Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako mikään kosmetologilla otettu hoito löysään leukalinjaan?

Vierailija
11.05.2023 |

Leukalinjani on ollut löysä jo 25-vuotiaasta lähtien.
Tarkoitan siis linjaa, joka lähtee leuankärjestä korvaan. Niin siinä puolivälissä se linja notkahtaa alaspäin läskin takia. Läskiä on ollut siinä kohtaa aina ja kaulakin on melko läskinen, vaikka olen normaalipainoinen.
Olen nyt 45 v ja tämä pahenee vain ja vanhentaa minua todella paljon, peilistä katsoo bulldoggi.
En haluaisi mihinkään perinteiseen alakasvojen kohotukseen, vaan haluaisin tämän löysän läskin pois, saan ihan sormilla otteen siitä, vähän jos kallistan päätä, niin ihan törkeät läski-ihrat oikeen pullottaa tossa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eräs kiinnostunut myös! Itselläni ongelmana myös rypistynyt kaula, koska löysää ihoa on siinä paljon. Kertokaa kaikki vinkkinne ja kokemuksenne, mikä olisi toimiva hoito? Autetaan toisiamme sisaret

Vierailija
2/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyviä tuloksia vain kirurgin avulla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota älypuhelin pois käytöstä. Kaikki  aikaisemmin puhelimella tehdyt toiminnot tietokoneella. Uskomaton ero. Kaksoisleuka katosi kuin savuna ilmaan. 

Vierailija
4/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologeilla on erilaisia laitehoitoja?

Poistaako mikään niistä rasvaa?

Mun löysä leukalinja johtuu siis rasvasta.

ap

Vierailija
5/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen hiki-tekeminen auttaa jonkin verran . Ainakin ehkäisee.

Vierailija
6/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos rasvaa on vaan siinä eikä muualla, laihduttaminenkaan ei auta. Rasvaimulla pääset tuosta eroon. Ja onhan niitä jotain rasvan jäädytysjuttuja, en tiedä tehoaako ne.

Vierailija
7/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gua sha -kivellä jotkut ovat saaneet kotona tuloksia, jos kyse on turvotuksesta, ei läskistä.

Vierailija
8/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos rasvaa on vaan siinä eikä muualla, laihduttaminenkaan ei auta. Rasvaimulla pääset tuosta eroon. Ja onhan niitä jotain rasvan jäädytysjuttuja, en tiedä tehoaako ne.

Joo, ei laihduttaminen auta, sillä en halua laihduttaa tikkulaihaksikaan.

Eikö joku radiofrekvenssilaite poista rasvaa? 

Ja joku mallihan otti jotain jäädytysjuttuja naamaansa ja koko naama meni pilalle. En sitä jäädytysjuttua halua.

Rasvaimussa on hermovaurion riski, eikö? Ja siinä kajotaan ihon alle. Meinaan, että olisiko jotain laitetta, jota vain pyöritellään tossa läskissä ja läski sulaisi siitä sitten pois?

Vierailija
9/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gua sha -kivellä jotkut ovat saaneet kotona tuloksia, jos kyse on turvotuksesta, ei läskistä.

Ei oo turvotusta vaan ihan ehtaa läskiä.

ap

Vierailija
10/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä?

Vierailija
11/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

radiofrekvenssihoito

Vierailija
12/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen rasvaimu on ratkaisu jos kasvoissa on kerran rasvaa. 

Vierailija
13/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet normaalipainon rajoissa, mutta oletko siellä ala-, keski- ja yläalueella. Jos olet ihan normaalipainon ylärajoilla ja et harrasta aktiivisesti voimaharjoittelua, niin todennäköisesti sinulla on suhteellisen korkea rasvaprosentti ja sitä rasvaa on ylimääräistä muuallakin. Paikallisesti et voi laihduttaa, mutta jos pudotat rasvaprosenttiasi, leukaläskisikin vähenevät. Muuten rasvaimut ja kasvojenkohotukset ovat varmaan ainut oikeasti toimiva keino. Tottakait voit maksaa ihan haluamasi summan erilaisista voiteista, hieronnoista sun muista, mutta saman tehon saat, jos lähetät rahat minulle ja minä lähetän taikayksisarvisen muokkaamaan leukaasi. 

Vierailija
14/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan tiedä?

Suurin osa tietää, että huuhaahoidot ovat huuhaata. Toimivia keinoja tuskin on kovin paljoa. 

Vierailija
15/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitava meikkaaja tekee ihmeitä.

Vierailija
16/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole vika, vaan ominaisuus.  Kukaan ei oikeasti ole kuin filtteröity somekuva, vaan löysää ja ryppyä löytyy, mutta se on osa oikeaa elämää ja siihen kannattaa vaan sopeutua.

Vierailija
17/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet normaalipainon rajoissa, mutta oletko siellä ala-, keski- ja yläalueella. Jos olet ihan normaalipainon ylärajoilla ja et harrasta aktiivisesti voimaharjoittelua, niin todennäköisesti sinulla on suhteellisen korkea rasvaprosentti ja sitä rasvaa on ylimääräistä muuallakin. Paikallisesti et voi laihduttaa, mutta jos pudotat rasvaprosenttiasi, leukaläskisikin vähenevät. Muuten rasvaimut ja kasvojenkohotukset ovat varmaan ainut oikeasti toimiva keino. Tottakait voit maksaa ihan haluamasi summan erilaisista voiteista, hieronnoista sun muista, mutta saman tehon saat, jos lähetät rahat minulle ja minä lähetän taikayksisarvisen muokkaamaan leukaasi. 

Normaalipainon ylärajassa joo olen, bmi 24, ja on korkea rasvaprosentti. Mutta oli mulla noi läskit laihempanakin

ap

Vierailija
18/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

radiofrekvenssihoito

Laittaako se kehon poistamaan paikallisesti rasvaa?

Vierailija
19/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku?

Vierailija
20/26 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se hifu? Ainakin mainostavat, että se kiinteyttää. Aika arvokas hoito on.