Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laivamatka ja uskollisuus

Mietityttää
01.01.2017 |

Oon lähdössä tyttökavereiden kanssa laivamatkalle ja vähän haluttaisi pitää hauskaa ensimmäistä kertaa muidenkin kanssa kuin oman miehen, oma mies kuitenkin vasta toinen mies elämässäni. Olen kuitenkin lähemmäs 30 jo. Olenko ainoa joka tällaisia miettii? Haluaisin kokea vieraan miehen himon.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla onnistuu helposti mutta voitko olla varma ettei kaverit vasikoi?

Kondomit on muuten hiukan kalliita joten ne kannattaa ostaa etukäteen maista.

Vierailija
2/17 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ensi, paneskele vasta sitten... älä petä, kanttura!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivapanoja ei lasketa pettämiseksi ja kaikki mitä laivalla tapahtuu jää laivalle. Rohkeasti vain jalat levälleen ja paljon kumeja mukaan!

Vierailija
4/17 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se ori kannattaa katsoa mahdollisimman pian lähdön jälkeen, sillä useimmat siirtyy pian kännäilemään. Ellet taas nimenomaan halua kännipanoa.

Vierailija
5/17 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tunne tyttökavereita, joten ei ole riskiä jäädä kiinni ;D omalla miehellä ei ole kovin iso ja tekisi mieli kokea jotain isompaa ja lihaksikasta miestä...

Vierailija
6/17 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumien hankkiminen on miehen tehtävä ja jos miehellä ei kumeja ole niin sitten kuuluu antaa paljaalla!

Vierailija
7/17 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi kumin käyttöä. Nimimerkillä toin laivalta tuliaisina klamydian. Vähän vähemmän yllättäen tästä seurasi riitaisa ero.

Vierailija
8/17 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se pettämistä, jos mies on jo vuoden päivät vihjaillut, että haluaisi mun kokeilevan vierasta miestä?

Vierailija
9/17 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietityttää kirjoitti:

Olisiko se pettämistä, jos mies on jo vuoden päivät vihjaillut, että haluaisi mun kokeilevan vierasta miestä?

Ei se sitten ole. Vie sille joku sukupuolitauti tuliaisiksi, niin ymmärtää, miten hilpeä fantasia aisurointi on. 😇

Vierailija
10/17 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen ap mahtaa olla?

Vierailija
11/17 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

28

Vierailija
12/17 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun tyhmä lehmä.

Vierailija
13/17 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laivapanoja ei lasketa pettämiseksi ja kaikki mitä laivalla tapahtuu jää laivalle. Rohkeasti vain jalat levälleen ja paljon kumeja mukaan!

Ei se laiva mikään Vegas ole.

Vierailija
14/17 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä saat tehdä mitä haluut. Kyse on sun nautinnosta. Laivalla panemista ei lasketa pettämiseksi, varsinkin jos saa isoa.

Vierailija
15/17 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietityttää kirjoitti:

Oon lähdössä tyttökavereiden kanssa laivamatkalle ja vähän haluttaisi pitää hauskaa ensimmäistä kertaa muidenkin kanssa kuin oman miehen, oma mies kuitenkin vasta toinen mies elämässäni. Olen kuitenkin lähemmäs 30 jo. Olenko ainoa joka tällaisia miettii? Haluaisin kokea vieraan miehen himon.

Ei ne satunnaiset kännipanot nii kivoja oo mutta toisaalta kokemus se on paska kokemuskin. Anna mennä vaan ettei jää harmittamaan.

Vierailija
16/17 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa siihen miten järkevä ap:n suunnitelma on niin olen edelleen sitä mieltä että omat kortsut ja liukkari mukaan, hytti omaan käyttöön (miehellä voi olla jaettu kavereiden kanssa) ja sitten bongaat sen miehen hyvissä ajoin ja huolehdit siitä ettei kaverit vasikoi.

Vierailija
17/17 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa, jos haluat muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan