Kyllä tämä testi kertoi tinder naisten todellisen tason...
Olin tinderissä miehenä joskus puoli vuotta sitten kolmella perinteisellä ns. facebook edustuskuvalla . En saanut matchejä juurikaan ja kaikki keskustelut kuihtui loppupeleissä.
No nyt Joulun aikaan jotenki alkoi v*tuttamaan naiset niin että tein tinder profiilin jossa otin kuvan vatsalihaksista yms sekä naamasta hieman epäselvästi.
Jumaliste olen saanut kahden viikon aikana enemmän matchejä kuin koko aikana kun joskus käytin palvelua...
Joo tiedetään naiset jotka tykkäsivät on varmaan ihan ala arvoisia. Mutta kyllä tämä taas antoi varmuutta siihen minkälaista akkaa tuolla pyörii...
Turha siis sanoa että tositarkoituksella tuolla naiset hakee mitään.
Kommentit (43)
Harva 22-vuotias oikeasti haluaa seurustella 28-vuotiaan kanssa....
Vierailija kirjoitti:
Mä en koskaan tykkää profiileista joissa mies on ilman paitaa tai on yksikin kuva on otettu salilla :D Oli lihakset minkälaiset hyvänsä. Mutta ehkä olenkin sitten poikkeus. Tinderistä en ole kyllä löytänyt mitään enkä ketään. Terkuin tuleva ikisinkku Tampereelta.
Mä tykkään ainoastaan naisten profiileista jossa on ainakin yksi kuva salilta.
Itse ohitan heti miehet jotka etsivät vain itseään nuorempaa. Typeriltä tuntuvat. 27-vuotias fiksu mies hakisi esim. 22-32-vuotiasta naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta minkä ikäinen olet?
Olen 28v mies. Hakukriteerini oli 22-27v naiset.
Terv, ap
Tuossa iässä vielä voi toimia. Mitä enemmän ikää, sen huonommin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Itse ohitan heti miehet jotka etsivät vain itseään nuorempaa. Typeriltä tuntuvat. 27-vuotias fiksu mies hakisi esim. 22-32-vuotiasta naista.
Eihän se sinulle näy, Tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Nimittäin tämä mies ei halua kun omia lapsia yhden naisen kanssa
Terv, ap
Onko sulla vauvakuume just nyt? Ei ne 22-vuotiaat välttämättä heti äidiksi halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta minkä ikäinen olet?
Olen 28v mies. Hakukriteerini oli 22-27v naiset.
Terv, apNonni, toi ikähaarukka selittää kaiken. Miksei sulle kelpaa esim 30-vuotias? Kolmikymppisistä löytyy paljon fiksuja sinkkunaisia.
Mutta löytyykö 30 vuotiaita naisi joilla ei ole lapsia?
Ei löydy...
Nimittäin tämä mies ei halua kun omia lapsia yhden naisen kanssa
Terv, ap
Koulutetuissa löytyy vaikka kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tinderissä miehenä joskus puoli vuotta sitten kolmella perinteisellä ns. facebook edustuskuvalla . En saanut matchejä juurikaan ja kaikki keskustelut kuihtui loppupeleissä.
No nyt Joulun aikaan jotenki alkoi v*tuttamaan naiset niin että tein tinder profiilin jossa otin kuvan vatsalihaksista yms sekä naamasta hieman epäselvästi.
Jumaliste olen saanut kahden viikon aikana enemmän matchejä kuin koko aikana kun joskus käytin palvelua...
Joo tiedetään naiset jotka tykkäsivät on varmaan ihan ala arvoisia. Mutta kyllä tämä taas antoi varmuutta siihen minkälaista akkaa tuolla pyörii...
Turha siis sanoa että tositarkoituksella tuolla naiset hakee mitään.
Rumuushan sun ongelma siis on kun nyt saat epäselvällä kasvokuvalla mätchejä, ei naisten tasottomuus.
Toivottavasti et vedätä naisia treffeille, jossa totuus kasvoistasi paljastuu.
Kai ymmärsit että kyse oli kokeesta.
