Tekisi mieli alkaa taas pelaamaan Haydayta! Onko.muita?
Minulla oli se vuosia sitten kännykässä ja olin ihanassa av-mammojen ryhmässä.
Sitten kännykkäni hajosi :( Lopetin pelaamisen sillä olisin joutunut aloittamaan alusta enkä pääsisi enääni av-mammojen ryhmään. Jotenkin ihan alussa ei ollut niitä chatteja?
Kiinnostaako muita aloittaa tuo peli? Taidan ladata sen ja alkaa pelata, toivoen että löytyy av-mammoja joiden kanssa pelata :)
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Jatkoin taas pitkästä aikaa ja liityin naapurustoon, jotta voin kokeilla derbya eka kertaa... Kiva, kiva eli muut ei pelaakaan. Mä olen yksin se aktiivinen.
Olen tasolla 80 ja mulla oli piiiitkä tauko.
Mä liityin uuteen naapurustoon ja nyt siellä on ainakin yksi muukin aktiivinen. Tosin tuntuu olevan hiljainen naapurusto, kun ei siellä ole mitään kirjoiteltu. Onks tavallista, ettei ole mitään juttua?
Pitääkö vaihtaa uudestaan? :)
Derby on naapurustokisa. Samankokoiset naapurustot kisaa toisiaan vastaan ja kun naapurusto saa kasaan tarpeeksi pisteitä saa erilaisia palkintoja kuten rakennustarvikkeita, lippuja, koriste-esineitä tms. Tehtävät joista saa pisteitä on esimerkiksi laivatilausten täyttö (esim 4 laivaa = 320 pistettä), kalastus (joku kilomäärä), kasvin viljely, tuotteen valmistus tai muiden auttaminen yms. Tehtävissä on usein aikaraja.
Derbyyn osallistuakseen pitää siis olla jonkun naapuruston jäsen. Muistaakseni yhdessä päivityksessä naapurustoon pääsi liittyvään jo tasolla 18 mutta en ole varma onko tähän tullut muutosta.
Täällä muuten hyvä englanninkielinen wiki Hay Daysta:
http://hayday.wikia.com/wiki/Hay_Day_Wiki
T.34
Mä jäin koukkuun Hay Dayhin muutama vuosi sitten, tosin jossain välissä hiukan pelaaminen lopahti, mutta derbyn tuli sai mut taas aktiiviseksi. Meillä on perheenjäsenten kanssa perustettu naapurusto, johon kyllä tuli sitten ihan outojakin kunnes tajuttiin sulkea se. Nyt otetaan mukaan vain oikeasta elämästä tuttuja kavereita. En kyllä ole noita outoja tyyppejä potkinut pois, mutta pikkuhiljaa häviävät itse.
Kisoissa pyöritään siinä keskitasolla, koskaan ei olla päästy mestarien tasolle. Pitäisi varmaan käyttää timantteja. En vain halua käyttää yhtään oikeaa rahaa tähän peliin.
Mun mielestä tämä on tosi hyvä peli myös pienille alakoululaisille, joten oma ekaluokkalaiseni on myös aloittanut oman farminsa.
Mäkin pelaan mutta ihan alussa vasta. Toi on suomalaisten tekemä peli.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin halunnut ostaa sen farmipaketin mikä maksaa 0,99€. Onko tyhmää?
Mutta kun yritin valita Paypal niin tulee tälläinen teksti:Jokin meni vikaan. PayPal-tilisi lisäämisessä oli ongelma, koska PayPalissa valittu maksutapa oli virheellinen. Päivitä maksutapa PayPalissa tai valitse toinen maksutapa.
En halua muita maksutapoja :/
Mä olen muutamia paketteja ostellut parin vuoden aikana on yhteensä mennyt peliin rahaa vajaa 40 euroa. Paljon vähemmän kuin olen esim Sims4 lisäosiin käyttänyt. Harrastus tää naisenkin pelaaminen on siinä missä miehen. Hän käyttää peleihinsä satoja euroja vuodessa. ;)
En osaa paypalista sanoa mittään.
Itse maksan mastercardilla, kunhan ei jätä korttia auki, niin kaikki ok. Se toimii mulla kerran käytön jälkeen salasanan jälkeen. Vielä käyttötili, ettei ole pelkoa, että liikaa rahaa pääsisin edes mälläämään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on derby?
Derby on hevoskisat. Tehdään tehtäviä, joista saa erilaisia pisteitä ja sillä liikutetaan omaa hevosta.
Sitä pääsee pelaamaan, kun pääsee tietylle levelille. Chat talon viereinen myyntikoju systeemi.
Vierailija kirjoitti:
Mä jäin koukkuun Hay Dayhin muutama vuosi sitten, tosin jossain välissä hiukan pelaaminen lopahti, mutta derbyn tuli sai mut taas aktiiviseksi. Meillä on perheenjäsenten kanssa perustettu naapurusto, johon kyllä tuli sitten ihan outojakin kunnes tajuttiin sulkea se. Nyt otetaan mukaan vain oikeasta elämästä tuttuja kavereita. En kyllä ole noita outoja tyyppejä potkinut pois, mutta pikkuhiljaa häviävät itse.
Kisoissa pyöritään siinä keskitasolla, koskaan ei olla päästy mestarien tasolle. Pitäisi varmaan käyttää timantteja. En vain halua käyttää yhtään oikeaa rahaa tähän peliin.
Mun mielestä tämä on tosi hyvä peli myös pienille alakoululaisille, joten oma ekaluokkalaiseni on myös aloittanut oman farminsa.
Mestariliigaan on melko helppo päästä, mutta jos haluaa myös pärjätä sielä, niin kaikkien naapuruston jäsenten(jotka ovat kisassa mukana) on oltava aktiivisia pelaajia.
Eihän tuohon omaa rahaa tarvi käyttää, timantteja tulee mielestäni todella paljon ihan pelatessa vaan.
Onko av-mammoilla jotain omia ryhmiä? Jos on niin onko jossain tilaa?
Av-mammaa kakkoseen ryhmässä on tilaa, vaatimuksena avmainen nimimerkki ja pelissä tasolla 18. Aikaisemmin ollut ongelma ettei naapurustoa löydy haydayn kirosanasensuurin takia, mutta voi kokeilla etsiä myös tunnuksella #JC99J9V
T. Sivu 2
Ei löydy av-mammaa, ei kakkoseen, ei mitään :'(
Masentaa :(
Ainoa av-aiheinen oli "aavee" mutta kukaan ei puhunut siellä ja siellä oli vain kaksi tyyppiä. Etsin aktiivista av-ryhmää.
Miksen löydä tuota yhtä :(
Vierailija kirjoitti:
Av-mammaa kakkoseen ryhmässä on tilaa, vaatimuksena avmainen nimimerkki ja pelissä tasolla 18. Aikaisemmin ollut ongelma ettei naapurustoa löydy haydayn kirosanasensuurin takia, mutta voi kokeilla etsiä myös tunnuksella #JC99J9V
T. Sivu 2
Eikö sille vieläkään ole tehty mitään?! Ongelma on ollut varmaan jo vuoden...
Rakennusrarvikkeita tulee peltojen viljelystä ja kylävieraista huolehtimisesta. Minulla on kylä laajennettu maksimiin, joten laatat, tiilet, maalipurkit ym. laitan heti myyntiin. Laitan myyntiin myös pieninä erinä, kun itseä alussa harmitti, kun rahat eivät riittäneet suuriin eriin.
Varastot ei tunnu ikinä riittävän, nyt on ladossa ja viljavarastossa kummassakin tilaa 3000 : lle yksikölle.
Olen tasolla 133. Derby tuo mukavaa vaihtelua, kun tasolta toiselle kestää viikkoja.
T. 9