Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

itkettää. nuorten myyjätyttöjen ylimielinen käytös minua, "vanhaa käpyä" kohtaan

Vierailija
04.01.2017 |

menin nuortenvaateliikkeeseen etsimään kivaa huivia kaulaan. olen 37v, eli semmoisten parikymppisten silmissä varmaan ihan muumio. silti en osannut varautua siihen, että minulle virnuiltiin kun tutkin valikoimaa ja olin selvästi jonkinlainen pilkan kohde! :O tyyliin "mitä TOI täältä hakee?"

ja kyseessä ei ollut h&M, siellä ollaan sentään asiallisia myös tälläistä vanhaa ämmää kohtaan!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää väheksykö asiaa sillä he ovat asiakaspalvelussa jossa ollaan asiallisia vaikka jalaton tulisi kenkiä ostamaan.

Anna vain palautetta

Totta, ei pidä nauraa, vaikka ap on etsimässä huivia nimenomaan kaulaan, vaikka kaulaa ei kaksoisleuan takaa löydä.

Vierailija
22/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palautetta ja pahoittele että et tiennyt että liikkeeseen oli ikärajat joten erehdyit sinne ostoksille. Kävin nuortenliikkeessä myös kun siellä oli neuleita tarjouksessa. En löytänyt sillä kertaa sopivaa mutta voisin asioida uudelleenkin. Oli myös muita aikuisia asioimassa ja osa vaatteista sopisi myös meille vanhemmille. Ostin myös Onlyn t-paidan Stockalta taitaa olla myös nuorten merkki. Nuorilla ei välttämättä ole edes rahaa vaan liikkeen omistajien luulisi ilahtuvan kun saavat lisää asiakkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, ollaanko me käpyjä??

Vierailija
24/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ap edes oikeasti tiedä mille tytöt nauroivat. Ehkä niillä oli joku hauska juttu kesken?

Vierailija
25/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoilivat uuden vuoden kömmähdyksiään = nauroivat asiakkaalle

Vierailija
26/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen samaan tapaan tervehtinyt asiakasta naureskellen, en sen takia että kyseessä oli naurettava kääpä vaan siksi että hetkeä aiemmin olin lukenut todella hauskan jutun. Ei koko maailma pyöri sinun ympärilläsi!

Vierailija
27/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joopa joo. En ole ikinä kohdannut yrmeää nuorta myyjää missään ketjuputiikissa. Ainakin Vero Modassa ja Cubuksessa on todella kohteliaita ja kivoja myyjiä. Samoin Vilassa. Sen sijaan jos olen yrmeitä myyjiä kohdannut ovat olleet yleensä vanhempia ja Stockan tai Sokoksen kosmetiikkaosastolla.

Vierailija
28/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä liikkeessä (ei nuorten liike) oli useampi nuori myyjä. Liikkeessä ei ollut muita asiakkaita. Yksi myyjä kävi kyselemässä voiko auttaa ja esitteli minulle yhden tuotteen ja poistui juoruilemaan toisten myyjien kanssa. Oli liian kiire juoruilla ettei ehtinyt palvella liikkeen ainoaa asiakasta. En ostanut sitten mitään liikkeestä vaikka olisin halunnutkin vaan ostin hieman kalliimman/paremman tuotteen liikkeestä josta sain parempaa palvelua. Toinen liike oli menossa kiinni 10 minuutin kuluttua ja liikkeessä oli useampikin asiakas. Mietin jo ehdinkö asioida liikkeessä mutta (vanhempi myyjä jotain 40-50 v) huikkasi että odota hetki tulen avuksi kunhan saan palveltua edelliset asiakkaat. Ostin sitten häneltä tuotteen.

Vierailija
29/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen samaan tapaan tervehtinyt asiakasta naureskellen, en sen takia että kyseessä oli naurettava kääpä vaan siksi että hetkeä aiemmin olin lukenut todella hauskan jutun. Ei koko maailma pyöri sinun ympärilläsi!

Minua ei asiakkaana kauheasti kiinnosta kuulla myyjien yksityiselämästä varsinkin jos se haittaa heidän työtään. Esimerkiksi kalliissa kahvilassa myyjät juoruilevat keskenään niin se pilaa tunnelman. Jos maksan ylihintaa tuotteista niin luulisi sen näkyvän asiakaspalvelussa.

Vierailija
30/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ap edes oikeasti tiedä mille tytöt nauroivat. Ehkä niillä oli joku hauska juttu kesken?

Tirskuvatat myyjät = erinomaista asiakaspalvelua

Vierailija
31/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei asiakkaana kauheasti kiinnosta kuulla myyjien yksityiselämästä varsinkin jos se haittaa heidän työtään. Esimerkiksi kalliissa kahvilassa myyjät juoruilevat keskenään niin se pilaa tunnelman. Jos maksan ylihintaa tuotteista niin luulisi sen näkyvän asiakaspalvelussa.

Sun kannattaa varmaankin siirtyä itsepalvelukassoille ja juoda kahvisi kotona, jos on niin vaikeaa käsittää että aspatkin ovat normaaleja ihmisiä, eivätkä mitään robotteja työpaikalla. Miten myyjien keskenään keskustelu olisi pois asiakaspalvelusta?

Vierailija
32/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten vaikka nauravat, omaa keskenkasvuisuuttaan hihittävät. Antaa nuorten olla nuoria. kuluitko jotenkin tuosta?  Ihmisiä ne myyjätkin on eikä mitään ymmärtäjä terapeutteja.

Tää nyt on taas tätä, enkä usko AP:n juttua todeksi. Muuten olen eri mieltä kanssasi tuosta nuoret ovat nuoria. Nuori voi olla, mutta palkattuna työtekijänä ei vaan voi käyttäytyä typerästi, tai työsuhde on sitten siinä.

Vierailija
33/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselle oli eilen siwan myyjä tosi tyly että mietin jälkeenpäin että olisi päin naamaakin myyjältä kysyä että mikä ongelma. Edellistä asiakasta palveli moikaten iloisesti jne ja kun itse tulin tiskille ja sanoin moi niin vastaus oli nokanvartta pitkin töykeä hei ja äänensävy ja eleet muuttui heti. Edellinen asiakas huikkasi lähtiessään vielä heipat ja myyjä iloisesti vastasi, mutta itse kun tein samoin niin ei mitään. Myöskin oston jälkeen automaattisesti sanoin kiitokset ja en tarvitse kuittia.

Tiedä sitten mikä ongelma tällä oli. Kai olin niin nuori, hoikka ja nätti kun myyjä oli vähän vanhempi ja tuhdimpi :) No ei itseasiassa olin ihan collareissa pikaseen revittynä kun unohtui isommasta kaupasta ostaa kaikki. Yleensä täällä maalla oltu ennen kiltimpiä kun asioinut mutta kai nyt myyjä luuli että tungen hänen alueelleen viemään miehet :D Kaupungissa ollessa olisinkin ymmärtänyt tylymmän käytöksen ja jos muita asiakkaita ei olisi ollut mutta selkeä muutos palveluun eri asiakkaiden välillä pisti kyllä korpeamaan..

Vierailija
34/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he vain halusivat ystävällisesti ja huomaavaisesti  osoittaa,ettei sinulla ole enää markkina-arvoa ja että olet väärässä liikkeessä. Tyydy siihen.

Vierailija
35/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tai että myyjät ovat se nähtävyys jota asiakkaalla on mahdollisuus tulla ihailemaan,jos on kiltisti.

Vierailija
36/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli mikä trolli. Tää on se kirjoittaja (mies), joka on näkevinään jonkun sotatilan nuorten ja vanhempien naisten välillä. Eipähän toi AP ole pistänyt tähän liikkeen nimeä, kun ei uskalla.

Vierailija
37/37 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

menin nuortenvaateliikkeeseen etsimään kivaa huivia kaulaan. olen 37v, eli semmoisten parikymppisten silmissä varmaan ihan muumio. silti en osannut varautua siihen, että minulle virnuiltiin kun tutkin valikoimaa ja olin selvästi jonkinlainen pilkan kohde! :O tyyliin "mitä TOI täältä hakee?"

ja kyseessä ei ollut h&M, siellä ollaan sentään asiallisia myös tälläistä vanhaa ämmää kohtaan!

Lopeta jo! Hanki oikea elämä näiden säälittävien provojen sijaan. Oletko ikinä käynyt ulkona? Siellä tapaa IHMISIÄ!