Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö outona jos nainen ei sheivaa alapäätään tai kainaloitaan?

Vierailija
02.01.2017 |

Siis ei ollenkaan siisti ja/tai lyhentele alapään karvoitusta? Monillahan "on karvat tallella", mutta sillä tarkoitetaan jotain pientä viirua kummulla joka on saksittu lyhyeksi.

Ootteko nähneet viime vuosina naisia joilla on luomu pehko sanan varsinaisessa merkityksessä?

Kommentit (291)

Vierailija
221/291 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sheivattu alue kutisee ja ärtyy, tulehtuu helposti ei suojaa, ja hiiva voi tulla.

Ei jatkoon

Vierailija
222/291 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä outona, vähän ällönä kylläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/291 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En outona. Sairaana!

Vierailija
224/291 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä pystyisi naisen kanssa seksiin jolla on karvamatto. Väkisin lähtisi halut. Kerran itseasiassa tuli vastaan semmoinen yhtälö että pilu oli posliini mutta ku kädellä otti perseestä kiinni (sormet hieman valui vakoon) niin siellä oli sitten aivan jäätävä viidakko, tuntui kun teräsvillaa olisi kokeillut. No voitte kuvitella paninko

Vierailija
225/291 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyll toi kainalojuttu tuntuisi oudolta, se kun on yleistäkin hygieniaa.

Mutta pillussa, vaikka posliinista tykkäänkin, niin voi pillussa karvojakin olla. Ihan sellainen täys luomu ei ole ihan se viimeisenpäälle viehättävin.

Jossain hamassa nuoruudessa päädyin sänkyyn naisen kanssa joka oli erityisen runsaalla karvoituksella varustettu. Siitä jäi kyllä jälki jota en kyllä unohda. Rouva oli erityisen märkä, hunaja kyllä kirjaimellisesti valui hänestä. Suuseksi, no - kyllähän minä hänetkin nuolin, mutta miellyttävämää jos karvoistus olisi ollut maltillisempi. =)

Hänellä oli muuten ehkä märin pillu ikinä, naidessa lähti sellainen lotina ettei mitään rajaa. Jollainlailla se oli kyllä kiihottavaa sekin.

Hän olisi halunnut fistausta, mutta nuori kolli ei uskaltanut - vaika uskonkin että siihen naiseen se ei olisi ollut temppu eikä mikään

Vierailija
226/291 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyll toi kainalojuttu tuntuisi oudolta, se kun on yleistäkin hygieniaa.

Mutta pillussa, vaikka posliinista tykkäänkin, niin voi pillussa karvojakin olla. Ihan sellainen täys luomu ei ole ihan se viimeisenpäälle viehättävin.

Jossain hamassa nuoruudessa päädyin sänkyyn naisen kanssa joka oli erityisen runsaalla karvoituksella varustettu. Siitä jäi kyllä jälki jota en kyllä unohda. Rouva oli erityisen märkä, hunaja kyllä kirjaimellisesti valui hänestä. Suuseksi, no - kyllähän minä hänetkin nuolin, mutta miellyttävämää jos karvoistus olisi ollut maltillisempi. =)

Hänellä oli muuten ehkä märin pillu ikinä, naidessa lähti sellainen lotina ettei mitään rajaa. Jollainlailla se oli kyllä kiihottavaa sekin.

Hän olisi halunnut fistausta, mutta nuori kolli ei uskaltanut - vaika uskonkin että siihen naiseen se ei olisi ollut temppu eikä mikään

Just se mistä meikäläinen nauttii. Iso märkä karvainen pillu jota saa fistata! Ai ai..

Vierailija
227/291 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipas tuolla nyt kiivasta mielipidettä taaempana ketjussa. Itse sheivailin tässä jokin aika sitten kalun varren ja pallit paljaaksi, ja tykkään kyllä lopputuloksesta. Emäntä taas oli enemmänkin että kyllä karvoilla oli parempi - mutta sanoi kuitenkin, että senkus sitten ajelet. Mitäs muutakaan hän olisi sanonut? Ajelen sen aikaa kun siltä tuntuu, ja varmaan välillä annan kasvaa takaisinkin.

Mitäs jos lähdettäisiin siitä ajatuksesta, että kaikki kampaukset posliinista aina Woodstock-66:een ovat lähtökohtaisesti kantajaansa varten, mutta toivomuksia otetaan huomioon harkinnan mukaan?

Vierailija
228/291 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpiiristä löytyy vain yksi nainen (40v), jolla näyttää olevan luomukarvapehko alapäässä. Asia ei minulle kuulu mitenkään, mutta usein ollaan ystävän kanssa saunottu, joten pehkoa en ole voinut olla huomaamatta. Kyseinen ystävä on muuten sinkku.

Itse olen ollut täysin posliinina 15-20 vuotta. Olen parisuhteessa, mieheni tykkää posliinista. Mies on joskus tainnut sanoa, että luomupehko olisi turn-off.

Vinkki sinkuille: sheivatkaa karvat ja parempi flaksi käy teilläkin ;)

Vierailija
229/291 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan harva karvoitus, iho kuultaa läpi. Jos sen ajelee niin seuraavana päivänä on todella pistävä sänki. Oma alapää hellänä siis eikä tunnu toisestakaan kivalta. 

Vierailija
230/291 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vois ehdottaa vaimolle alapään ajelemista? Vai voiko? Itte kyllä siistin aina palleista karvat pois, samoin kullin tyvestä, mutta muutoin vain rajaan ja lyhennän. Posliini olis miehellä outo mun mielestä, mut naisella vois toimia.

Vierailija
231/291 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vois ehdottaa vaimolle alapään ajelemista? Vai voiko? Itte kyllä siistin aina palleista karvat pois, samoin kullin tyvestä, mutta muutoin vain rajaan ja lyhennän. Posliini olis miehellä outo mun mielestä, mut naisella vois toimia.

Sekin joskus koettu, mutta pidääme molemmat siistit karvoitukset ja mielestäni puolisokin näyttää eroottisemmalta.

Tämä on vain oma mielipiteeni.

Vierailija
232/291 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En outona. Vaan sairaana!

Vierailija
233/291 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kiihottava nainen,jolla on karvaa.

Vierailija
234/291 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suuseksi jää helposti välistä jos naisella on kunnon puska. Nautin pillun nuolemisesta, ehkä jopa parasta seksissä, mutta puska vie halut nuolemisesta.

Vierailija
235/291 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti joku karvainen rämemajava.

Vierailija
236/291 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella rehottaa, niin se hyvesignalointia että on feministi, vasemmistolainen, progressiivi tms.. Automaattisesti ei jatkoon. Meressä on paljon kaloja. Ei tarvii kalastaa sitä pohjakalaa, ellei halua.

Vierailija
237/291 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella rehottaa, niin se hyvesignalointia että on feministi, vasemmistolainen, progressiivi tms.. Automaattisesti ei jatkoon. Meressä on paljon kaloja. Ei tarvii kalastaa sitä pohjakalaa, ellei halua.

Juurikin näin. Jos on varaa valita, niin sitten suhteisiin vain laatunaisten kanssa. Noiden kainalokarvatapausten kanssa niin monta huonoa kokemusta, että nyt riittää. Nuorempana olin naiivi, että uskoin tän ideologian. Paloin pahasti. Jokainen toinen toistaan ongelmaisempi. Milloin mielenterveys, milloin sitoutumisongelmat, milloin päihteet. Kannattaa välttää.

Vierailija
238/291 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään pidä outona. Jokainen saa tehdä karvoillaan mitä haluaa, ja itse kannustan jokaista sellaista naista, joka ei itse aidosti halua karvojaan poistaa, pitämään karvansa.

Niitä ei tarvitse poistaa mistään muusta syystä kuin _omasta halusta_.

T: karvaton sinkkunainen joka on ollut vuosia ilman miestä, eli olen karvaton koska itse haluan

Vierailija
239/291 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekään en tykkää karvaisista miehistä ja onneksi nykyään nuoret miehet poistaa yleensä munakarvat ja kainalotkin + jos on rinta- ja selkäkarvoja niin ne tietysti myös.

En silti sanoisi miehelle karvoista mitään tai valikoi kumppania karvojen perusteella, vaikka eniten tykkäänkin karvattomista miehistä.

Vierailija
240/291 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnen tyttö kirjoitti:

Ystäväpiiristä löytyy vain yksi nainen (40v), jolla näyttää olevan luomukarvapehko alapäässä. Asia ei minulle kuulu mitenkään, mutta usein ollaan ystävän kanssa saunottu, joten pehkoa en ole voinut olla huomaamatta. Kyseinen ystävä on muuten sinkku.

Itse olen ollut täysin posliinina 15-20 vuotta. Olen parisuhteessa, mieheni tykkää posliinista. Mies on joskus tainnut sanoa, että luomupehko olisi turn-off.

Vinkki sinkuille: sheivatkaa karvat ja parempi flaksi käy teilläkin ;)

Mun kaveripiirissä taas parisuhteessa olevat naiset ovat useammin karvaisia, kun taas sinkut posliineja.

Pitkissä parisuhteissa olevista kavereista ei tietääkseni kellään ole posliinia vaan luonnollisen näköiset karvakolmiot.

Olisihan se nyt hemmetin outoa ja typerää, jos karvat vaikuttaisivat pariutumiseen.

N27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi