Otan aina taustoista selvää
kun tutustun esim. Tinderissä johonkin. Yleensä kestää muutama tunti kun kaivan tiedot tuttavilta.
Kommentit (24)
Muiden suusta kuullut asiat on aina totta. Eikös niin?
Miten pienessä kylässä sä ap asut?
En pidä kyylistä yleisesti ottaen mutta rikosrekisteri saisi kyllä olla julkinen ja netissä. Moni nainen olisi ehkä säilynyt hengissä.
Rivoja viestejä vaan naiselle!
-Pervo muna
On samannimisiä ja miten muistat mitä olet itse stalkannut, eikä toinen itse sanonut.
Vierailija kirjoitti:
En pidä kyylistä yleisesti ottaen mutta rikosrekisteri saisi kyllä olla julkinen ja netissä. Moni nainen olisi ehkä säilynyt hengissä.
Siinä on sekin ongelma, että nuo rikolliset näyttää usein vaihtavan nimensä.
Jos on itse nuhteeton niin mikäs siinä kaivellessa. Itse uskon että kaikki saavat pitää omat luurankonsa kaapissa ja tieto lisää tuskaa. Kuka on viaton kuka antaa tuomion.. En minä ainakaan tuomitse. Mutta kunnioittakaa toisianne, älkää käyttäkö hyväksi. Mulle riitti aika nopeasti se maailma mutta häivyin ajoissa. Onneksi puheet isommat kuin teot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on sekin ongelma, että nuo rikolliset näyttää usein vaihtavan nimensä.
Nehän saavat naisen jo vankilassa ollessaan. Ainahan niillä on ihailijansa.
Vierailija kirjoitti:
Ai miten löytyy tiedot?
Tuttavilta ja asiakirjoista myös.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miten löytyy tiedot?
Ap
Mistä helvetin asiakirjoista? Älä ainakaan laittomuuksia tee. Niistä voi saada kovan tuomion.
Vierailija kirjoitti:
Rivoja viestejä vaan naiselle!
-Pervo muna
Nussi poika nussi.
Vierailija kirjoitti:
Muiden suusta kuullut asiat on aina totta. Eikös niin?
Varsinkin exän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miten löytyy tiedot?
Ap
Mistä helvetin asiakirjoista? Älä ainakaan laittomuuksia tee. Niistä voi saada kovan tuomion.
Omarantaisia ja osaveroparatiisi, ei sole konstikhan hakkeroia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miten löytyy tiedot?
Ap
Omarantaisia ja osaveroparatiisi, ei sole konstikhan hakkeroia.
Mitä teet noilla tiedoilla jos käyt naisissa? Eikö siellä ole vähän muut jutut mielessä?
Tästä tulee mieleen yksi mies Tinderistä.
Viestittelimme jonkun verran, vaikutti boheemilta ja lempeältä taiteilijalta jonka valitsema elämänpolku oli ollut vaihtoehtoinen.
Olimme sopimassa jo treffejä mutta halusin kaivaa internetistä tietoa hänestä ja taiteestaan (olen aika kriittinen).
Vaihtoehtoinen elämä olikin pitkä linnatuomio murhasta. Mielikuva lempeästä ja kiltistä taiteellisesta hipistä karisi aika nopeasti.
Ei naiset ota selvää jännä miehistä. Naiset luottaa että komea mies on täydellinen kumppani.
Kiltti mies kirjoitti:
Ei naiset ota selvää jännä miehistä. Naiset luottaa että komea mies on täydellinen kumppani.
Mitäs selville saatavaa löytyy *kiltin* miehen historiasta, kun noin koville ottaa tämä asia?
Kerro lisää.