Nainen kiinnostuisitko tällaisesta miehestä?
Osa hampaista mennyt nyrkkitappeluissa, takaraivo arvilla kun on kolkattu, puukon isku selässä kun on selkäänpuukotettu. Surulliset silmät ja tummat silmäaluset. Ei koulutusta. Lempeä ja kiltti <--(oikeasti). Lihaksikas keho ja suonia paljon. Vahva leuka ja miehekkäät kasvonpiirteet.
Miten on päästäisitkö tälläisen miehen sydämmeesi?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Sano suoraan vaan että haluatko väkivaltaiseen parisuhteeseen, jossa puolet miehen puheesta on valetta ja vapaa-aika kuljetaan kavereiden ehdoilla.
never.
Taidat puhua nyt ex suhteestasi ja se on sääli mitä sinulle tapahtui, mutta se ei ole minun vikani.
Kuulostaa ihanalta! Siis oikeasti :) En itse ainakaan välitä sliipatun näköisistä pumpulissa kasvaneista miehistä. Mutta meitä onkin moneen junaan! :)
Ehkä siinä vaiheessa kun mies lopettaa olemasta joku marttyyri-draamaqueen, opiskelee ammatin, laittaa hampaat kuntoon ja jättää rötköporukat.
Riippuu vähän, miten noihin tappeluihin ja puukotuksiin on jouduttu ja onko se elintapa edelleen voimassa. Surulliset silmät ja tummat silmänaluset ovat kyllä ihania.
Etpä olisi minun mieheni. Pidän itsestäni huolta ja haluan, että myös mies edes yrittää olla normaalin ja mukavan näköinen. Hampaat kuntoon siis heti, siistit ja oikean kokoiset vaatteet päälle ja pää pystyyn. Voit löytää ihan suhteellisen mukavan naisen hyvällä tuurilla.
Kuinka vanha olet?
Ei kiitos. En halua tappelijoita.
Ei kiitos, en tahdo suhteeseen väkivaltaisen juopon enkä väkivaltaisen juopon marttyyri kaverin, joka ottaa aina syyttömänä turpiinsa, kanssa. En ole ikinä ymmärtänyt naisia jotka pitävät ns."jännä" miehistä. Makunsa kullakin, kyllä niitäkin naisia löytyy, jotka turpiinsa haluavat. Suosittele paikallista räkälää, eiköhän niitä sieltä löydy.
Riippuu siitä, millä tasolla keskustelutaidot ja sydämen sivistys ovat.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos. En halua tappelijoita.
Näin just. Niihin tappeluihin on aina tarvittu kaksi osapuolta. Selitteli ap nyt mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Etpä olisi minun mieheni. Pidän itsestäni huolta ja haluan, että myös mies edes yrittää olla normaalin ja mukavan näköinen. Hampaat kuntoon siis heti, siistit ja oikean kokoiset vaatteet päälle ja pää pystyyn. Voit löytää ihan suhteellisen mukavan naisen hyvällä tuurilla.
Kuinka vanha olet?
Sinä luulet vissiin, että olen jotenkin saastainen tai etten osaa pukeutua ja pyyhkiä omaa persettäni? Mun pää on aina pystyssä, älä sinä vaivaa sillä päätäsi.
Vierailija kirjoitti:
Sano suoraan vaan että haluatko väkivaltaiseen parisuhteeseen, jossa puolet miehen puheesta on valetta ja vapaa-aika kuljetaan kavereiden ehdoilla.
never.
Tässä on hyvä yhteenveto. Ja ei koulutusta = ei itsekuria eikä elämänhallintaa. Paitsi jos on töissä kyennyt käymään pitkiä aikoja samassa paikassa.
Siis semmoinen Frankensteinin hirviökö?
Vierailija kirjoitti:
Siis semmoinen Frankensteinin hirviökö?
On sanottu pako sarjan jonkun päähenkilön näköiseksi kun minulla on lyhyet hiukset. En osaa sanoa pitääkö paikkansa sillä en ole nähnyt kyseistä sarjaa.
Kaikkihan me tiedetään, että kaikki mitä naiset sanoo miesihanteestaan on aivan toista kuin mitä se sitten todellisuudessa on. Noin niin kuin suurimmaksi osaksi.
Olen itse tavallisen perheen kiltti tyttö, joka ei edes tiedä miten ja millaisessa seurassa hankkiudutaan nyrkki-ja puukkotappeluun. Vaikka itse olisit kiltti(?) Niin väärässä seurassa tai vaarallisesta perheestä eikä riittävän fiksu pysyäkseen kaukana hankaluuksista.
Eli ei.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siinä vaiheessa kun mies lopettaa olemasta joku marttyyri-draamaqueen, opiskelee ammatin, laittaa hampaat kuntoon ja jättää rötköporukat.
Paljonko ajattelit hammasremontin maksavan? Helposti menee kymppitonni, jos on useampi hammas. Olisiko sulla siihen varaa?
ei ap
never.