Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä tämä testi kertoi tinder naisten todellisen tason...

Vierailija
01.01.2017 |

Olin tinderissä miehenä joskus puoli vuotta sitten kolmella perinteisellä ns. facebook edustuskuvalla . En saanut matchejä juurikaan ja kaikki keskustelut kuihtui loppupeleissä.

No nyt Joulun aikaan jotenki alkoi v*tuttamaan naiset niin että tein tinder profiilin jossa otin kuvan vatsalihaksista yms sekä naamasta hieman epäselvästi.

Jumaliste olen saanut kahden viikon aikana enemmän matchejä kuin koko aikana kun joskus käytin palvelua...

Joo tiedetään naiset jotka tykkäsivät on varmaan ihan ala arvoisia. Mutta kyllä tämä taas antoi varmuutta siihen minkälaista akkaa tuolla pyörii...

Turha siis sanoa että tositarkoituksella tuolla naiset hakee mitään.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko23 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelko23 kirjoitti:

Netissä sen huomaa aika nopeasti mitä naiset sieltä etsii. Siellä on niitä naisia jotka etsivät ihan täydellistä miestä vailla mitään vikoja, sitten siellä on niitä naisia joille ne lihakset merkkaa eniten. Jossain internetin synkimässä sopukassa sitten on niitäkin naisia joille kelpaa ihan tavallinenkin mies, noista naisista puhutaan usein hieman myyttiseen sävyyn ja osa ihmisistä pitää heitä edelleen Loch Nessin hirviöön verrattavina taruolentoina.

Terveisin Naispelko23

Miehiin pätee sama. Olin onnekas ja satuin bongaamaan oman Loch Nessin taruolennon, siinä kun hän oli pari vuorokautta linjoilla. Turha sanoakaan, ettei ole vapaana enää. Eikä tule olemaan jos minä voin asialle mitään, ja kyllähän sitä kiitollinen tavallinen nainen voi kaikenlaista miehensä eteen tehdä.

Ei päde. Miehet joustaa niistä vaatimuksistaan huomattavasti herkemmin kuin naiset. Kun se oma "taso" siellä netissä on huomattu niin miehet alkaa laitella viestiä kunhan vaan sattuu olemaan nainen. Siitä tietysti voidaan taas olla montaa mieltä, että onko se oikein, että "tyytyy" vaan johonkin naiseen, mutta jos haluaa pariutua niin sitä rimaa on silloin laskettava.

Terveisin Naispelko23

Hyvin huomaa miten pihalla naiset ovat asian suhteen, koska tämä viesti on puhdasta asiaa. Itsekin tein vastaavalla tavalla. Tosin ainoa mulle vastannut nainen oli niin "viallinen", että en pystynyt mitenkään laskemaan tasoani niin alas. Kuitenkin vaatisin naiselta paljon vähemmän kuin itseltäni

Vierailija
42/43 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

Kumma juttu, kun itse löydän Tinderistä lähinnä fiksuja, nättejä ja sivistyneitä naisia. Mikähän voisi olla syynä?

Olet vanhempi kuin AP, kuten naisesikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisten ja muutenkin kunnollisten miesten kysyntäpiikki sijoittuu tuonne neljänkymmenen ikävuoden paikkeille. Siinä vaiheessa naiset ovat saaneet siipeensä riittävästi.

M44

Niin, kun "juoksut on juostu"....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi