Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on oudointa, mitä olet tehnyt suhteen alkuvaiheessa, jotta suhteen "taika" ei katoaisi?

Vierailija
03.01.2017 |

Tiedätte sen vaiheen kun haluaa laittautu toista varten, ei uskalla pieraista, kaikki on ihanaa ja seksiä on paljon. Mikä on siis oudointa mitä olette tehneet jotta tuo vaihe säilyisi eikä arki yllättäisi?

Minä pidin aina vaihtoalkkareita laukussa ja vaihdoin puhtaat ja nätit töiden jälkeen kun menin mieheni luo kylään. Lisäksi ajoin kerran 5km pyörällä miehen luota omalle asunnolle jotta pääsin isolle hädälle kun en miehen vessaa kehdannut käyttää.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan muu oo tehny mitään tollasta?

Vierailija
2/21 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, oon nolo. Oltiin ekaa kuukautta ehkä yhdessä ja mökillä, ulkovessa eikä muitakaan mukavuuksia. Oli jotenkin maha huonona ja tuntui ettei saa millään pyyhittyä kunnolla, käytin sitten vessassa meikinpoistolappuja pepun putsaamiseen :D Vettä ei ollut kuin järvessä enkä kehdannut lähteä hakemaan sitä vessaan mukaan. Mulla on näitä useampiakin, kun oon varsinkin ison hädän kanssa aina nolo :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä seurustellut :( Mutta olis kiva kyllä kuulla noita.

Vierailija
4/21 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ensimmäisen suhteeni jälkeen teeskennellä alkuvaiheessa erilaista kuin mitä normaalistikin olen. En halunnut enää toista kertaa joutua vuosia kuuntelemaan sitä "mikset ole sellainen kuin suhteemme alkuvaiheessa" -lätinää, otin kerrasta opiksi. Ei niitä kulisseja jaksa pitää kuitenkaan loppuelämäänsä pystyssä ja joku päivä se pierukin pääsee kumppanin kuullen. Mä vaan totean aina reteästi meneväni nyt paskalle. :D

Minusta olisi parempi, etteivät ihmiset teeskentelisi kumppanilleen yhteen mennessään niin ei tulisi sitten pettymyksiäkään.

N28

Vierailija
5/21 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ump

Vierailija
6/21 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä N28 kanssa.

Vierailija
7/21 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ensimmäisen suhteeni jälkeen teeskennellä alkuvaiheessa erilaista kuin mitä normaalistikin olen. En halunnut enää toista kertaa joutua vuosia kuuntelemaan sitä "mikset ole sellainen kuin suhteemme alkuvaiheessa" -lätinää, otin kerrasta opiksi. Ei niitä kulisseja jaksa pitää kuitenkaan loppuelämäänsä pystyssä ja joku päivä se pierukin pääsee kumppanin kuullen. Mä vaan totean aina reteästi meneväni nyt paskalle. :D

Minusta olisi parempi, etteivät ihmiset teeskentelisi kumppanilleen yhteen mennessään niin ei tulisi sitten pettymyksiäkään.

N28

Kuvottavaa. Ei kuulu mielestäni normaaleihin käytöstapoihin ilmoittaa paskalle menosta vaikka olisi oltu yhdessä 50 vuotta.

Vierailija
8/21 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän alussa hyvää huolta karvoituksen trimmaamisesta, kulmakarvojen värjäyksestä, varpaiden lakkauksesta jne. En piereskele tai käy kakalla, jos on vaarana että jään kiinni.

Todellisuudessa voin olla sheivaamatta helposti vaikka parikin kuukautta, en lakkaa kynsiäni koskaan ja käyn vessassa ovi auki sekä kärsin pahoista ilmavaivoista.

Vierailija
9/21 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Kuvottavaa. Ei kuulu mielestäni normaaleihin käytöstapoihin ilmoittaa paskalle menosta vaikka olisi oltu yhdessä 50 vuotta.

En mä edelleenkään, yli 20 vuoden yhdessäolon jälkeen ilmoita muille että meen paskalle...ihan omituista. Miehen (tai kenenkään muunkaan) seurassa en piereskele (jos pääsee vahnko, se ei ole maailmanloppu, mutta minusta se ei vaan oo hyvien tapojen mukaista). Mieskään ei tee näin. En teeskennellyt suhteen alussa, mutta jotain juttuja varmaan tein, en vaan muista.. :D 

Vierailija
10/21 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa avoliitossani joka kesti 3 vuotta, kumppanini ei nähnyt minua koskaan ilman meikkiä. Ei koskaan. Heräsin aina aikaisemmin, meikkasin heti suihkun jälkeen ja muutenkin piilottelin itseäni. Olen tummaripsinen ja tummakulmainen, mutta silmänaluseni olivat ja ovat siis edelleen niin tummat että häpesin itseäni perfektionisti-mieheni edessä ja laitoin aina peitevoidetta ja puuteria myös yöksi etten "paljastuisi". Enkä kyllä tainnut paljoa alastikaan uskaltaa olla hänen nähdessä. Hän ei tosiaan koskaan nähnyt minua meikittä. Suhde päättyi pettämiseen hänen taholtaan ja tavallaan sen ymmärrän vaikka se väärin olikin koska olin niin sulkeutunut.

Seuraava avomieheni oli sellainen kulissien reteä kaataja, jonka seurassa itsekin vapaudun. Hänen kauttaan opin hitaan tien itseni hyväksymiseen. Kerroin hänelle ulkonäköni kipupisteistä ja hän lempeästi minut vähitellen houkutteli paljastamaan omat heikkouteni ja itkun kanssa opin olemaan toisen ihmisen edessä raadollisella tavalla oma itseni, heikkouksineni. Hän rakasti minua silti, suhde oli täynnä huumoria ja iloa, pelleilyä omilla epävarmuuksilla, joka oli helvetin vapauttavaa. Eroon päädyttiin kuitenkin muista syistä.

Kun tapasin tulevan lasteni isän, olin ns. "Valmis nainen". En peitellyt mitään, en esittänyt mitään, olin itsevarma vaikkakin epätäydellinen. Mentiin naimisiin ja saatiin kaksi lasta, enkä olisi ikinä uskonut olevani näin rennosti jonkun miehen kanssa heti alusta alkaen.

Vierailija
11/21 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen9876542222 kirjoitti:

Pidän alussa hyvää huolta karvoituksen trimmaamisesta, kulmakarvojen värjäyksestä, varpaiden lakkauksesta jne. En piereskele tai käy kakalla, jos on vaarana että jään kiinni.

Todellisuudessa voin olla sheivaamatta helposti vaikka parikin kuukautta, en lakkaa kynsiäni koskaan ja käyn vessassa ovi auki sekä kärsin pahoista ilmavaivoista.

Mulle noi on taas ihan normaaleja asioita, mitä tekisin vaikka en seurustelisikaan! Perus hygienia ja ulkonäöstä huolehtiminen.. Kakalla tietty käyn, niinkuin kaikki. Kuulostat tosi "naiselliselta".. Yh.

Vierailija
12/21 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko miten sheivaaminen liittyy hygieniaan?

Vierailija
13/21 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liha on pilaantunut jos siinä kasvaa karvaa

Vierailija
14/21 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Nii-i, mitä se puoliso tekee tiedolla, että menet nyt vessaan. 

Vierailija
15/21 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N28

Kumppanille pettymys kun tuli ilmi, että ihminen käy paskalla?😂

Vierailija
16/21 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Eikä muutenkaan sikailla miehen tai muidenkaan läsnäollessa, yäks!

Vierailija
17/21 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin aiempien heilojen kanssa olin tommonen, että oon kuin nukke, jolla ei oo ruumiintoimintoja, mutta nykyisen puolison kanssa, en ollut yhtään semmoinen. Olin itteni, enkä esittänyt. Toisen seurassa oli niin helppo olla.

Vierailija
18/21 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liha on pilaantunut jos siinä kasvaa karvaa

Tämä on niin tyhmä sanonta kuin olla ja voi. Jos lihasta kasvaa karvaa, sehän tarkoittaa että liha on elossa.

Vierailija
19/21 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen noiden ruumiin eritteiden kanssa ollut hyvinkin avoin heti alusta alkaen eli siis olen käynyt isommalla ja pienemmällä hädällä jos on tarve ja pierassut vessassa jos on tarve. En edelleenkään joidenkin vuosien jälkeen, kuitenkaan kerro miehelle mitä toimitusta lähden tekemään tai piereksi tai röyhtäile hänen seurassaan tarkoituksella. Se ei kuulu hyviin käytöstapoihin yksinkertaisesti. 

mutta itse kävin sokeroinneissa ja kaikissa mahdollisissa jutuissa ja todella vaihtelin pikkuhousuja puhtaisiin jos edes sellaisia pidin. Olen aika nudisti luonteeltani. Mutta muutenkin aina meikkaan, pidän lakattuja kynsiä ja ajelen karvoja niin eipä tuo mitenkään erilaiseksi tehnyt elämää. 

Vierailija
20/21 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Eikä muutenkaan sikailla miehen tai muidenkaan läsnäollessa, yäks!

Se, että säilyttää parisuhteessa peruskäytöstavat ei ole tosiaan teeskentelyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme