Tekisi mieli alkaa taas pelaamaan Haydayta! Onko.muita?
Minulla oli se vuosia sitten kännykässä ja olin ihanassa av-mammojen ryhmässä.
Sitten kännykkäni hajosi :( Lopetin pelaamisen sillä olisin joutunut aloittamaan alusta enkä pääsisi enääni av-mammojen ryhmään. Jotenkin ihan alussa ei ollut niitä chatteja?
Kiinnostaako muita aloittaa tuo peli? Taidan ladata sen ja alkaa pelata, toivoen että löytyy av-mammoja joiden kanssa pelata :)
Kommentit (103)
Jatkoin taas pitkästä aikaa ja liityin naapurustoon, jotta voin kokeilla derbya eka kertaa... Kiva, kiva eli muut ei pelaakaan. Mä olen yksin se aktiivinen.
Olen tasolla 80 ja mulla oli piiiitkä tauko.
Olen tasolla 11 :) Naapurusto aukeaa tasolla 18.
T. Ap
Olin aikuisten maatilat-naapurustossa,kyllästyin vuosi sitten pelaamiseen mutta taidankin aloittaa taas 😃
Mäkin kävin kurkkaamassa ketjun innoittamana. Jotain apulaisia sinne oli ilmestynyt. Onhan se kyllä tosi tylsä peli edelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
8 mitä ihmettä! Teette aina lisätehtävänkin täysillä pisteillä ja jäätte neljänsiksi! Huh. Millä tasolla hecoskilpailua pelaatte? Mun tuo turhautunut kierros oli kolmannella tasolla.
Miten olette saaneet sen hevosen muotoiseksi leikatun pensaan? Eli onko se pääpalkinto jollain tasolla.
Olemme meatariliigassa.
Onhan tuo vähän turhauttavaa välillä.
Yleensä voittajajoukkueesta kaikki 3 ovat ehtineet tekemään muka kaikki 10 tehtävää täysillä pisteillä parissa päivässä. Kai ne sitten käyttävät tuhottomasti timantteja.
Mekin kuitenkin teemme käytännössä 3 tehtävää samanaikaisesti, mutta ei mitenkään ehdi noin nopeaa.
-8-
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole lautoja, ruuveja, nauloja niin millä laajentaa?
Sehän on just hyvän naapuruston idea, että siellä laajennetaan kimpassa vuorotellen toistemme ladot ja siilot. Kannattaa keskittyä yhteen laajennukseen kerrallaan ja myydä muut rojut pois. Pelata paljon kylää, ja huhuilla naapurustossa josko heillä olisi myydä ylimääräisiä. Minä saan aina laajennuksen kasaan alle viikossa, vaikka tarvitsen 55 kpl kutakin.
Olen tasolla 135 ja vaativassa tiimissä. Saadaan aina melkein kultaa ja tehtävät yli 300 ja lisätehtävä myös.
Lentää pihalle jos ei tiimissä pärjää.
Kovat paineet aina suoriutua.
Vähän kyllästyttääkin jo.
Ai että mä tykkään tästä pelistä :)
Mitä te teette timanteilla?
Kannattaako avata niillä tuotantohihnoihin uudet paikat?
Tasolla 105, oon pelannut kohta pari vuotta.
Mulla oma yhden naisen naapurusto, jolla osallistun toisinaan derbyihin. Mestaruusliigaan pääsin ja sitten alkoi kyllästyttää. Joten unohdin koko derbyn hetkeksi ja putosin alimmalle tasolle.
Itse olen timanteilla avannut tuotantolinjoja. Lähes kaikissa kaikki auki. Osassa turhaan, kynttilöitä ei kerkee tuottamaan sitä tahtia ja hilloissakin kestää jne.
Sahoja ja kirveitä tulee tehtävistä liian vähän. Onneksi yksi seuraaja on herkkä myymään niitä.
Mun seuraajissakin on viisi ahkeraa pelaajaa, jotka ovat itsenäisiä derbyttäjiä. Jelpataan toisiamme, kommaamalla farmin nimi kentässä.
Toisinaan alkaa kyllästyttää, mutta sitten tulee iso päivitys ja taas piristyy. Uudet apurit toivat uutta pontta juustomarkkinoilla. :)
Tomia käytän toisinaan sahojen ja kirveiden hankintaan. Sitten vaan paukkuu varaston seinät, kun ei mahdu. Tilaa tällä hetkellä 1800 ja kerään 55 kpl kaikkia aitan osia. Se vie ison osan tilaa. Viikossa tulee yleensä täyteen, kun plärään lehdestä ja ystäviltä ostan.
Siilon ei tarvii niin avara vielä olla. Pärjään hyvin 700.. en viljele maissia, enkä vehnää ite ollenkaan, niitä löytyy lehdestä. Sokeriakin vaan parin kympin verran. Soijaa, tomaattia ja riisiä kuluu.
Noi sahat ja kirveet on aika jännä juttu, mulla niitä on ihan pilvin pimein. Etenkin kirveitä, mutta ei sahatkaan koskaan kesken lopu. Kirveitä joudun myymään kymmenittäin pois. Oon tasolla 86.
Minä olen käyttänyt timantteja uusiin tuotantohihnoihin, etenkin sokerikoneeseen ja meijeriin sekä rehusiiloihin on mielestäni hyvä olla kuhunkin vähintään 5 paikkaa. Olen myös timanteilla nopeuttanut tuotteen valmistusta etenkin derbytehtäviä varten, tätä teen vain silloin tällöin.
Suosittelen kyllä tuotantohihnoihin panostamista.
Jäin naapurustosta joulua ennen tauolle, enkä ole vielä tehnyt paluuta. Meillä on tosiaan tällä hetkellä aika hiljainen naapurusto, olisko meitä nyt enää 3 aktiivista derbyilijää :/
Paras peli! Meillä koko suku pelaa tuota.
Mä olisin halunnut ostaa sen farmipaketin mikä maksaa 0,99€. Onko tyhmää?
Mutta kun yritin valita Paypal niin tulee tälläinen teksti:
Jokin meni vikaan. PayPal-tilisi lisäämisessä oli ongelma, koska PayPalissa valittu maksutapa oli virheellinen. Päivitä maksutapa PayPalissa tai valitse toinen maksutapa.
En halua muita maksutapoja :/
Kannattaa ehdottomasti meijeriin ja sokerikoneeseen avata kaikki tuotantopaikat. Myös popcorn-koneeseen ja leipomoon kannattaa avata kaikki, leipää ja popcornia tarvii aina todella paljon laivatilauksiin.
Jos derbyä pelaa ja tekee tuotantotehtäviä, niin helpottaa mitä enempi on tuotantopaikkoja.
Tuotantopaikkojen lisäksi käytän timantteja silloin tällöin tomin palkkaamiseen, derbyn lisätehtäviin ja joskus nopeutan esim. laivan tuloa.
Koristeisiin en timantteja käytä.
Mun 6v tyttö haluaisi pelata sitä jatkuvasti, näköjään muitakin innokkaita :)) Isänsä kanssa yhessä pelaavat 😄
Jos ei ole lautoja, ruuveja, nauloja niin millä laajentaa?