Miksi haluaisin tosissani ottaa tarkkoja kuvia itsestäni kun en levittele lihaksiani mihinkään muuten...Tekis mieli sanoq että v*ttu sä olet tyhmä kun päättelet mut rumaksi mutta ei siitä sen enempää.
Terv, ap
Ei kyse ole siitä että mistä syystä et halua näyttää kasvojasi tarkasti.
Kokeesi tulos on, että naiset pitävät sinusta enemmän kun eivät näe tarkasti kasvojasi.
Näin. Tai ilmettä.
Ap sä saat ihan sitä mitä tilaat. Vatsalihaskuva sanoo "etsin seksiä, olen itseäni täynnä, haluan naisilta vain sitä yhtä, mulla on tarjota vain tää kroppa kun ei oo aivoilla siunattu. Kasvot ei näy koska mullekin on ihan sama kuka sä oot. Yks yö beibe."
Netissä sen huomaa aika nopeasti mitä naiset sieltä etsii. Siellä on niitä naisia jotka etsivät ihan täydellistä miestä vailla mitään vikoja, sitten siellä on niitä naisia joille ne lihakset merkkaa eniten. Jossain internetin synkimässä sopukassa sitten on niitäkin naisia joille kelpaa ihan tavallinenkin mies, noista naisista puhutaan usein hieman myyttiseen sävyyn ja osa ihmisistä pitää heitä edelleen Loch Nessin hirviöön verrattavina taruolentoina.
Terveisin Naispelko23
Eikös tinder ole panoseuran hakuun. Vaihda treffipalstaa jos olet tositarkoituksella liikkeellä. Taatusti löytyy fiksuja, sieviä 28 v lapsettomia valmiina vakiintuun.
Naispelko23 kirjoitti:
Netissä sen huomaa aika nopeasti mitä naiset sieltä etsii. Siellä on niitä naisia jotka etsivät ihan täydellistä miestä vailla mitään vikoja, sitten siellä on niitä naisia joille ne lihakset merkkaa eniten. Jossain internetin synkimässä sopukassa sitten on niitäkin naisia joille kelpaa ihan tavallinenkin mies, noista naisista puhutaan usein hieman myyttiseen sävyyn ja osa ihmisistä pitää heitä edelleen Loch Nessin hirviöön verrattavina taruolentoina.
Terveisin Naispelko23
Miehiin pätee sama. Olin onnekas ja satuin bongaamaan oman Loch Nessin taruolennon, siinä kun hän oli pari vuorokautta linjoilla. Turha sanoakaan, ettei ole vapaana enää. Eikä tule olemaan jos minä voin asialle mitään, ja kyllähän sitä kiitollinen tavallinen nainen voi kaikenlaista miehensä eteen tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Naispelko23 kirjoitti:
Terveisin Naispelko23
Miehiin pätee sama. Olin onnekas ja satuin bongaamaan oman Loch Nessin taruolennon, siinä kun hän oli pari vuorokautta linjoilla. Turha sanoakaan, ettei ole vapaana enää. Eikä tule olemaan jos minä voin asialle mitään, ja kyllähän sitä kiitollinen tavallinen nainen voi kaikenlaista miehensä eteen tehdä.
Ei päde. Miehet joustaa niistä vaatimuksistaan huomattavasti herkemmin kuin naiset. Kun se oma "taso" siellä netissä on huomattu niin miehet alkaa laitella viestiä kunhan vaan sattuu olemaan nainen. Siitä tietysti voidaan taas olla montaa mieltä, että onko se oikein, että "tyytyy" vaan johonkin naiseen, mutta jos haluaa pariutua niin sitä rimaa on silloin laskettava.
