Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko 18-20-vuotiaan viettää joulun seurustelukumppanin kanssa?

Vierailija
03.01.2017 |

Ilman vanhempia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Täysi-ikäisen. Ei vanhempi voi tuon ikäistä enää määrätä mitä tekee, ei ihan lainkaan mukaan.

Vierailija
2/11 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sinun päätös ole. Aikuinen ihminen viettäköön aikansa missä huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks en

Vierailija
4/11 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/11 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä pitää kokoajan jauhaa? Täysi-ikäinen saa viettää joulun missä haluaa.

Vierailija
6/11 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotias on täysi-ikäinen, eli viettää joulun juuri siellä ja siinä seurassa kuin itse haluaa.

Ja jos tämä sama aloittaja on tehnyt näitä aloituksia nyt ainakin kolme erilaista, niin tuskinpa tuota 18-vuotiasta kiinnostaa viettää mitään juhlapyhiä ahdistavien ja omistushaluisten vanhempiensa kanssa enää ikinä, kun on kerran pois ja pakoon päässyt.

Vierailija
7/11 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten täällä aikaisemminkin on todettu, lapsesi on täysi-ikäinen ja näin ollen määräämisoikeutesi häneen liittyvissä asioissa on päättynyt, halusit sitä tai et.  Kannattaisi pikkuhiljaa vaan opetella elämään asian kanssa tai muuten lapsesi ei ehkä kohta halua nähdä sinua enää ollenkaan.

Vierailija
8/11 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 15 ja 17 pojat ja molemmat sai jo päättää missä Joulunsa viettävät. Nuorempi halus isänsä vanhemmille ja vanhempi oli isällään. Viime vuonna olivat minun kanssa. Enpä kovin enää puutu heidän lomailuunsa. Kipeää se itsenäistyminen tekee, mutta kiva nähdä, että itse haluavat sitä.

Vierailija
9/11 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä alottajan mielipuolista pommittamista vauva.fi palstalle. Ainakin 4 samaa keskustelua tehny:D Anna täysi-ikäisen lapsesi tehdä omat valintansa ja astua "aikuisuuteen"

Vierailija
10/11 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 15 ja 17 pojat ja molemmat sai jo päättää missä Joulunsa viettävät. Nuorempi halus isänsä vanhemmille ja vanhempi oli isällään. Viime vuonna olivat minun kanssa. Enpä kovin enää puutu heidän lomailuunsa. Kipeää se itsenäistyminen tekee, mutta kiva nähdä, että itse haluavat sitä.

Unohdin sanoa, etten panisi pahaksi vaikka haluaisikin 18v. viettävän tyttöystävänsä kanssa.

Vierailija
11/11 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä