Vieläkö teillä on joulusuklaita jäljellä? Konvehteja tai muita?
Kommentit (32)
No kyllä niitä valitettavasti on vielä yksi rasia ja kulhollinen paperipäällisiä. Yritän kyllä päästä niistä eroon lähipäivinä. En kaada ravintoa roskiin.
On vielä vähän, viimeisiä viedään, useampi rasia on jo tuhottu.
Annan kaikki aina eteenpäin, vanha kortti veke ja uusi tilalle.
Samoin käy kaikille viskeille yms tärpäteille.
M43
Sairastuin diabetekseen juuri ennen joulua, niin on vielä monta pakettia. Mies välttää laktoosin takia. Muuten olisi mennyt aikaa sitten.
Muutama konvehti jäljellä. Yritän vastustaa kiusausta hakea huomenna vielä yhden rasian. Voi olla että epäonnistun.
Just sain syötyä kerroksen maraboun paradis asiasta, ukko söi toisen, hyi hyi kun jo inhottaa, onneksi ne nyt loppui.
Mie en edes ostanu yhtään. Ei niitä kukkaan syö. Muutaman sain lahjaksi vaikka vastustelin. En syö makiaa. Ei tee mieli ja siitä tulkee huono olo.
Sammaa sannoo teinipoikani ja kaverinsakin.
Roskiin menee, luulen ma. :(
Piilotin tänään loput 5 rasiaa. Äijä osti varmaan 10 kiloa suklaata jouluksi, ja syönyt niistä itse varmaan 9,5 kg - mua oksettaa ja ällöttää se mässytys, nyt se loppui >:
Onhan niitä vielä yksi loota. Meille ei yleensä niitä tule. Vissiin lihavuuteni takia.
Tänä vuonna mieheni ennakoi ja kävi Tunnelin karkkikaupasta simpukkasuklaata useita lootia. :)
Yksi avaamaton loota Fazerin sinisiä konvehteja, yksi avaamaton paketti After Eight-suklaita sekä yhteen purkkiin koottu (puoli pakettia kutakin) Fazerin Geisha-, Pätkis- ja Tumma suklaa-konvehteja.
Vielä olis 3,6litran kulhollinen ja kaapissa 5rasiaa. Eihän niitä paljoa..
Yksi pieni avattu rasia on. Aloitin dieetin ennen joulua, joten suklaata en syö, mies napsii niitä harvakseltaan.
Vielä on puolet jäljellä Maraboun Symphony-rasiasta, ja tiukkaa tekee saada loputkin konvehdit tuhottua. En ole koskaan ollut suklaan perään, pidän raikkaista hedelmäkarkeista sekä salmiakista enkä tahmeasta ja janottavasta suklaasta.
Mies just eilen sanoi, että olemme syöneet viikossa lähes kolme rasiaa suklaata. Kolmas kaksikerroksinen rasia vielä hupenemassa.
Mättöjuttuja ei tarvitsis tulla yhtään. Jotain laadukasta hyvää vähän.
Raakasuklaata :)
Huomaan miten sokeri koukuttaa minua. Kuhan tästä ei jää suklaajatkumo päälle.
On. Konvehdit on tarjoiltu, jaeltu ja syöty, mutta tommoisia pieniä paperipäällisiä patukoita on muutama pussi.
Laatikko Budabesteja on jäljellä. Ei niitä kukaan pysty syömään.
Seitsemän laatikkoa on kaapissa, kaikki saatuja. Jonkin verran tuli syötyä tryffeleitä, mutta normi suklaa ei maistu.
Meillä on 10 rasiaa Marabou Symphonyjä ja 6 rasiaa Juhlapöydän konvehteja. Fazerin konvehtibokseja on 5 rasiaa.
Joka päivä tulee syötyä. Eikä edes ällötä vieläkään, vaikka koko joulun ajan tullu syötyä ja vielä vaan jatkuu.
Täytyy kyllä sanoa, että toi Maraboun suklaa on vähän turhan ällömakeaa mun mielestä kun vertaa vaikkapa Fazeriin.
Emme ostaneet tai saaneet nitä lahjaksi lainkaan.