Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö teitä puistata nuo muodissa olevat untuvatakit?

Vierailija
03.01.2017 |

Niitä tuntuu olevan nyt kaikkialla myynnissä, itse en vaan tohdi ostaa vaikka kauniita ja mukavan tuntuisia ovat jos en ole varma eettisyydestä, voikohan edes untuvatakki olla eettinen valinta? Netin maailmaan tutkimaan..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kui?

Vierailija
2/8 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa näin jonkun Norjalaisen merkin takkeja, jotka näytti ja tuntui untuvalta mutta niissä luki ettei yhtäkään ankkaa ole vahingoitettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argg niin just. Olen allerginen aina kun löytyy kiva takki se on unohtaa siis mistä lämmin takki ilman unohtaa ja karva huippua....Oisi edullinen, lämmin ja hyvän näköinen vastaan itse ei mistään. Sama takki jo 5ttä talvea....eettisyydestä en tiedä....

Vierailija
4/8 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  puistata, ovat just tarpeen loppuviikon pakkasiin. Eettisyys evvk.

Vierailija
5/8 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismassa näin jonkun Norjalaisen merkin takkeja, jotka näytti ja tuntui untuvalta mutta niissä luki ettei yhtäkään ankkaa ole vahingoitettu.

Entäs hanhia :)

Vierailija
6/8 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsen kuulemma käyttää vain eettisesti tuotettua untuvaa.

Vierailija
7/8 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canada goosen untuva ei myöskään tule elävältä nypityistä linnuista, olikohan ihan jopa että sivutuotteena lihaksi kasvatetuista kuten esim. Nahkatuotteet. On joka tapauksessa lämmin ja nyt kun on taas yli 30 astetta pakkasta niin eipä tulisi mieleenkään laittaa päälle mitään tekokuitupaskaa. Lampaanvillasta paita alla niin tarkenee.

Vierailija
8/8 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://scandinavianoutdoor.fi/info/untuva_tiedotteet/

Ennen kuin ostaa, kannattaa tsekata ettei kyseinen merkki käytä elävältä linnulta nypittyjä untuvia vaan esim. untuvat ovat muun tuotannon sivutuote tai sulkasadon jäljiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan