Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdoin lapseni hoitopaikkaa, sain kavereilta paskamyrskyjä.

Vierailija
02.01.2017 |

Hyvä yksityinen hoitopaikka ja lapset tykkäsi. Minä en enää sen jälkeen kun sattumalta kuulin yhden työntekijän "perheestä". Sanoin myös hoitopaikan jättäessäni syyn sinne hoitopaikkaan. Tänään lapset aloitti tavallisessa hoitopaikassa tavallisten hoitajien huomassa. Ystäväni pitää mua vanhanaikaisena. Ehkä oonkin mut mun lapset.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mitä kuulit?

Vierailija
2/10 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jollain työntekijällä oli samaa sukupuolta oleva elämänkumppani?

Provohan tämä mutta kyllä noin ajattelevia idiootteja ON olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin että yksi hoitajista asuu naisen kanssa vaikka hänellä on lapsia ja on itse nainen.

Vierailija
4/10 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai otit selvää uuden hoitopaikan työntekijöistä myös?

Vierailija
5/10 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusteleppa idiootti. Ja tämä ei ole mikään vale juttu. Mä olen täynnä tätä homolesbo hypetystä ja aion siksi antaa edes lapsille maailman jossa asiat on oikein.

Vierailija
6/10 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusteleppa idiootti. Ja tämä ei ole mikään vale juttu. Mä olen täynnä tätä homolesbo hypetystä ja aion siksi antaa edes lapsille maailman jossa asiat on oikein.

Oletko sinä se sama tyyppi, joka haastoi naapurinsa oikeuteen sen takia, koska heidän hevosensa juoksi aitauksessa jortikka paljaana?

Vierailija
7/10 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten aiot toteuttaa tämän? Ja miten tämä lesboilu näkyi hoitopaikassa? Minkälaisia jälkiä lapseesi jäi kun hän joutui olemaan "saastuneessa" hoitopaikassa? Eheytyykö lapsesi enää entiselleen?

Vierailija
8/10 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustelen idiootin: seksuaalinen suuntauminen ei ole oma valinta. Homoseksuaali ei ole millään muotoa sen huonompi tai parempi ihminen kuin me heterot.

Jos kutsut asian esiintuomista ja valistusta tasa-arvon puolesta hypetykseksi niin siitä vaan.

Idiootti on sellainen joka pitää toista ihmista huonompana kuin toista ilman järkevää perustetta. Sinä teet niin.

Ahdasmielinen toimintasi on pelkästään haitaksi lapsillesi ja myöskin äärimmäisen loukkaavaa heidän edellistä hoitajaansa kohtaan.

Vierailija
9/10 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo

Vierailija
10/10 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa maailmassa ihmiset ovat erilaisia halusit sitä tai et. Toiset asuu yhdessä samaa sukupuoltaolven kanssa toiset ei. Joillakin on lapsia toisilla ei jne.

Et ole vanhanaikainen vaan idiootti jos et ole vielä huomannut sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän