Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

itkettää. nuorten myyjätyttöjen ylimielinen käytös minua, "vanhaa käpyä" kohtaan

Vierailija
04.01.2017 |

menin nuortenvaateliikkeeseen etsimään kivaa huivia kaulaan. olen 37v, eli semmoisten parikymppisten silmissä varmaan ihan muumio. silti en osannut varautua siihen, että minulle virnuiltiin kun tutkin valikoimaa ja olin selvästi jonkinlainen pilkan kohde! :O tyyliin "mitä TOI täältä hakee?"

ja kyseessä ei ollut h&M, siellä ollaan sentään asiallisia myös tälläistä vanhaa ämmää kohtaan!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko hankkia apua tai lääkitys, jos tuollainen asia itkettää.

Vierailija
2/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkinlaisen valituksen voinee tehdä myymälän vastaavalle, sano että myyjät eivät tervehtineet/tulleet kysymään mitä saisi olla/palvelleet mitenkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat palautetta johdolle. (selität vaikka, että olit ostamassa lahjaa kummitytölle yms, jos et halua paljastaa, että itsellesi olit ostamassa) Sait vain pillkkaa ja naurua selän takana avusta puhumattakaan.

Kuvaile myyjät, laita oikea kellonaika, koska tapahtui.

Vierailija
4/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Vierailija
5/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä liike?

Sinulla on oikeus kertoa kokemuksistasi ihan suoraan. Eli voit mainita liikkeen.

Vierailija
6/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun kuusikymppiselle äidille olla koskaan virnuiltu missään ja käy aika usein nuortenvaateliikkeissä.

Vierailija
7/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että tulkitsit myyjien eleet oikein? Mitä sinä pidit virnuiluna, joku toinen voisi tulkita tervetuloa ostoksille -hymyksi.

Vierailija
8/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laitat palautetta johdolle. (selität vaikka, että olit ostamassa lahjaa kummitytölle yms, jos et halua paljastaa, että itsellesi olit ostamassa) Sait vain pillkkaa ja naurua selän takana avusta puhumattakaan.

Kuvaile myyjät, laita oikea kellonaika, koska tapahtui.

Jos haluaa laittaa palautetta niin ei kannata valehdella.... ("pilkka ja nauru selän takana")

Vierailija
9/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, että tulkitsit myyjien eleet oikein? Mitä sinä pidit virnuiluna, joku toinen voisi tulkita tervetuloa ostoksille -hymyksi.

tuijottivat,  toinen huikkasi  "moi" ja tirskahti yrittäen peittää sen kädellään. sen jälkeen virnistelivät ja tuijottivat lisää...

A.p

Vierailija
10/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti laitan palautetta, ensimmäinen kerta kun noin kävi ja minulle tehtiin selväksi etten enää kuulu asiakaskuntaan !  :(

A.p

Vierailija
11/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä juuri sinulle ollaan ilkeitä, vaikka juuri sinä olet sitä mieltä, että alle 25v ei saisi edes poistua kotoa ilman äitiä tai isää!

Vierailija
12/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niillä oli vaan keskenään joku juttu menossa. Terveisin 38-vee-ei-tod-mummo

Vierailija
13/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten vaikka nauravat, omaa keskenkasvuisuuttaan hihittävät. Antaa nuorten olla nuoria. kuluitko jotenkin tuosta?  Ihmisiä ne myyjätkin on eikä mitään ymmärtäjä terapeutteja.

Vierailija
14/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ojentaa nenäliinaa*

Vierailija
15/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää väheksykö asiaa sillä he ovat asiakaspalvelussa jossa ollaan asiallisia vaikka jalaton tulisi kenkiä ostamaan.

Anna vain palautetta

Vierailija
16/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tämä aloitus on, mutta mietin vain sitä, mikä intressi AP:llä on aloittaa tämän tapaisia aloituksia. Miksi nuoret ja vanhemmat naiset olisivat jotenkin napit vastakkain? Itse ei ainakaan nuorena kohdellut vanhoja/keski-ikäisiä naisia huonosti, sen takia, että he olivat naisia, tai juuri sen ikäisiä naisia.  Ja nyt vanhana, kukaan nuori tyttö ei ole kohdellut minua huonosti missään. Ja jos olisikin, se ei suinkaan johtuisi siitä, että olen nainen  tai siitä, että olen sen ikäinen mitä olen. Tuskin nuoret tytöt /myyjät sinua ikäsi takia  ylimielisesti kohtelee.  Jos sinua kohdellaan huonosti(kuka tahansa, tyttö/nainen, poika/mies, nuori , vanha) ja tätä tapahtuu usein, katso peiliin. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos taas tämä oli ensimmäinen kerta elämässäsi, kun sinua kohdellaan huonosti, sitä sattuu kaikille, ei sen kummempaa. Ei se riipu iästäsi, eikä sukupuolestasi.

Vierailija
17/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien 37-vuotias on ollut vanha? Onko sinulla joku ikäkriisi?

Olen 36 ja minun kaveripiirissä pukeudutaan ihan trendikkäästi edelleen.

Vierailija
18/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista, ettei sinulla ole vessapaperia roikkumassa housunkauluksesta tai jäänyt kiinni kengänpohjaan ja tytöt virnsteli sitä. Muuten en kyllä usko, että myyjätytöt viitsisi erikseen virnistellä jollekin asiakkaalle hänen ikänsä puolesta. Tuskin niitä nyt niin kovasti kiinnostaa, minkä ikäisiä asiakkaat ovat.

Vierailija
19/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ole niin hyvin säilynyt, kuin poikani kummitäti. Kummitäti on 36v ja kun kesällä oli pojan rippijuhlat oli kummitätikin tietenkin juhlissa.  Myöhemmin kun sukulaisten kanssa katsottiin kuvia(kummitäti siis miehen puolelta, kuvia katseltiin minun sukulaisten kanssa) luulivat he kummitätiä pojan tyttöystäväksi:)  Ainakaan tämän kummitädin ei tarvii pelätä, että hänelle iän takia virnistellään nuotenvaateliikkeessä.

Vierailija
20/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko gina tricotti?