Naisen kanssa pussailu - ystävyyttä vaiko enemmänkin?
Minulla on hyvä läheinen ystävä. Olemme mielellämme lähekkäin tavatessamme, nykyisin myös pussailemme, aika paljonkin. Ihan selvinpäin. Tuntuu että olen vähän ihastunut, mutta hän ei kai ole...onko tälläinen oikeasti normaalia ystävien välillä?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista.
Kyllä ystäväni tietää että mulla on tunteita. Itekin myöntää jonkinlaiset tunteet mutta pitää tätä kuulemma hyvänä ystävyytenä.
Ja juu, ite oon bi, ja mulla on ollu ystäviä joiden kanssa-lähinnä kännissä-pusuja vaihdettu, mutta tämä tuntuu niin erilaiselta. Sellaiselta että oikeasti on niin hyvä olla sen toisen lähellä-erilailla kuin pelkän ystävän kanssa.
ap
No kaipa teidän olisi hyvä jutella asiasta vielä. Jos sinä haluaisit parisuhteen ystäväsi kanssa ja hän fyysisellä läheisyydellä maustetun ystävyyssuhteen, asiasta on hyvä olla tietoinen. Fyysinen läheisyys myös usein vahvistaa romanttisia tuntemuksia, joten saatat saada sydänsuruja, mikäli jatkatte tähän malliin, eikä ystäväsi halua seurustella kanssasi. Siinä tapauksessa kehottaisin vetämään jossain kohtaa rajat sille, millä tasolla ilmennätte läheisyyttä.
Kiitos. En tiedä haluanko varsinaista parisuhdetta, haluaisin vaan ylipäätään tuntea että tässä on jotain sellaista tunteiden paloa, että tekee mieli olla toisen lähellä. Eikä pelkkä ystävä vaikkei se mihinkään johtaisikaan.
ap
Näin miehenä pakko sanoa, että itselleni ei olisi mikään ongelma, jos naisellani olisi tuollainen ystävyyssuhde naiseen johon kuuluisi läheisyyttä ja tunteita. Ehtona olisi vain se, että kumpikin näistä naisista tietää, etteivät halua varsinaiseen parisuhteeseen keskenään ja että naiseni kertoo minulle avoimesti missä mennään.
Ja sanompa sen, että taka-ajatukseni ei olisi päästä kimppaan. Filosofiani on vain sellainen, etten halua kieltää naiseltani mitään sellaista joka olisi minulta pois. Ja en kokisi, että tämä olisi minulta mitenkään pois. M28
*siis mitään sellaista joka ei olisi minulta pois...
Kyllä mun mielestä tommonen läheinen pussailu-ystävyyssuhde on jonkinmoinen uhka parisuhteelle!
up