Jos sinulla olisi huuliherpes pahimmassa vaiheessa, niin kehtaisitko lähteä nettitreffeille miehen kanssa?
Otsikko.
Kommentit (7)
Olen ollut nettitreffeillä, kun huuliherpes oli pahimmillaan. Itseäni harmitti, miestä ei haitannut yhtään, hän pyysi heti uusille treffeille. Eikä se huuliherpes siinä tartu, kun saman pöydän ääressä juo kahvia.
En. Mutta olin kerran jo sopinut treffit, mies tuli aika kaukaa ja herpekseni aamupäivän aikani suureni kuin nouseva aurinko. Eipä auttanut kuin mennä treffeille. Mies oli kohtelias, mutta omaan itseluottamukseeni se vaikutti sillä onhan se herpes kyllä todella ruma... Ja ei siinä kyllä olla läheisissä kontakteissa, mikä on ikävää jos tekisi mieli suudella.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut nettitreffeillä, kun huuliherpes oli pahimmillaan. Itseäni harmitti, miestä ei haitannut yhtään, hän pyysi heti uusille treffeille. Eikä se huuliherpes siinä tartu, kun saman pöydän ääressä juo kahvia.
Ei tartu mieheen, jos ette kosketa toisianne missään vaiheessa, mutta esim. tarjoilijalle saattaa tarttua kupin kautta (jos hän koskee kupin reunaan ja samalla kädellä hieraisee kasvojaan). Herpes kuitenkin voi tarttua todella herkästi, joten itse en ainakaan halua ottaa turhia riskejä.
En kehtaisi, enkä haluaisi riskeerata että tartutan muille.