Pidätkö outona jos nainen ei sheivaa alapäätään tai kainaloitaan?
Siis ei ollenkaan siisti ja/tai lyhentele alapään karvoitusta? Monillahan "on karvat tallella", mutta sillä tarkoitetaan jotain pientä viirua kummulla joka on saksittu lyhyeksi.
Ootteko nähneet viime vuosina naisia joilla on luomu pehko sanan varsinaisessa merkityksessä?
Kommentit (330)
En pidä outona. Itsekään en enää jaksa ja iho voi selkeästi paremmin nyt.
https://www.patreon.com/cw/EmpoweringHairyWomen
Tosta mallia, kuinka säästytään kaikelta meikkailulta, sheivailuilta, rusketusaineiden ja voiteiden läträilyilytä ja tatskailuilta. Näyttääkin eri upealta. Eliitin aivopesua että karvoitus olisi rumaa ja hyödytöntä kuraa joka latistaa poijan potenssin
Sanoisin että yli 90 % ajasta minulla on täysin luonnollinen karvoitus. Vielä useammin jos mietitään jalkojen väliä.
Olen ollut rivien välistä lukevinani ja jotkut miehet toki suoraankin ilmaisseet, että karvoja ei saisi olla varsinkaan kainaloissa tai säärissä ja häpykummullakin vain pieni tupsu.
Ei vaikuta elämääni -eikä karvoihini. En oikein tekisi mitään miehellä, joka ei olisi kiinnostunut minusta tällaisenaan. Eikä hän oletettavasti tekisi mitään karvaisella naisella, joten kaikki voittaa. 🤷
Se minkä naiset näkevät itsellään rehotuksena, näkee mies heissä kukoistuksena ja mitä nainen pitää siistimisenä, pitää mies ankeutuksena
Kyllä pidän outona. Kuten tuota Iltalehden änkyräfeministä höpö höpö karvakirjoitelmaakin.
Vierailija kirjoitti:
Se minkä naiset näkevät itsellään rehotuksena, näkee mies heissä kukoistuksena ja mitä nainen pitää siistimisenä, pitää mies ankeutuksena
Näin siis tuo yksi mies edellä.
Minusta täysi siistimättömyys on epäesteettistä ja viestii laiskuudesta, sekä välinpitämättömyydestä kumppania kohtaan.
Erimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin siis tuo yksi mies edellä.
Minusta täysi siistimättömyys on epäesteettistä ja viestii laiskuudesta, sekä välinpitämättömyydestä kumppania kohtaan.
Erimies
Mutta mitäpä jos kummallakaan ei ole salarakasta ja molemmat ovat toistensa ekat? En minä ainakaan näkisi shevailua minään ihailtavana ahertamisena, paremminkin neurotismina ja hommana kulta puuttuvat perusteet
Muutamissa asioissa soisin naisten olevan laiskempia, mm sheivauksessa, tatskauksessa, meikkailussa, hiusten ja hampaiden maalailussa sekä pilettämisessä ja matkustelussa
Vierailija kirjoitti:
Muutamissa asioissa soisin naisten olevan laiskempia, mm sheivauksessa, tatskauksessa, meikkailussa, hiusten ja hampaiden maalailussa sekä pilettämisessä ja matkustelussa
miten hampaita maalataan?
Gyne kaveri sanoi, että sheivaus hävitti satiaiset ja brassi vahaus hiivan.
Itse pidän let it be naista hieman merkillinen ja usein se fyr on niillä vielä voimakkaasti tuoksuva ja ei siis siltä pilkulta, vaan virtsalta.