Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

retkisänky vai vuoderahi

Vierailija
03.01.2017 |

Mieheni kuorsaa ja tarvitsen varasängyn jossa voin nukkua eri huoneessa. Sen pitäisi mahtua pieneen tilaan, mutta ilmapatja ei käy, siinä on niin huono nukkua. Onko teillä kokemusta retkisängystä tai rahiksi taittuvasta patjasta? Kumpikahan kannattaisi hankkia? Korvatulpatkaan ei peitä kuorsaamista kokonaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rahiksi taittuva patja ei ainakaan itsellä toimi, retkisänky hieman paremmin

Vierailija
2/8 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä jäät omaan sänkyysi, kuorsaaja menee muualle. Kuorsaajat ovat yleensä hyviä nukkumaan, joten laadukas ilmapatja tai ihan vaan patja lattialla käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen retki/vierassänkyä. Ei kannata ostaa halvinta mahdollista koska ne on mitä on, vaan panostaa edes jonkunlaiseen laatuun. Meillä on Jyskin kallein (169€, tällä hetkellä tarjouksessa 130€) taitettava vierassänky jatkuvassa käytössä, on oikein hyvä. Tukeva mutta tosi kevyt, paksu (11 cm) memoryvaahtopatja. Parissa jalassa on pyörät joten taiteltunakin saa hyvin siirreltyä.

Vierailija
4/8 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä jäät omaan sänkyysi, kuorsaaja menee muualle. Kuorsaajat ovat yleensä hyviä nukkumaan, joten laadukas ilmapatja tai ihan vaan patja lattialla käy.

Kysyin kokemuksia varavuoteista... ap

Vierailija
5/8 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemusta telttasängyistä? Niistä joissa ei ole patjaa vaan joustava pohja. Ovat kai pienimmäksi taittuva vaihtoehto. Menis sängyn alle säilöön.

Vierailija
6/8 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon ilmapatjalla noista paras nukkua.

Vierailija
7/8 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon ilmapatjalla noista paras nukkua.

Minä kirjoitin aiemmin tuosta Jyskin sängystä, ja olen sitä mieltä, että kunnollinen taitettava sänky päihittää ilmapatjankin. Molemmista on meinaan kokemusta. Meillä oli joskus aiemmin ilmapatja käytössä ja ei kestänyt kuin 2-3 kk käytössä ennen kuin saumoihin tuli reikiä, näitä meillä oli 2 kpl peräkkäin. (Kyseessä oli Biltemasta ostetut patjat). Lisäksi rasittaa se ilman tyhjeneminen patjasta ja pumppaus. Patjaa ei myöskään saa täytettynä pieneen tilaan, eikä sitä ala erkkikään tyhjätä ja täyttää joka päivä.

Vierailija
8/8 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tää: https://kotikauppa.com/products/taitettava-retkisangy-vihrea?_pos=5&_si…

Oon ollu tosi tyytyväinen ja nukkunu hyvin teltassa sen kaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän