Olen jo aikuinen perheenisä, mutta toisinaan tunnen silti hieman katkeruutta siitä, ettei minulla ollut nuorena kaunista ja hoikkaa tyttöystävää
Jotain hienoa jäi kokematta, kun joutui tyytymään siihen mitä sai.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet luulevat, että jos niillä on kaunis ja seksikäs tyttöystävä, ne saavat mahtavaa seksiä. Kaverini meni siksi naimisiin nuoremma, oikean missin kanssa. Se ei halunnut seksiä kuin harvakseltaan alussa ja ihmeen kaupalla saivat lapsen siitettyä ja sen jälkeen se loppui. Useamman vuoden selibaarin jälkeen hän erosi siitä kuumasta missistä ja meni naimisiin ikäisensä tavallisen naisen kanssa ja saa kuulemma monta kertaa viikossa yhä. Kaiken lisäksi se missi oli ollut todella tyhmä ja hankala luonne, elämä oli ollut pelkkää riitelyä. Vei myös erossa puolet omaisuudesta ja elarit. Ainoa ilo siitä missistä oli ollut, että oli voinut tehdä muut miehet kateellisiksi. Tosin eivät olisi olleet kateellisia kuullessaan, miten vähän muuta iloa siitä oli.
Tässä on perää.
Itse olen tavallisen näköinen ehkä joidenkin mielestä jopa ihan nätti mutta en missään tapauksessa varmaan kenenkään mielestä mikään seksipommi.
Vaan seksi on ollut minulle aina tärkeää ja edelleen sitä pitkän yhdessä olon jälkeenkin harrastetaan usein ja käytetään mielikuvitusta ja vaihtelua.
Minulla on ystävä joka on kauniimpi ja seksikkäämpi ulkonäöltään ja osaa flirttailla mutta on kertonut minulle ettei seksi nappaa eikä sitä useinkaan jaksa.
Eli ulkonäkö ei välttämättä kerro aktiivisuudesta mitään.Kukapa häntää paremmin nostaa kuin kissa itse. Joillekin on määrää tärkeämpää kokea seksi kauniin ihmisen kanssa.
I
No itse seksuaalisen aktiivisuuteni tiedän eikä sillä olekaan merkitystä kuin itselleni ja miehelleni.
Ja olet toki oikeassa, kertaluontoinen seksi hyvin kauniin kanssa on varmasti hienoa vaikka tämä kaunis ihminen olisi " lahna".
Pitkän päälle se ei aivan varmasti ole tyydyttävää jos toinen, olkoon kuinka kaunis tai komea hyvänsä , pihtaa ja lanailee.
Rumat ei koskaan pihtaa? Entä jos hankkisitte kauniit naiset itsellenne, joille myös seksielämä on tärkeä osa suhdetta? Ai niin, eihän meitä ole olemassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet luulevat, että jos niillä on kaunis ja seksikäs tyttöystävä, ne saavat mahtavaa seksiä. Kaverini meni siksi naimisiin nuoremma, oikean missin kanssa. Se ei halunnut seksiä kuin harvakseltaan alussa ja ihmeen kaupalla saivat lapsen siitettyä ja sen jälkeen se loppui. Useamman vuoden selibaarin jälkeen hän erosi siitä kuumasta missistä ja meni naimisiin ikäisensä tavallisen naisen kanssa ja saa kuulemma monta kertaa viikossa yhä. Kaiken lisäksi se missi oli ollut todella tyhmä ja hankala luonne, elämä oli ollut pelkkää riitelyä. Vei myös erossa puolet omaisuudesta ja elarit. Ainoa ilo siitä missistä oli ollut, että oli voinut tehdä muut miehet kateellisiksi. Tosin eivät olisi olleet kateellisia kuullessaan, miten vähän muuta iloa siitä oli.
Tässä on perää.
Itse olen tavallisen näköinen ehkä joidenkin mielestä jopa ihan nätti mutta en missään tapauksessa varmaan kenenkään mielestä mikään seksipommi.
Vaan seksi on ollut minulle aina tärkeää ja edelleen sitä pitkän yhdessä olon jälkeenkin harrastetaan usein ja käytetään mielikuvitusta ja vaihtelua.
Minulla on ystävä joka on kauniimpi ja seksikkäämpi ulkonäöltään ja osaa flirttailla mutta on kertonut minulle ettei seksi nappaa eikä sitä useinkaan jaksa.
Eli ulkonäkö ei välttämättä kerro aktiivisuudesta mitään.Kukapa häntää paremmin nostaa kuin kissa itse. Joillekin on määrää tärkeämpää kokea seksi kauniin ihmisen kanssa.
Mutta ei ole mikään tae, että kaunis haluaisi seksiä yhtään. Pikemminkin päinvastoin jos jorain. Kauniilla naisellisella naisella on yleensä paljon naishormonia eli estrogeenia ja se on seksintappohormoni. Naisillakin haluihin caikuttaa testosteroni ja siksi naiset haluavat seksiä enemmän vanhempina, kun teston vaikutus nousee esiin estrogeenin vähetessä. Osalla naisista on suhteessa paljon testoa jo nuorina, heillä on usein paha akne ja voi olla munasarjojen monirakkulatauti. Eli jos haluaa päästä panemaan, niin ei kannata valita nuorena ulkonäön perusteella. Mutta miehet eivät ymmärrä sitä vaan menevät aina siihen samaan lankaan ja katsovat vain pintaa.
T. Nainen joka olin nuorena hoikka ja kaunis ja vapaaehtoisessa selibaatissa aloin harrastaa seksiä vasta nelikymppisenä
Mulla oli kaunis ja hoikka tyttöystävä. Aina sai olla huolehtimassa, että ruoka on oikeanlaista ja oikeaan aikaan. Sai pelätä, haittaako alipaino raskaaksi tuloa. Kovapäinen ja vaativa hän oli myös. En valita, mutta söötti ja pullukka olisi niin paljon helpompi hoitaa ja pitää.
Kauniilla naisella on varaa pihdata,vähän rumemmalla ei.Kun on kaunis nainen niin voi hyvin pelata seksillä ja sitä kautta saada kaikkea itseä tyydyttävää parisuhteessa.Kauniilla naisella on enemmän varaa kieltäytyä seksistä kuin rumalla.Niin se vaan menee.
Otan osaa. Siis tämä oli ap:n vaimolle. Olis järkyttävää, jos olis aviomiehenä noin lapsellinen ja kehittymätön mies. Tunnen miehen, joka halvaantui nuorella iällä. Tunnen miehen, jonka nuoruus meni sairastaessa syöpää. Tunnen miehen, joka menetti onnettomuudessa perheensä. Heillä olisi syytä katkeruuteen, mutta he ovat päässeet voitolle koettelemuksistaan ja elävät kiitollisena nykyisestä elämästään. Voi luoja, ole täydellinen kokovartalok***ä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen itse olit? Paha akne, tyylittömät silmälasit ja hygienian puutetta?
Huono itsetunto rajoitti valintojani, ei ulkoinen olemukseni. Kasvoin alkoholistiperheessä, jossa minua ja tekemisiäni vähäteltiin. Siksi kai sitouduinkin vakavasti heti ensimmäisen tyttöystäväni kanssa yliopistoaikoinani. Yksin jäämisen pelko oli niin kova. Ap
No siinähän tuli todellinen ongelmasi. Osattomuuden tunnetta ei pyyhitä naisystävän ulkonäöllä, eikä se näy päällekään. Alkoholistiperheen lapsi voi olla milteipä kuka tahansa. Olisit aloittanut kertomalla tuon, niin olisit heti saanut enemmän ymmärrystä.
"Ongelmani" on ajoittainen lievä katkeruudentunne siitä, että en saanut nuorena kokea kauniin ja hoikan naisen rakkautta. En tullut tänne kerjäämään ymmärrystä tai päänsilityksiä aiheeseen liittyen, vaan keskustelemaan aiheesta ja kuulemaan muiden mielipiteitä. Siksi en pyrkinyt heti esittämään tilannetta minulle mahdollisimman edullisessa valossa, kuten palstalla taitaa tapana olla. Ap
Ei, vaan taustasi selittää tuon "olen kova, en olisikaan halunnut mitään ymmärrystä ja tukea" -asenteen. Olet kovakourainen itseäsi kohtaan ja esineellistät myös naisia. Se on surullista, olit hakemassa ymmärrystä tai et. Toivon sinulle mahdollisuutta kasvaa ihmisenä, vapautua katkeruudesta ja tehdä lopusta elämästä paras mahdollinen, vaikka nämä saattavat olla mielestäsi turhuuksia ja pehmoilua.
Apua mitä palstapsykologisointia käynnissä.
Aika puusilmäinen saa olla, jos ei tuota tajua, ei vaadi kummoistakaan havaintokykyä. Tällaisia tyyppejä täällä on joka päivä. Osa alkkisperheiden lapsista, muulla traumataustalla sekä osa entisistä masentuneistakin on just näitä. Apua ne tosiaan tarvitsisivat.
Mikä sinun tekosyysi on olla vastenmielinen perseilijä?
Kyllä tuo kauniinnaisensaamattomuus on joku miesten päänsisäinen juttu. Aina kun he (livenä) alkavat höpistä asiasta, alkavat katsoa ikäänkuin sisäänpäin. Tätä siis on sattunut, kun ovat yrittämässä iskeä, mutta eivät usko mahdollisuuksiinsa tai harmittelevat, kun olen ollut varattu tai avautuvat muuten vaan. Ja samoja miehiä miehet ovat myös ennen seksiä ja jälkeen seksin, vaikka niillä olisi kaikenlaisia kuvitelmia. Nainen on siinä vain statistina, eikä ne miehen fantasiat tai elämykset liity naiseen mitenkään. Syyttäkää palstamiehet vaan psykologisoinnista, mutta psykologisia nämä jutut ovat ja ihan teidän yksityisiä. Tuolta pohjalta teillä ei ole muuta annettavaa naiselle kuin vierautta. Oikeastaan olisi toivottavaa, että tähän tarpeeseen kehitettäisiin seksirobotteja, täyttäisivät ainakin osan kokemuksenkaipuusta. Saavutukselta se tuskin kuitenkaan tuntuisi, niistä ei varmaan tehdä vaikeita.
Vierailija kirjoitti:
Miten kauneus ja seki liittyvät toisiinsa:D voi luoja. Miesten pinnallisuus on ällöttävää. Toivottavasti vaimosi jättää sinut ap.
Minulle seksi ja kauneus yhdistettynä ovat melkein uskonnollinen kokemus. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Myös meillä kilteillä miehillä on elämässä samanlaisia murheita. Keski-ikäisenä ei voi enää kokea hoikkaa ja timmiä tyttöystävää, vaan täytyy tyytyä sellaiseen naiseen jonka edes saa :(
Älä väitä itseäsi kiltiksi, kun et sellainen ole. Toivottavasti kerrot heti alussa tapaamillesi naisille, että olet heidän kanssaan vain siksi, kun et saa parempaa, niin he voivat lähteä heti pois.
Olisit kyllä sellaisen saanut jos sinulla olisi ollut mahkuja. Joten, suret olematonta.
Vierailija kirjoitti:
No et sitten arvosta vaimosi sisäistä kauneutta, hoikka ja kaunishan saattaa olla vaikka mikä luonnehäiriöinen
Ai ei voi olla vai alapeukuttajat, ovatko kaikki hoikat ja kauniit täydellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiivistettynä:
Rumat antaa, kauniit ei.
Ihanaa yleistämistä. Perustuen faktoihin. Jep.
Eihän kukaan tässä sellaista väitä.
Välillä tuntuu että tällä palstalla jos joku tiivistyy niin se on tyhmyys.
Sitä joku yritti sanoa mielestäni ihan selvästi ettei kaunis ulkonäkö ole tae hyvälle seksille, ei aina edes sille että seksiä on.
Aika puusilmäinen saa olla, jos ei tuota tajua, ei vaadi kummoistakaan havaintokykyä. Tällaisia tyyppejä täällä on joka päivä. Osa alkkisperheiden lapsista, muulla traumataustalla sekä osa entisistä masentuneistakin on just näitä. Apua ne tosiaan tarvitsisivat.