Terveisin Naispelko23
Ap on ihan oikeassa, ainakin siltä määrin kenet minä tiedän tinderiä käyttävän niin just eniten merkkaa ne vatsalihakset jne.. Ei siellä monikaan vakavissaan ole liikenteessä. Ja mun mielestä aika yleistä että miehet etsii vähintään vuotta itseään nuorempaa. Eikä ap minusta miltään ikävältä ihmiseltä vaikuta, av mammat vaan tarkoituksella vääntää jokaisesta aloituksesta ja kommentista negatiivista. Jos nainen laittaisi vastaavan aloituksen ettei naamakuvat kelpaa mutta tissiheruista on tykätty tinderissä, niin vastaukset olisi luokkaa "miehiä ei muu kiinnosta kuin tissit"
Rehellisten ja muutenkin kunnollisten miesten kysyntäpiikki sijoittuu tuonne neljänkymmenen ikävuoden paikkeille. Siinä vaiheessa naiset ovat saaneet siipeensä riittävästi.
M44
Kyllä minä haluan tositarkoituksella komean lihaksikkaan miehen.
"Edes" tositarkoituksella en halua epämielyttävännäköistä. Livenä näkee niin paljon paremmin miehen luonteen, että ulkonäöllisesti heikempikin voi enemmän kiinnostaa, kun jossain tinderissä.
Tinderhän näkyy olevan niin järjettömän pinnallinen sovellus, ettei siihen kovin vakavasti kannata suhtautua. Moni on löytänyt sydämensä valitunkin toki.
Miksi ap hermostut siitä, että suurin osa naisista mätsäsi pinnallisuuteen perustuvissa sovelluksessa kroppakuvien kanssa? Voisin kuvitella, että tutustuisit paljon mieluummin niihin pariin, jotka tykkäsivät sinusta naaman perusteella. Eikö tuossa siis nyt tullut selväksi, että keiden mätsien kanssa kannattaa juttua jatkaa siis, jos pinnallisuus ällöttää?
Olen nainen 29 v, ja myös tinderissä pelkällä naamakuvalla. Etsin uusia ihmisiä ja treffiseuraa, mutta en panisi pahakseni vaikka joku johtsisikin suhteeseen. Jos etsisin vakavalla mielellä parisuhdetta, niin olisin jossain muussa palvelussa kuin tinderissä.
Jotkut mätsit pyytävät lisäkuvia, mikä usein haiskahtaa sille, että halutaan tarkistaa paino ja kroppa. Suurin osa mätseistä on fiksuja eikä tällaista kysele, ja yleensä kroppakuvien kyselijät putoavat jatkosta. Olen hyväkroppainen ja sporttinen, mutta ärsyttää tuollainen. Yhdelle kaverille kuitenkin päädyin lähettämään kokovartalokuvan. Kyseessä oli mies, kenen kanssa ajattelin järjestää treffit silkan seksin ympärille. Olisi siis hieman tekopyhää hermostua siitä, että hän haluaa nähdä ns kokonaisuuden, kun itsekin ihastuin kuvissa fyysiseen olemukseen. Mies oli kyllä ihan paita päällä, paidattomat profiilit saavat minultakin rastia.
Vierailija kirjoitti:
Tinderhän onkin deittailua eikä avioliittoa varten. Mahdollisimman nopeasti ja helposti deittiseuraa ja treffien jälkeen seuraava.
Kyllä se on molempia varten :D Itse löysin nykyisen avomieheni sieltä. Toivottavasti joku päivä vielä aviomies ;)
Kumma juttu, kun itse löydän Tinderistä lähinnä fiksuja, nättejä ja sivistyneitä naisia. Mikähän voisi olla syynä?
En epäile AP:ta rumaksi mutta tapa kirjoittaa yleisesti naisista ja nämä vastaukset tänne vähän kertovat siitä että et ole kovin mukava ihminen.
Luulen että tinderin, nuoret naiset varsinkin, tykkäävät helposti vatsalihaskuvista. Enkö usko että kasvokuvien pieni tykkäysmäärä kertoo kenenkään rumuudesta, vaan siitä että miehiä on palvelussa suuri määrä.
Minä ( nainen, 25v) ainakin palvelussa ollessani keskityin enemmän yleisesti siihen millaisen kuvan ihmisestä saa, en pelkkään naamaan. Pano on pano joo, mutta ei sitäkään kannata idioottien kanssa tehdä.