Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä yhtään pariskuntaa, jotka edustavat poliittisia ääripäitä?

Vierailija
03.01.2017 |

Esim. kokoomus/vasemmisto tai persut/RKP.

Miten arki sujuu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns."taantumuksellinen" ja vaimo on vihervasuri,ihana sellainen,tosin. Tykkäämme toisistamme,ja vaikka näkemykset joskus,tai siis aina, riitelevät,niin isse emme rankaise toisiamme,ainakaan tosisamme.

Vierailija
2/9 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kannatti ennen Persuja, nyt Itsenäisyyspuoluetta. Itse olen äänestänyt yleensä Vasemmistoliittoa tai Vihreitä. 

Ei vaikuta arkeen mitenkään meillä. Emmekä koskaan edes riitele noista poliittisista kannoista, molemmat kyllä tietää että ei pysty toista käännyttämään kun ajattelun lähtökohdat ja ihmiskuva taustalla ovat niin erilaiset. Me hyväksymme täysin toistemme näkemykset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannatan yksilönvapautta, tietosuojaa, demokratiaa ja ihmisoikeuksia. Puoliso ei raivostu autojen kyyläämisprojektista. Minä kannatan järkevää talouspolitiikkaa, puolisoa ei epäilytä yhtiöittää monopolia.

Vierailija
4/9 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kannatan yksilönvapautta, tietosuojaa, demokratiaa ja ihmisoikeuksia. Puoliso ei raivostu autojen kyyläämisprojektista. Minä kannatan järkevää talouspolitiikkaa, puolisoa ei epäilytä yhtiöittää monopolia.

"Minä kannatan järkevää talouspolitiikkaa" :D

Vierailija
5/9 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla Kokoomuslainen.

6/9 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten poliittiset asenteenne eivät näy arjessa? Siis kun esim. keskustelette ruokapöydässä, mietitte lapsillenne kouluvaihtoehtoja, puhutte työpaikoista yms.

Vierailija
7/9 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kannatan järkevää maahanmuuttopolitiikkaa, mutta akkani Vihreiden.

Vierailija
8/9 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni puhuu usein tuohtuneena suvakeista ja vihervasureista. Itse taidan kallistua niihin päin.

Vierailija
9/9 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on hc feministi, ulkomaalainen ja jonka mielestä yhtään partista ei tule päästää pois omista maistaan sivistyneeseen maailmaan.

Muuten samaa mieltä, mutta en ole feministi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän