Paluu Joulun lahjoihin, vähän ihmetyttää taas mun mies
Eli jouluaaton aattona, mies sanoo en ole vielä ostanut sulle lahjaa, joo. Ei yllätä, vastasin. Sitten mies sanoo, oon miettinyt, lähdetään yhdessä ostaan sun lahja, sitä ei kuitenkaan saa mukaan, kun se pitää tilata, sitä ei saa mukaan. Minä vähän ihmeissäni että mikä se sellanen lahja on? No, käydään vaan, kun muutenkin pitää käydä kaupoilla. Mies vie mut koruliikkeeseen ja siinä vähän aikaa pyörittyä, ostaa jotkut halppiskorvikset. Sanoin vaan että hyvä juttu, mä lähden ruokakauppaan.
Pikkasen ihmetyttää taas noi miehen jutut.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Minä sain "hierontalahjakortin", 2 käyntiä. Tykkäsin. Siis mies itse hieroi. Keskittyi kyllä vähän erikoisiin kohtiin. :D
Seksikortilla?
Mä sain rintsikat alennusmyynnistä, jotka itse valitsin ja thats it. Tuli vähän sellainen fiilis että ne kalliimmat lahjat menivät jollekin muulle (mahdolliselle kakkoselle, kolmoselle rai neloselle).
Avokki kirjoitti:
Mä sain rintsikat alennusmyynnistä, jotka itse valitsin ja thats it. Tuli vähän sellainen fiilis että ne kalliimmat lahjat menivät jollekin muulle (mahdolliselle kakkoselle, kolmoselle rai neloselle).
Ei toikaan oo kivaa, välillä tuntuu että ois parempi jos ei oliskaan jouluja eikä synttäreitä, ei tarvis pettyä kenenkään.
Lempivaatteita, onneksi ei sentään lapinkultapaitoja :-D joulupakettiin pistetä.
Lapseltani sain itsetehtyä taidetta, jota arvostan, uniikkia.