Pidätkö outona jos nainen ei sheivaa alapäätään tai kainaloitaan?
Siis ei ollenkaan siisti ja/tai lyhentele alapään karvoitusta? Monillahan "on karvat tallella", mutta sillä tarkoitetaan jotain pientä viirua kummulla joka on saksittu lyhyeksi.
Ootteko nähneet viime vuosina naisia joilla on luomu pehko sanan varsinaisessa merkityksessä?
Kommentit (291)
Ei se nyt niinkään outoa mutta ällöttävää. Oma vaimo on kiinalainen eikä hänellä onneksi ole karvoja muualla kuin kainalossa ja alhaalla mutta sheivaa ja käy sokeroinnissa.
Ei karvat haittaa, kun vähä harjaa, ettei irtoa ja tartu minun viiksikarvoihin, kieleen nyt puhumattakkaan.
Tykkään ottaa vaimolta suihin ja se on kyllä parasta, kun vaimo on sheivannut kaikki pois.
Ei kyllä kiihottaisi yhtään alkaa nuolemaan mitään hirveää karvapöheikköä jättäisin kyllä väliin.
Karvatuherot haisevat järjestään pahalta ja pukeutuvat rumasti. Posliinit ovat seksikkäämpiä.
Pidän outona. Aikuinen nainen on isorintainen ja posliini.
Tosi sairasta, käsittämätöntä ja prööttiä nylkeä karvvojaan mistään kaulan alapuolelta
Itse olen onnekas, kun vaimo pitää huolta itsestään ja käy brassivahauksessa säännöllisesti. Itse, kun pidän pillun tuoksusta ja mausta. Karvanen kuselta lemuava pimppi ei oikein ole mikään kiva.
Mutta kukin omalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Karvat on best <3 N
Tai kainalot kyllä sheivaan hygieniasyistä mutta muuten niissäkään ei olisi vikaa. Just semmoinen "epäsovinnaisuus" on hemmetin seksikästä. Kai mun karvanaksvu on sen verran maltillista kun ei itseä ole koskaan häirinnyt vaikka ei olisi hetkeen höylää nähnyt. Ja pimpsukka pysyy kyllä puhtaana ja raikkaana karvoista huolimatta kun huolehtii ihan normihygieniasta.
Olen vain sellaisten miesten kanssa joita arvostan ja kunnioitan, eivätkä he vaatisi mitään karvatyyliä. Mutta jos miehellä on voimakas preferenssi, voin toteuttaa sen. .. joskus.
Tykkää itse karvoistani ja niiden kanssa esimerkiksi puskapissalla tai mökillä kusi ohjautuu oikein eikä loru pitkin häpyhuulia. Miinuksena näissä samoissa alkeellisissa oloissa vaikeahko vesipesu jota ilman karvat kyllä ovat pian ihan luonnostaan valkaistuneet ja kusenpolttamat. Puolensa ja puolensa ja tykkään molempia tyylejä pitää vaihtelevasti. Posliini tuntuu miellyttävältä ja silkkiseltä. Hyvin pidetty karvat taas turvallisilta. Suuseksiä en halua missään tilanteessa joten siihen ei vaikuta.
Nykyiselle miehelle on hyvin tärkeää että karvat on ja minusta on mukavaa kun hän silittelee ja ihailee. Ei kuitenkaan yököttele posliinille koska ei ole törppö.