Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö outona jos nainen ei sheivaa alapäätään tai kainaloitaan?

Vierailija
02.01.2017 |

Siis ei ollenkaan siisti ja/tai lyhentele alapään karvoitusta? Monillahan "on karvat tallella", mutta sillä tarkoitetaan jotain pientä viirua kummulla joka on saksittu lyhyeksi.

Ootteko nähneet viime vuosina naisia joilla on luomu pehko sanan varsinaisessa merkityksessä?

Kommentit (291)

Vierailija
241/291 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentti Jormanainen kirjoitti:

Hyi helvetti joku karvainen rämemajava.

Pentti pelkää pillua. Voi voi.

Vierailija
242/291 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa sheivata mun alapään. Mutta se nyt on outo muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/291 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa niin paljon karvoja, ettei häpykarvoitusta erota reisikarvoista, jotka puolestaan jatkuu saumattomasti säärikarvoiksi. Sheivaaminen, sokerointi ja muut eliminointiyritykset johtaa rupisiin arpiin, jotka peittää koko jalan. Olen oppinut, että oman hyvinvointini vuoksi annan karvojen olla, ja jos jollekulle ei kelpaa, niin ihasama. N36

Vierailija
244/291 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi tuntuu paremmasta posliinina. Olen 50 v nainen.

Vierailija
245/291 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä seiso kaljukainaloille eikä kaljuvärkeille vaikkafyysisesti muuten olisi tipotop nainen. Nyppimättömiä ja siistimättömiä eli luontaiskarvaisia jos sitten joillain normaalipainosella näkee niin mikäs sen paree. Ei tarvi viehätyksenlisäämiseen tatskoja, mulattirusketusta, nappeja, helmiä, helyjä, tukkamaalia, läppäripsiä, tekokynsejä, pylly- ja tissitäytteitä. Kasvata vain perse- kainalo- pakara- häpy-reisi-sääri-käsi-napa-varvas-vatsa-ja vaikka muutama nännikarvakin takaisin, ne mitkät sulle luontojaan tulee, se riittää.

Vierailija
246/291 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensäankeuttajia sellaiset höylääjät. Tuntuu epämukavalta, mutta myös tulos näyttää epämukavalta. Karvaton keho on  yhtä sykäyttävä ilmestys kuin täysnahkainen päänuppi tai feministisiili

Vierailija
247/291 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainakarvaisia naisia en pane. En edes venakoita

Vierailija
248/291 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pidän outona.

Hurahtanut johonkin feministiseen hölynpölyyn karvojen ainutlaatuisuudesta. Tai sitten on vaan äärimmäisen laiska ja itsekäs, ei viitsi (tai ei halua) mitään tehdä miellyttääkseen kumppania. 

Joka tapauksessa nk punainen lippu, red flag. Ei jatkoon.

M34

Karvoista on apua ja iloa jos ne pesee välillä . Ei niiden tarvi mitään feminsimiä olla. Kaljukalkkuna hikoaa ja nihkeytyy kerkeämmin ja on raivostuttavan näköinen

Vierailija
249/291 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tyttöystävä ei ole ajellut alapäätä lainkaan johonkin kolmeen kuukauteen. Kuulemma huvikseen on antanut karvojen kasvaa ihan vapaasti, kun talvi ja niin edelleen. Tällä hetkellä hänellä on todella tuuhea pehko, mutta eipä tuo minua haittaa. Seksiä ollut ihan normaalisti se 1-2 kertaa viikossa nytkin. Ollut oikeastaan ihan hauskaa nähdä kuinka isoksi hänen puska kasvaakin, jos sen antaa kasvaa vapaasti. Uskoisin kyllä, että sitten alkaa siistiä, kun uimapukukausi alkaa, sillä tuo tulisi jo puvun reunasta ulos. 

Mutta en mä tätä ole mitenkään outona pitänyt, ihan normaalia toimintaa mielestäni, vaikka ei toki kovin yleistä.

Vierailija
250/291 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi viitata voimaantuneisuuteen tai siveyteen mutta  näyttää toki hyvältä johtui mistä syystä tahansa. Kumikainalot ja sänkikolmiot ei kinosta

Vierailija
251/291 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hiukan ihmettelen yhtä asiaa. Miten karvafriikkien mielestä ainoat vaihtoehdot on se rehottava puska tai posliini. Miksi siihen väliin ei mahdu mitään?

Voisitteko kertoa, miksi näin?

Vierailija
252/291 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei ole koskaan alapäätään sheivannut tai edes trimmannut muuta kuin pitänyt bikinirajan kurissa. Kainaloitakaan ei varmaan ensimmäiseen viiteen tai kymmeneen vuoteen suhteestamme ajellut. Eipä siis ole mulle mitenkään outoa, että joku haluaa pitää karvansa sellaisena kuin haluaa, täysin ok. Sitä sen sijaan ehkä vähän harmittelen, ettei koskaan halua edes kokeilla mitään muuta kuin sen mitä on päättänyt olevan se paras tapa, koska kokeilemalla sen vasta tietää, mikä se pointti siinä on.

Itse tykkään aina välillä kokeilla itselleni eriasteisia trimmailuja, koska kosketustuntuma muuttuu ihan erilaiseksi, herkemmäksi ja miellyttävämmäksi, ja paljaudesta jotenkin vain tulee eroottinen ja vähän kiihottavakin olo. Vaimo kuitenkin aina vähän harmistuu kun tätä teen, ja mutisee kuinka tykkää vaan niistä karvoista. No, kyllä minä hänenkin toiveitaan aina välillä otan huomioon ja annan puskan kasvaa, taitaapa nytkin olla taas sen vuoro pitkästä aikaa. Oudoksun kuitenkin vähän sitä, että jos minäkään en esitä toiveita karvojen suhteen hänelle koska tiedän ettei se hänelle olisi miellyttävää, niin miksei se toimi sitten toisin päin, että jokainen hoitakoon karvoituksensa omien mieltymysten mukaan?

Vierailija
253/291 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä hiukan ihmettelen yhtä asiaa. Miten karvafriikkien mielestä ainoat vaihtoehdot on se rehottava puska tai posliini. Miksi siihen väliin ei mahdu mitään?

Voisitteko kertoa, miksi näin?

No lasken posliinin samaan kastiin sämpityn kanssa koska net ovat yhtä nothotteja

Vierailija
254/291 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaamaton varmaan tuntuisi luotettavammalta kuhin nyhtäjä, suorastaan raskaskenkäiseltä, jos näin sanoisi. Todennäköisesti ei tatskailisikaan juuri, koska ei ois tilaa tatumusteelle, kiitos avohakkuualueiden puutteen. Ei oo silti mitään kokemusta kummankaanlaisesta eikä naisista ylipäätään

Vierailija
255/291 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan panettavana

Vierailija
256/291 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Vaihdan vain siistimpään naiseen. Jokainen päättää karvoistaan itse.

Vierailija
257/291 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Vaihdan vain siistimpään naiseen. Jokainen päättää karvoistaan itse.

Tämä on juuri oikea toimintatapa. Jos karvareuhkat ei kiinnosta, niin siirtyy seuraavaan. Jos posliini ei kiinnosta, siirtyy seuraavaan. Helppoa.

Vierailija
258/291 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten karvafriikkien mielestä ainoat vaihtoehdot on se rehottava puska tai posliini. Miksi siihen väliin ei mahdu mitään?

Minä en ole koskaan nähnyt yhtään naista joka olisi ajellut kainalonsa ja säärensä vain osittain niin että puhtaan sileän ihon viereen jätetään sojottamaan hieltä haiseva karvatupsu.

Aivan yhtä naurettava ajatus että sileiden pakaroiden välistä roikkuisi sinne jätetty ulosteesta tahmea karvatupsu tai posliinipimpsan päälle unohdetaan pieni karvapuska eritteitä imemään.

Jos tuosta sortista tykkää niin sitten maksimaalinen määrä hajuja sekä eritteitä imevää karvaa jota ei ajella tai pestä koskaan että Kalevillakin ottaa vielä eteen tai sheivataan puhtaaksi.

Välimuodot inhottavat tasaisesti kaikkia.

Vierailija
259/291 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten karvafriikkien mielestä ainoat vaihtoehdot on se rehottava puska tai posliini. Miksi siihen väliin ei mahdu mitään?

Minä en ole koskaan nähnyt yhtään naista joka olisi ajellut kainalonsa ja säärensä vain osittain niin että puhtaan sileän ihon viereen jätetään sojottamaan hieltä haiseva karvatupsu.

Aivan yhtä naurettava ajatus että sileiden pakaroiden välistä roikkuisi sinne jätetty ulosteesta tahmea karvatupsu tai posliinipimpsan päälle unohdetaan pieni karvapuska eritteitä imemään.

Jos tuosta sortista tykkää niin sitten maksimaalinen määrä hajuja sekä eritteitä imevää karvaa jota ei ajella tai pestä koskaan että Kalevillakin ottaa vielä eteen tai sheivataan puhtaaksi.

Välimuodot inhottavat tasaisesti kaikkia.

Tätä tekstiä lukiessa tulee mieleen, että sulla on ongelmia muillakin elämän osa-alueella.

Vierailija
260/291 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmat tulee ekana mieleen jos ei pysty itsestään huolehtimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi