Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä hemmetin takia joidenkin pitää tulla avautumaan minulle lyhyydestäni?

Vierailija
02.01.2017 |

Mitään muuta minussa ei näköjään olekaan, kuin lyhyt varteni. Olen 152cm. Miksi joidenkin urpojen täytyy siitä toistuvasti muistuttaa? Olen niin kyllästynyt tähän ja en jaksaisi enää yhtäkään kommenttia. Ei ole edes mitenkään positiiviseen sävyyn. Olin tänään työhaastattelussa ja haastattelijakin halusi kommentoida sitä, että onhan sulla ihan kuuluva ääni, vaikka noin lyhyt oletkin. Mitä ihmettä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa toivoo lyhyen äiti. Jotkut ottaa asian puheeksi ihan kun ei olisi itse huomattu! Todella röyhkeää, lyhyyttä tai pituutta ei tarvi selitellä kenellekään.

Vierailija
2/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee leikkaukseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa toivoo lyhyen äiti. Jotkut ottaa asian puheeksi ihan kun ei olisi itse huomattu! Todella röyhkeää, lyhyyttä tai pituutta ei tarvi selitellä kenellekään.

Poika vai tyttö? Minkä ikäinen ja kasvaako enää?

Vierailija
4/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee leikkaukseen?

Vippaatsä 90 tonnia? Maksan ehkä takaisin, tai sitten en. 6kk saikun ajalta pystyn kyllä itse maksamaan normaalit kustannukset, en ole ihan varma maksaisiko työnantaja jotain siltä ajalta. Menettäisinkö kenties työnikin?

Vierailija
5/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää myös. Enkä mielestäni  ole edes mikään ihan valtavan lyhyt vaan aika tavis. 161 cm. Mutta miesvaltaisella alalla pitkien miesten joukossa näytän kai sitten pieneltä, niin että saan jatkuvasti kuulla niitä typeriä taskuraketti tms juttuja joihin olen loppuun asti kyllästynyt.

Vierailija
6/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää myös. Enkä mielestäni  ole edes mikään ihan valtavan lyhyt vaan aika tavis. 161 cm. Mutta miesvaltaisella alalla pitkien miesten joukossa näytän kai sitten pieneltä, niin että saan jatkuvasti kuulla niitä typeriä taskuraketti tms juttuja joihin olen loppuun asti kyllästynyt.

Tuntuisi aika hullulta kuulla tuollaista normaalipituisena. 

Vierailija
7/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös kuulen kovasti kommenttia pituudestani, ja koulussa siitä kiusattiin välillä lähes päivittäin. Ja minä kuitenkin olen itse täysin tyytyväinen pituuteeni ja kokooni, niin en ymmärrä miksi se muille on jatkuvasti joku ongelma. Välillä kuulen olevani "ruma kääpiö", "hukkapätkä", "lapsenkokoinen". Ja sitten taas pieni ja siro kokoni vetää myös niitä fetissimiehiä puoleensa ja kun satun vielä olemaan hyvin notkea niin kuulen kaikenmoista kommenttia miten minua voi kuulemma panna joka suunnasta ja käännellä miten haluaa. Minua myös ahdistellaan seksuaalisesti kohtuullisen usein ja luulen ettei joku 180 ylväs amatsonnainen saa samanlaista ahdistelua yhtä usein.

Jättäkää minut rauhaan!

Terveisin kolmikymppinen nainen, pituutta 151 cm

Vierailija
8/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee samaan kategoriaan kuin huomauttelut pitkille tai lihavien tai laihojen.

Meillä on 194cm mies jota kaikki taivastelee kuinka pitkä.

sitten 176cm ja vähän yli 50kg parikymppinen tyttö jotta kauhistellaan kuinka liian laiha vaikka molemmat ihan ihmisten mitoissa

Vierailija
9/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös kuulen kovasti kommenttia pituudestani, ja koulussa siitä kiusattiin välillä lähes päivittäin. Ja minä kuitenkin olen itse täysin tyytyväinen pituuteeni ja kokooni, niin en ymmärrä miksi se muille on jatkuvasti joku ongelma. Välillä kuulen olevani "ruma kääpiö", "hukkapätkä", "lapsenkokoinen". Ja sitten taas pieni ja siro kokoni vetää myös niitä fetissimiehiä puoleensa ja kun satun vielä olemaan hyvin notkea niin kuulen kaikenmoista kommenttia miten minua voi kuulemma panna joka suunnasta ja käännellä miten haluaa. Minua myös ahdistellaan seksuaalisesti kohtuullisen usein ja luulen ettei joku 180 ylväs amatsonnainen saa samanlaista ahdistelua yhtä usein.

Jättäkää minut rauhaan!

Terveisin kolmikymppinen nainen, pituutta 151 cm

Onko sulla miestä? Varmaan epäilyttää edes tapailla ketään, kun miettii jotain fetissimiehiä..

Vierailija
10/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä ääneen kenenkään kokoa kommentoi, mutta onhan lyhyet siis alle 165cm pituiset ihmiset hassun näköisiä. Vaikea ottaa vakavasti aikuista joka näyttää lapselta. Lyhyet miehet, eli alle 175cm vasta hassuja onkin. Varsinkin kun yrittävät usein kompensoida lyhyyttään treenamalla. Sitten niiden raajat on ihan lyhyet ja lihaksittaat kädet tököttää luonnottomasti sivuille 😂

Vierailija
11/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä ääneen kenenkään kokoa kommentoi, mutta onhan lyhyet siis alle 165cm pituiset ihmiset hassun näköisiä. Vaikea ottaa vakavasti aikuista joka näyttää lapselta. Lyhyet miehet, eli alle 175cm vasta hassuja onkin. Varsinkin kun yrittävät usein kompensoida lyhyyttään treenamalla. Sitten niiden raajat on ihan lyhyet ja lihaksittaat kädet tököttää luonnottomasti sivuille 😂

En jaksa nyt provosoitua. Ap

Vierailija
12/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraa kun mun suusta ois tullut. :D

Vierailija
13/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pientä nuo lyhyiden naisten huolet. Lyhyet miehet eivät voi löytää edes rakkautta koska lyhyys pilaa maskuliinisuuden täysin.

Vierailija
14/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mut jos haluat nähdä jotain tosi hassun näköistä, niin vilkaise peiliin! Sieltä nimittäin näkyy ihminen, joka on ainakin ajatusmaailmansa puolesta todella hupsu, sanoisinko jopa hölmöläisten tasoa. Se vasta hassua onkin, ja sinulla sitten riittää paljon naurua tulevaisuudessakin.

Vierailija
15/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok käytöstapoihin kyllä kuuluu, ettei pituutta, painoa tai isoa päätä tai nenää yms. kommentoida.

Olen itse pitkä nainen ja sain nuorena kuulla, että "pelaanko koripalloa". Jouluna vielä joku älykääpiö kysyi kuinka pitkä olen. MV.

Yksi fiksuna itseään pitävä akateeminen on kommentoinut jonkun pään kokoa ja kysynyt pituuttani. WT.

Tuollainen on ihan junttikäytöstä.

Vierailija
16/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä kahdella ei taida olla ihan kaikkia artisteja finaalissa...itte ootte tosi hassuja...

Vierailija
17/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai teitä yksinkertaisia sieluja on useampiakin paikalla.

Itse en ymmärrä aikuisia ihmisiä, joilla on tarve arvostella muita tuolla tavalla synnynnäisten fyysisten ominaisuuksien perusteella. Minulla on 3-vuotias lapsi, eikä hänkään käyttäydy noin ääliömäisesti.

Vierailija
18/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pientä nuo lyhyiden naisten huolet. Lyhyet miehet eivät voi löytää edes rakkautta koska lyhyys pilaa maskuliinisuuden täysin.

Moni lyhyt mies on naimisissa yms. Asennekysymys.

Vierailija
19/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiani ovat puolellasi, ap. Olen normaalipituinen mutta puheääneni korkeus ei vastaa sukupuoltani. Piirrän ison rastin seinään jos joku keksii tästä jotain *minulle uutta* nokkelaa sanottavaa.

Vierailija
20/30 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai teitä yksinkertaisia sieluja on useampiakin paikalla.

Itse en ymmärrä aikuisia ihmisiä, joilla on tarve arvostella muita tuolla tavalla synnynnäisten fyysisten ominaisuuksien perusteella. Minulla on 3-vuotias lapsi, eikä hänkään käyttäydy noin ääliömäisesti.

Näiden ääliöiden seuraava kommentti on varmaan joku uliuliuli-viesti. Jään odottamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi