Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 20-vuotiaan pitäisi kyetä huolehtimaan itsestään?

Vierailija
04.01.2017 |

Eikö se ole vanhempien tai sitten jonkun muun aikuisen tehtävä? Jos tuon ikäinen ei esim. pysty asumaan vanhempiensa luona niin sitten joku muu aikuinen ottaa siipensä suojaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/9 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä tällainen "lapsi", mikä pitäisi ottaa siipiensä suojaan. Itse olen huolehtinut itsestäni 15-vuotiaasta alkaen ja jo 12-vuotiaana olin ensimmäisen kesän töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni varakas mies ottaisi varmasti ilomielin parikymppisen kauniin tytön siipensä suojaan.

Vierailija
4/9 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun 19v tytär ei ole niin avuton, että tartteis kenenkään siipien suojaa. Paremminhan tuo omillaan pärjää kuin vielä kotona asuessaan :D

Vierailija
5/9 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, ei tarvitsekaan. Kaksikymppinen saa helposti sellaisen reilun kolmekymppisen aikuisen miehen pitämään itsestään huolta.

Vaikka tämän taisit jo kokemuksesta tietääkin. :)

Vierailija
6/9 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 vuotta sitten parikymppiset eivät huolehtineet vain itsestään, vaan puolustivat koko maata etulinjassa.

Vierailija
7/9 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, onneksi minun vanhempani huolehtivat minusta, vaikka minulla oli lapsi! Ei tarvinnut tehdä mitään, ruoka tuli pöytään ja hoitivat lapsen ja kaikkee. Oli tosi kivaa!

Not. Ihan itse hoidin, kävin koulut, maksoin laskut, kävin töissä.

Vierailija
8/9 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/9 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pikku äidin ja isin kullannuppu. Moni 2-kymppinen huolehtii itsensä lisäksi jo lapsestaankin tai useammasta. Mutta provohan tämä olikin:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi