Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö teillä on joulusuklaita jäljellä? Konvehteja tai muita?

Vierailija
02.01.2017 |

:o)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että jos suinkin keksitte muita lahjoja niin älkää antako suklaata läheisillenne.

Vierailija
22/32 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappi lattiasta kattoon täynnä konvehtirasioita, suklaata, marmeladeja, karkkeja jne. Viinikaappi täynnä myös. Riittää varmaan kesään asti. Ahdistaa kun en tykkää pitää kaapeissa mitään, etten mene sitten jonkun mieliteon takia mussuttamaan.

Mies yrittäjä ja saa lahjana yhteistyökumppaneilta sekä asiakkailta. Minä opettaja ja saan lahjana oppilailta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostin tänään rasian Pandan Enkelikonvehteja alesta.

Vierailija
24/32 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan :D Uudeksivuodeksi piti ostaa lisääkin herkkuja. Sain joululahjaksi pienen rasian vihreitä kuulia, jonkun aladdin tms. konvehtirasian (osa konvehdeista meni roskiin) ja jotain käsin tehtyjä marmeladikarkkeja hieman jne. Kaikki meni. Tämän vuoksi en normaalisti osta mitään herkkuja kotiin, en edes "karkkipäivänä", kun minulla ei ole lainkaan itsekontrollia niiden suhteen, ahmin kaksin käsin niin kauan kuin tavaraa riittää.

Vierailija
25/32 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä viimejouluisiakin jäljellä..

Vierailija
26/32 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin roudasin kaikki ja siellähän ne hupeni yhden työpäivän aikana :D

Vierailija
27/32 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 pientä rasiaa on, syödään niitä sitten pääsiäisenä :)

28/32 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä vielä paljon. Kyllä ne siitä hupenee tasaiseen tahtiin. 

29/32 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen vähän tuli konvehtia ja muutenkaan herkkuja tänä vuonna.

Mulla on onttoja joulupukkeja viisi pussia. Suvun mukulat ei tykänneet niistä, niin mä ostin kahdella eurolla kappale. Ne menee mulla, kun sokerihammasta kolottaa, eikä ole muuta.

Vierailija
30/32 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain yhen pandan rasian, josta puolet syöty. 2 suklaalevyä joista toinen melkein syöty. Oisin syöny varmaan enemmän jos olis parempaa suklaata, musta on tullu aika nirso ja vähemmän perso suklaalle.

Vierailija
31/32 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, fazerin boxeja varmaan 6. Ostin ne ihan tarkoituksella joulun jälkeen alesta jemmaan kun niillä oli päiväys jonnekkin lokakuulle ja meillä on helmikuussa ja maaliskuussa juhlia.

Vierailija
32/32 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä olisi 12 rasiaa Juhlapöydän konvehteja. Ajateltiin vatkata ne suklaapuuroksi kun ovat pahoja. Laitetaan ehkä rasiatkin vatkaimeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi