Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihastukseni punastelee nähdessään minut?

Vierailija
01.01.2017 |

Mitkä voisivat olla todennäköisimpiä syitä? Hän suhtautuu muuten ihan myönteisesti ja/tai ajoittain neutraalin asiallisesti minuun.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis tässä arvuutellut, tykkäisikö hän minusta vai ei. :)

Vierailija
2/9 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itse punastelen milloin vain ja mistä vain, ihan riippumatta vastapuolen sukupuolesta ja kiinnostavuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Itse punastelen milloin vain ja mistä vain, ihan riippumatta vastapuolen sukupuolesta ja kiinnostavuudesta.

Voihan se olla, että hän punastelee muuten vain. :/ Itse punastelen ehkäpä eniten nolostuessani tai joskus säikähtäessäni.

Vierailija
4/9 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punasteletteko eri tavalla eri syistä? Nolostumisesta koko naaman täydeltä? Entä jos toisella punottaa pelkästään poskipäät, kun on juteltu niitä näitä tovi?

Vierailija
5/9 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuvitellut sinut hetkeä aiemmin dildottamassa itseäsi ketarat oikosenaan ja tämä mieleen palautuva ajatus saa hänet punastumaan.

Vierailija
6/9 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se punastuminen jonkinlainen hermostumisen/jännittämisen merkki on ja kyllähän se ihastuksen läsnäolo aina jännittää. Itse tunnen lehahtavani punaiseksi aina, kun joku vain mainitseekin ihastukseni nimen. Todella noloa. Enkä edes ole mikään teini enää tai muuten punastu herkästi.

Vierailija
7/9 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kuvitellut sinut hetkeä aiemmin dildottamassa itseäsi ketarat oikosenaan ja tämä mieleen palautuva ajatus saa hänet punastumaan.

No mutta: siitähän voisi helposti tehdä totta, jos etenisi punastelusta sanoihin ja ehkä jopa tekoihin

Vierailija
8/9 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta: siitähän voisi helposti tehdä totta, jos etenisi punastelusta sanoihin ja ehkä jopa tekoihin

Kevättä ilmassa? Menkää suosiolla vatkaamiselle tarkoitetulle nettisivulle älkääkä täyttäkö palstaa törkyviesteillä

Vierailija
9/9 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä punastun ja liikehdin vaivautuneesti ja välttelen katsekontaktia vaikka olisi kuka mies. On jäänyt traumat koulukiusaamisesta, jännitän kauheasti miesten kanssa keskustelua. Olen epävarma, mitä sieltä saatetaankaan tölväistä. Plus häpeän itseäni. 

Punastun kyllä myös, jos juttelen jonkun naiden kanssa ja sitä kuuntelee monta muuta. Epävarmuus nousee pintaan. 

Punadtun myös jos joudun juttelemaan ihastukselleni. Tosin hyvin harvoin näin tapahtuu, sillä olen jo livahtanut karkuun ennen kuin ehtii mitään kontaktia syntyä.

Ettei ne punaiset posket kerro yhtä tiettyä tarinaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan