Kyllä tämä testi kertoi tinder naisten todellisen tason...
Olin tinderissä miehenä joskus puoli vuotta sitten kolmella perinteisellä ns. facebook edustuskuvalla . En saanut matchejä juurikaan ja kaikki keskustelut kuihtui loppupeleissä.
No nyt Joulun aikaan jotenki alkoi v*tuttamaan naiset niin että tein tinder profiilin jossa otin kuvan vatsalihaksista yms sekä naamasta hieman epäselvästi.
Jumaliste olen saanut kahden viikon aikana enemmän matchejä kuin koko aikana kun joskus käytin palvelua...
Joo tiedetään naiset jotka tykkäsivät on varmaan ihan ala arvoisia. Mutta kyllä tämä taas antoi varmuutta siihen minkälaista akkaa tuolla pyörii...
Turha siis sanoa että tositarkoituksella tuolla naiset hakee mitään.
Kommentit (43)
Tinderhän onkin deittailua eikä avioliittoa varten. Mahdollisimman nopeasti ja helposti deittiseuraa ja treffien jälkeen seuraava.
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta minkä ikäinen olet?
Olen 28v mies. Hakukriteerini oli 22-27v naiset.
Terv, ap
Niinkuin itsekin sanoit: antoi osviittaa niiden naisten tasosta kenestä tuli sinulle match.. Muistahan se ei kerro mitään.
Miksi haet nuorempaa naista? Ehkä hakukriteeriä voisi vähän kasvattaa, mutta naisissahan se vika. Itselläni menisi heti sivuun epätarkat ja lihasten esittelykuvat. En ole enää tinderissä, koska löysin jo miehen sieltä, aivan normaalin, kiltin ja huomaavaisen miehen. Mutta että miehissä sekä naisissa on varmasti sellaisia, jotka etsivät seksiseuraa tai vain muuten vaan leikkivät tinderissä. Millaisia olivat nämä normaalit facebook kuvat? Oon huomannut, että miehet osaavat vain harvoin ottaa itsestään edustavia kuvia.
N23
Ap kulta. Miksi et ole onnistunut saamaan itsellesi naista vaikka olet jo noin vanha? :D Hieman epätoivoiselta uhoamisesi kuulostaa.
Itsekin etsin sieltä lähinnä hauskanpitoa ja seksiä. Jos profiilissa antaa ymmärtää etsivänsä tositarkoituksella, kertoo paljon itsestään tms, raksia tulee. Pelkistä vatsalihaskuvista voi taas läpällä tykkäillä, kun siitä saa kuvan ihmisestä, että tämä ei todella ole vakavissaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haet nuorempaa naista? Ehkä hakukriteeriä voisi vähän kasvattaa, mutta naisissahan se vika. Itselläni menisi heti sivuun epätarkat ja lihasten esittelykuvat. En ole enää tinderissä, koska löysin jo miehen sieltä, aivan normaalin, kiltin ja huomaavaisen miehen. Mutta että miehissä sekä naisissa on varmasti sellaisia, jotka etsivät seksiseuraa tai vain muuten vaan leikkivät tinderissä. Millaisia olivat nämä normaalit facebook kuvat? Oon huomannut, että miehet osaavat vain harvoin ottaa itsestään edustavia kuvia.
N23
Mielestäni hakukriteerini oli ihan asialliset. Ottaen huomioon että en näytä päivääkään itseäni vanhemmalta.
Sen verran voin sanoa että tienaan rahaa kuvauksella joten kyllä ne alkuperäiset valokuvat ihan asiallisia oli. Yksi koko vartalokuva ja erikseen kaksi naama kuvaa.
Terv,AP
Mä en koskaan tykkää profiileista joissa mies on ilman paitaa tai on yksikin kuva on otettu salilla :D Oli lihakset minkälaiset hyvänsä. Mutta ehkä olenkin sitten poikkeus. Tinderistä en ole kyllä löytänyt mitään enkä ketään. Terkuin tuleva ikisinkku Tampereelta.
Vierailija kirjoitti:
Ap kulta. Miksi et ole onnistunut saamaan itsellesi naista vaikka olet jo noin vanha? :D Hieman epätoivoiselta uhoamisesi kuulostaa.
Mielestäni aika epätoivoisen vammainen kommentti mutta vastataan.
Seurustelin 4 vuotta edellisen kanssa. Nyt 3 vuotta aika yksin. Epätoivoistahan tämä onkin siinä olet oikeassa.
Ikävä kyllä ammattikuntani on 90% miehiä.
En omista naiskontakteja
Terv,AP
No eikä kertonut.
Sen sijaan avauksesi kertoi aivokapasiteettisi todellisen tason. Mies saa tinderissä tyypillisesti matchin 0,1 prosentista tykkäämistään naisista. Siis vaikka olisit järjestelmällisesti tykännyt läpi kaikki tinderin naiset, informaatiota olet saanut vain häviävän pienestä osuudesta. Huomioiden senkin, että toisella kierroksella matcheja tuli enemmän kuin ensimmäisellä.
(Voisipa tinderissä asettaa hakukriteeriksi myös älykkyyosamäärän!)
Vierailija kirjoitti:
Olin tinderissä miehenä joskus puoli vuotta sitten kolmella perinteisellä ns. facebook edustuskuvalla . En saanut matchejä juurikaan ja kaikki keskustelut kuihtui loppupeleissä.
No nyt Joulun aikaan jotenki alkoi v*tuttamaan naiset niin että tein tinder profiilin jossa otin kuvan vatsalihaksista yms sekä naamasta hieman epäselvästi.
Jumaliste olen saanut kahden viikon aikana enemmän matchejä kuin koko aikana kun joskus käytin palvelua...
Joo tiedetään naiset jotka tykkäsivät on varmaan ihan ala arvoisia. Mutta kyllä tämä taas antoi varmuutta siihen minkälaista akkaa tuolla pyörii...
Rumuushan sun ongelma siis on kun nyt saat epäselvällä kasvokuvalla mätchejä, ei naisten tasottomuus.
Toivottavasti et vedätä naisia treffeille, jossa totuus kasvoistasi paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumuushan sun ongelma siis on kun nyt saat epäselvällä kasvokuvalla mätchejä, ei naisten tasottomuus.
Kai ymmärsit että kyse oli kokeesta.
Miksi haluaisin tosissani ottaa tarkkoja kuvia itsestäni kun en levittele lihaksiani mihinkään muuten...
Tekis mieli sanoq että v*ttu sä olet tyhmä kun päättelet mut rumaksi mutta ei siitä sen enempää.
Terv, ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärsit että kyse oli kokeesta.
Miksi haluaisin tosissani ottaa tarkkoja kuvia itsestäni kun en levittele lihaksiani mihinkään muuten...Tekis mieli sanoq että v*ttu sä olet tyhmä kun päättelet mut rumaksi mutta ei siitä sen enempää.
Terv, ap
Ei kyse ole siitä että mistä syystä et halua näyttää kasvojasi tarkasti.
Kokeesi tulos on, että naiset pitävät sinusta enemmän kun eivät näe tarkasti kasvojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv, ap
Nonni, toi ikähaarukka selittää kaiken. Miksei sulle kelpaa esim 30-vuotias? Kolmikymppisistä löytyy paljon fiksuja sinkkunaisia.
Tinder on monelle vain ajanvietettä ja hauskanpitoa, ei mikään puolisokatalogi. Hyvä muistaa sekä naisten että miesten, ei kannata laittaa sydäntään liiaksi siihen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv, apNonni, toi ikähaarukka selittää kaiken. Miksei sulle kelpaa esim 30-vuotias? Kolmikymppisistä löytyy paljon fiksuja sinkkunaisia.
Mutta löytyykö 30 vuotiaita naisi joilla ei ole lapsia?
Ei löydy...
Nimittäin tämä mies ei halua kun omia lapsia yhden naisen kanssa
Terv, ap
28v miehelle ei kelpaa 28v nainen? Miksi ihmeessä? Omanikäisten kanssa olisi varmaan enemmän yhteistäkin kuin jonkun 22v:n?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv, apNonni, toi ikähaarukka selittää kaiken. Miksei sulle kelpaa esim 30-vuotias? Kolmikymppisistä löytyy paljon fiksuja sinkkunaisia.
Mutta löytyykö 30 vuotiaita naisi joilla ei ole lapsia?
Ei löydy...
Nimittäin tämä mies ei halua kun omia lapsia yhden naisen kanssa
Terv, ap
Öö, pilvin pimein on 30v naisia joilla ei ole lapsia...missä maailmassa sä oikein elät?
Tinder on panosovellus.