Ryhmäliikuntapaikka, johon paksu tamperelainen kehtaa mennä? Ei kallis.
Kun heräsin puoliltapäivin levottomista unistani, huomasin muuttuneeni suunnattomaksi valaaksi. Tarkoitus olisi päästä eroon tästä ylimääräisestä laardikerroksesta, mutta nolottaa. En halua mitään ensimmäistä tapaamista personal trainerin kanssa enkä kehonkoostumusmittauksia tai oikeastaan mitään kontaktia kehenkään. Lähinnä haluan pitää käsiä silmieni edessä niin pitkään, että jonain päivänä herätessäni olen kutistunut noin kolmasosan. Sen jälkeen voin taas puhua ihmisille.
Missä Tampereella on paikka, jossa voi ryhmäliikkua takarivissä huomaamattomasti ilman että siitä pitää maksaa itsensä kipeäksi? Mieluiten joku keskustan paikka. Tykkään ryhmäliikunnasta ja tanssimisesta. Kiitos.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mietin ihan samaa. Taidan mennä Kalevan uintikeskukseen vesijuoksemaan ja kuntosalille, siellä on kuulemma hyvä sali ja kertamaksu on halpa. En tiedä onko siellä muita kanssavalaita :D Mutta se on ainakin ihan sellainen kansanomainen paikka :)
Vesiliikunta tieteysti sopisi valaalle. Sitä en tullut ajatelleeksikaan. Kiitos, laitan harkintaan tämänkin. :)
t. Laardivalas
Olen Ylivieskasta, mutta täällä on Actic joka toimii myös Tampereella. Ainakin Ylivieskan Acticissa käy monenlaisia liikkujia, kaiken ikäisiä ja kokoisia vakiokävijöitä. Acticissa saa sekä uida, käydä salilla sekä ryhmäliikunnoissa samaan hintaan. Liityin itse uinnin vuoksi, mutta innostuin myös salista ja ryhmäliikunnasta vähitellen.
Kannattaa käydä kokeilemassa!
On kallis, mutta itse laihdutin GoGo:ssa. Oli hyvä meininki sekä läskinä että laihdutuksen jälkeen. Kävin sekä Cityssä että Parkissa. Tästä on kyllä n. 10 vuotta aikaa, mutta silloin ainakin oli rento meininki. Toinen oli sellainen vain naisille suunnattu paikka keskustorin kupeessa. Se oli mahtava! Nimeä en vaan nyt muista.
Mun on tehnyt pitkään mieli mennä Dannys Bollywoodin tunneille, mutten ole kehdannut. Voiko sinne mennä jos on superhuono kunto ja vartalonmuoto on lähinnä pallo? Bollywood-tanssi olis niin kivaa... Tai onko joku muu ihan tanssipaikka sellanen (ei mitään lavatansseja)?
Vierailija kirjoitti:
On kallis, mutta itse laihdutin GoGo:ssa. Oli hyvä meininki sekä läskinä että laihdutuksen jälkeen. Kävin sekä Cityssä että Parkissa. Tästä on kyllä n. 10 vuotta aikaa, mutta silloin ainakin oli rento meininki. Toinen oli sellainen vain naisille suunnattu paikka keskustorin kupeessa. Se oli mahtava! Nimeä en vaan nyt muista.
Katos, Gogolle on tullut kuukausijäsenyys! Mutta ei niillä ainakaan enää mitään vain naisille suunnattua paikkaa ole. Gogo on kyllä hyvä, vaikka kallis.
Olen muodoltani samanlainen ja haluaisin Tampereella kuntosalille. Vesijuoksu ei uusivien virtsisten takia käy. Ja polveni on liian kipeä tanssimiseen.
Oon toinen. Lisäksi haluaisin laihdutusryhmään. Harmittaa, kun painonvartijat lopetti.
Bollywoodia ehdotan! On niin hauskaa ja tanssimunen parantaa kuntoa huomaamatta.
Vesiliikunta on ihan ok jos maltat ohittaa uimahallin kahvilan. Vesijuoksussa näet lähes pelkkiä valaita.
Liikunnalla saa lihaksia ja yleiskuntoa, mutta läskit ei lähde. PItää lisäksi korjata dieettiä.
Luuletko että ruokavaliossasi on jotain parannettavaa? Piilosokereita, glukoosisiirappia? Syötkö paljon puolivalmisteita, entä herkkuja?
Personal Rainer kirjoitti:
Vesiliikunta on ihan ok jos maltat ohittaa uimahallin kahvilan. Vesijuoksussa näet lähes pelkkiä valaita.
Liikunnalla saa lihaksia ja yleiskuntoa, mutta läskit ei lähde. PItää lisäksi korjata dieettiä.
Luuletko että ruokavaliossasi on jotain parannettavaa? Piilosokereita, glukoosisiirappia? Syötkö paljon puolivalmisteita, entä herkkuja?
Ruokavaliossani on erittäin paljon parannettavaa! Inhoan ruoanlaittoa, joten syön lähinnä eineksiä ja mitä tahansa minkä tekee nopeasti. Vihanneksia ja hedelmiäkin kyllä, mutten tarpeeksi. Joku laihdutusryhmä jossain salilla vois olla tehokas, niillähän on kaikenlaisia kursseja. Mutta sellaiselle meneminen vähän tökkii. Me valaat ei olla laumaeläimiä. Toisaalta jos menis sellaiseen laumaan niin kesken jättäminen hävettäisi vielä enemmän kuin tämä laardi.
t. Laardivalas
Vierailija kirjoitti:
Bollywoodia ehdotan! On niin hauskaa ja tanssimunen parantaa kuntoa huomaamatta.
Se vois tosiaan olla kivaa. Onko siellä paksulaisia? En halua että sorjat tanssijattaret mulkoilee muotojani.
t. Laardivalas
Keskustassahan on paljonkin liikuntasaleja. Itse tykkään Gogosta. EasyFitistä en jotenkin tykännyt, mutta hinta on kolmasosan Gogon hinnoista. Kaikkiin taitaa päästä ilmaiseksi kokeilemaan.
Olen käynyt tanssimassa Salsa Housella ja Vanhassa Havannassa. Molemmissa olen tuntenut itseni ihan ihmiseksi, vaikka valas-osastoa olen minäkin. Suosittelen!
Eikö se ole Lady Line se keskustorin kupeessa. Vain naisille. Myös tanssillisia tunteja
En tiedä, mietin ihan samaa. Taidan mennä Kalevan uintikeskukseen vesijuoksemaan ja kuntosalille, siellä on kuulemma hyvä sali ja kertamaksu on halpa. En tiedä onko siellä muita kanssavalaita :D Mutta se on ainakin ihan sellainen kansanomainen paikka :)