamatto/
Manduka Pro Lite tai Pro. Hiukan arvokkaampi, mutta matolla on myös valmistajalta elinikäinen takuu.
Ainakin, jos harrastat jotain fyysisempää lajia, suosittelen.
On myös lateksiton.
Itselläni on Pro, vaimolla Pro Lite. Ollaan oltu tyytyväisiä.
Gurus joogamatto on oikeasti paras! Luonnonkorkki on pitävin materiaali, mitä olen kokeillut, myöskin antibakteerinen. Luonnonkumi on pehmeä, mutta jämäkkä ja matto pysyy painollaan siinä mihin sen asetat, ei veny eikä vanu. Painaa reilu 2kg. Luonnonmateriaalit, ympäristöystävällisyys kruunaavat täydellisen mattoni, josta vuosien kokemus.
Myynnissä Tenppelin Emäntä puodissa: www.temppelinemanta.fi/puoti
Sieltä myös ihanat joogamattokassit, luonnonkorkkia ja myös kierrätyspurjeesta tehdyt. <3
Ostin itse tuon Mandukan maton ja ainakin tähän asti olen ollut todella tyytyväinen!😍😍 Luin vertailun noista joogamatoista täältä: https://fitones.fi/paras-joogamatto/
Up!