Challenge the fashion -bloggaaja eronnut?
Eikös ne just ostanu sen talonki yhdessä? Ja melkein heti perään ero..
Kommentit (73)
Epävarmuus on äänekästä, itsevarmat ovat hiljaa. Ig kuvien tekstitkin suunnattu kaikki varmaan exälleen tai todistellaan että elämä on nyt NIIIIN paljon parempaa vaikka ei se niin rempseää taida olla kun antaa olettaa.
Kuulit oikein,mies on kuulemma kätevä käsistään!
Hei kaikki tilanteen spekuloijat! Ensinnäkin kaikki perheen lapset ovat saaneet todella turvatun, lämpöisen ja henkisesti tasapainoisen kasvatuksen eli vanhempien tai kasvatuksen piikkiin ei tarvitse kenenkään käyttäytymistä laittaa. Toiseksi erossa ei ollut mitään pettämisestä tai sen suurempaa draamaa kumpaakaan suuntaan. Kaksi aikuista ihmistä tajusi (kyllä, heti omakotitalon oston jälkeen) että homma ei toimi. Kolmanneksi kyllä, Jenny on laihtunut eikä muokkaa itseään laihemmaksi kuvanmuokkausohjelmilla. Ja taas kyllä, Jenny löysi uuden poikaystävän lyhyen ajan jälkeen erosta. Katsooko rakkaus aikaa tai paikkaa? Hienoa että täällä nettipalstalla on ihmisiä joilla on aikaa ja energiaa keskustella Jennystä sekä lisätä vähän omaa dramatiikkaa asioihin.
Tekstisi sai minut naurahtaan. Minä olen kyllä kuullut ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Tekstisi sai minut naurahtaan. Minä olen kyllä kuullut ihan muuta.
Kerro toki mitä sä olet kuullut niin voin kertoa sitten miten asiat oikeesti on. :)
Jodelissa oli kanssa juttua tästä henkilöstä :D
Aikamoista roolia vetää somessa :D kunnon pintaliitäjä se on
Pintaliidosta en tiedä mutta nätti kuori sisältä täysi mätä.
Vierailija kirjoitti:
Oho, en ole vilkaissut tätä bloggaajaa pitkään aikaan. Kuvittelenko vain vai onko laihtunut ihan mielettömästi?!
Kunhan muokkaa kuviaan.
Aika touhua taas :D Instastoryssä joku kuva missä lukee englanniksi kutakuinkin näin: "Profiilini stalkkaaminen vain, koska minä sain hänet ja hän ei halunnut sinua, ei tee sinusta yhtään onnellisempaa. Sinun ihastumisesi vastaan minun rakkauteni. Joitakin asioita ei voi verrata. Ehdotankin, että etsit itsellesi jotain muuta, mikä tekee sinut iloiseksi. Sanoisin, että olen pahoillani, jos olisin. Mutta en ole. Minulla ja poikaystävälläni menee loistavasti. Mutta senhän jo tiesitkin. #justsaying"
::DDD Siis mitä tämä draama on? Kuulostaa joltain seiskaluokkalaiselta.