Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jo aikuinen perheenisä, mutta toisinaan tunnen silti hieman katkeruutta siitä, ettei minulla ollut nuorena kaunista ja hoikkaa tyttöystävää

Vierailija
01.01.2017 |

Jotain hienoa jäi kokematta, kun joutui tyytymään siihen mitä sai.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen itse olit? Paha akne, tyylittömät silmälasit ja hygienian puutetta?

Huono itsetunto rajoitti valintojani, ei ulkoinen olemukseni. Kasvoin alkoholistiperheessä, jossa minua ja tekemisiäni vähäteltiin. Siksi kai sitouduinkin vakavasti heti ensimmäisen tyttöystäväni kanssa yliopistoaikoinani. Yksin jäämisen pelko oli niin kova. Ap

Ja se oli jo silloin vanha ja rupsahtanut, se eukko jonka kanssa olet? Otit siis vanhemman naisen? Etkö tuota yliopistoaikaa ennen päässyt silittelemään reunaa?

Vierailija
42/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei aikuisena voi olla kaunista ja hoikka tyttöystävää? Vai onko naiset kauniita vain ala-ikäisenä?

Voi toki olla, mutta se ei ole enää sama asia kuin silloin nuorena, naiivina ja huolettomana. Ap

Öö.. Miksei?

Asiat ovat vanhempana hieman toisin, niin henkilö itse kuin lähes kaikki muutkin jutut henkilön elämässä. Ap

Miksi aikuisena pitää tyytyä ylipainoiseen ja rumaan naiseen?

Kuka sanoi, että se on tuollainen???

Sehän puhu nuoruudestaan, kun ei lohjennut.

Kuka haikailee olemattomia nuoruuden tyttöystäviä jos nykyään rinnalla on kaunis, näyttävä ja kaikin puolin ihana nainen, joka voittaa nuoret tytöt mennen tullen ulkonäöllään ja luonteellaan.

Hmm..

Me ollaan oltu miehen kanssa 15-> yhdessä, kasvettu, ja rupsahdettukin jo. Oltiin joskus kauniita ja näyttäviä.

Joku nyhverö, joka on reivannut ja ryypännyt ja ollut villi ja vapaa- mut unohtanut nussia.. saattaa ottaa vaimon vanhemmalla iällä, ja huomaa, että hyppäsi suoraan siihen rupsahdus vaiheeseen.

En tiä miten sulla on käynyt....

Ei kaikki automaattisesti rupsahda ylipainoiseksi tuulipukukansaksi. Valintoja.

No kyllä se rupsataminen on iän tuomaa yleensä, jolle ei mitään mahda. Painolleen voi jotain tehdäkin, mut eipä sitä geeniperimän tuomaa ikääntymistä valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono itsetunto rajoitti valintojani, ei ulkoinen olemukseni. Kasvoin alkoholistiperheessä, jossa minua ja tekemisiäni vähäteltiin. Siksi kai sitouduinkin vakavasti heti ensimmäisen tyttöystäväni kanssa yliopistoaikoinani. Yksin jäämisen pelko oli niin kova. Ap

No siinähän tuli todellinen ongelmasi. Osattomuuden tunnetta ei pyyhitä naisystävän ulkonäöllä, eikä se näy päällekään. Alkoholistiperheen lapsi voi olla milteipä kuka tahansa. Olisit aloittanut kertomalla tuon, niin olisit heti saanut enemmän ymmärrystä.

Vierailija
44/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omapa on häpeäsi, ettet iskenyt kaunista ja hoikkaa naista nuorena. Turha valittaa, kun huonot on jo housuissa.

Vierailija
45/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei aikuisena voi olla kaunista ja hoikka tyttöystävää? Vai onko naiset kauniita vain ala-ikäisenä?

Voi toki olla, mutta se ei ole enää sama asia kuin silloin nuorena, naiivina ja huolettomana. Ap

Öö.. Miksei?

Asiat ovat vanhempana hieman toisin, niin henkilö itse kuin lähes kaikki muutkin jutut henkilön elämässä. Ap

Miksi aikuisena pitää tyytyä ylipainoiseen ja rumaan naiseen?

Kuka sanoi, että se on tuollainen???

Sehän puhu nuoruudestaan, kun ei lohjennut.

Kuka haikailee olemattomia nuoruuden tyttöystäviä jos nykyään rinnalla on kaunis, näyttävä ja kaikin puolin ihana nainen, joka voittaa nuoret tytöt mennen tullen ulkonäöllään ja luonteellaan.

Hmm..

Me ollaan oltu miehen kanssa 15-> yhdessä, kasvettu, ja rupsahdettukin jo. Oltiin joskus kauniita ja näyttäviä.

Joku nyhverö, joka on reivannut ja ryypännyt ja ollut villi ja vapaa- mut unohtanut nussia.. saattaa ottaa vaimon vanhemmalla iällä, ja huomaa, että hyppäsi suoraan siihen rupsahdus vaiheeseen.

En tiä miten sulla on käynyt....

Ei kaikki automaattisesti rupsahda ylipainoiseksi tuulipukukansaksi. Valintoja.

No kyllä se rupsataminen on iän tuomaa yleensä, jolle ei mitään mahda. Painolleen voi jotain tehdäkin, mut eipä sitä geeniperimän tuomaa ikääntymistä valita.

Juu, kyllä tässä ihan nätti ja hoikka on vieläkin, mutta ei musta enää nuorta tule, vaikka minkä tekisin! :D

Vierailija
46/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä o liian ruusuinen kuva tietyistä asioista. Katso leffa Magnolia, se on tarina miehen aikuiseksi kasvamisesta.

Vierailija
47/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinähän tuli todellinen ongelmasi. Osattomuuden tunnetta ei pyyhitä naisystävän ulkonäöllä, eikä se näy päällekään. Alkoholistiperheen lapsi voi olla milteipä kuka tahansa. Olisit aloittanut kertomalla tuon, niin olisit heti saanut enemmän ymmärrystä.

"Ongelmani" on ajoittainen lievä katkeruudentunne siitä, että en saanut nuorena kokea kauniin ja hoikan naisen rakkautta. En tullut tänne kerjäämään ymmärrystä tai päänsilityksiä aiheeseen liittyen, vaan keskustelemaan aiheesta ja kuulemaan muiden mielipiteitä. Siksi en pyrkinyt heti esittämään tilannetta minulle mahdollisimman edullisessa valossa, kuten palstalla taitaa tapana olla. Ap

Vierailija
48/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omapa on häpeäsi, ettet iskenyt kaunista ja hoikkaa naista nuorena. Turha valittaa, kun huonot on jo housuissa.

Vielä turhempaa taitaa olla valittaa jo ennen kuin huonot ovat housuissa. Ap

Vierailija
49/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet luulevat, että jos niillä on kaunis ja seksikäs tyttöystävä, ne saavat mahtavaa seksiä. Kaverini meni siksi naimisiin nuoremma, oikean missin kanssa. Se ei halunnut seksiä kuin harvakseltaan alussa ja ihmeen kaupalla saivat lapsen siitettyä ja sen jälkeen se loppui. Useamman vuoden selibaarin jälkeen hän erosi siitä kuumasta missistä ja meni naimisiin ikäisensä tavallisen naisen kanssa ja saa kuulemma monta kertaa viikossa yhä. Kaiken lisäksi se missi oli ollut todella tyhmä ja hankala luonne, elämä oli ollut pelkkää riitelyä. Vei myös erossa puolet omaisuudesta ja elarit. Ainoa ilo siitä missistä oli ollut, että oli voinut tehdä muut miehet kateellisiksi. Tosin eivät olisi olleet kateellisia kuullessaan, miten vähän muuta iloa siitä oli.

Tässä on perää.

Itse olen tavallisen näköinen ehkä joidenkin mielestä jopa ihan nätti mutta en missään tapauksessa varmaan kenenkään mielestä mikään seksipommi.

Vaan seksi on ollut minulle aina tärkeää ja edelleen sitä pitkän yhdessä olon jälkeenkin harrastetaan usein ja käytetään mielikuvitusta ja vaihtelua.

Minulla on ystävä joka on kauniimpi ja seksikkäämpi ulkonäöltään ja osaa flirttailla mutta on kertonut minulle ettei seksi nappaa eikä sitä useinkaan jaksa.

Eli ulkonäkö ei välttämättä kerro aktiivisuudesta mitään.

Vierailija
50/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet luulevat, että jos niillä on kaunis ja seksikäs tyttöystävä, ne saavat mahtavaa seksiä. Kaverini meni siksi naimisiin nuoremma, oikean missin kanssa. Se ei halunnut seksiä kuin harvakseltaan alussa ja ihmeen kaupalla saivat lapsen siitettyä ja sen jälkeen se loppui. Useamman vuoden selibaarin jälkeen hän erosi siitä kuumasta missistä ja meni naimisiin ikäisensä tavallisen naisen kanssa ja saa kuulemma monta kertaa viikossa yhä. Kaiken lisäksi se missi oli ollut todella tyhmä ja hankala luonne, elämä oli ollut pelkkää riitelyä. Vei myös erossa puolet omaisuudesta ja elarit. Ainoa ilo siitä missistä oli ollut, että oli voinut tehdä muut miehet kateellisiksi. Tosin eivät olisi olleet kateellisia kuullessaan, miten vähän muuta iloa siitä oli.

Unohtui mainita, että tosi tarina on muuten. Terveisin: viiksekäs lihava nainen

Vierailija
51/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus on:

Reilu ylipaino

Tupakointi

Näkyviä tatuointeja

Heikkolahjaisuus

Konformistisuus

"Trendikkyys"

Kyvyttömyys itsenäiseen ajatteluun

Vierailija
52/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus ja katkeruus tekee ihmisestä ruman. Kaikilla ei ole tyttöystävää ollenkaan, ei edes pulskaa tai rumaa.

Parempi melkein niin.

Vierailija
53/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on perää.

Itse olen tavallisen näköinen ehkä joidenkin mielestä jopa ihan nätti mutta en missään tapauksessa varmaan kenenkään mielestä mikään seksipommi.

Vaan seksi on ollut minulle aina tärkeää ja edelleen sitä pitkän yhdessä olon jälkeenkin harrastetaan usein ja käytetään mielikuvitusta ja vaihtelua.

Minulla on ystävä joka on kauniimpi ja seksikkäämpi ulkonäöltään ja osaa flirttailla mutta on kertonut minulle ettei seksi nappaa eikä sitä useinkaan jaksa.

Kukapa häntää paremmin nostaa kuin kissa itse. Joillekin on määrää tärkeämpää kokea seksi kauniin ihmisen kanssa.

Vierailija
54/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ongelmani" on ajoittainen lievä katkeruudentunne siitä, että en saanut nuorena kokea kauniin ja hoikan naisen rakkautta. En tullut tänne kerjäämään ymmärrystä tai päänsilityksiä aiheeseen liittyen, vaan keskustelemaan aiheesta ja kuulemaan muiden mielipiteitä. Siksi en pyrkinyt heti esittämään tilannetta minulle mahdollisimman edullisessa valossa, kuten palstalla taitaa tapana olla. Ap

Ei, vaan taustasi selittää tuon "olen kova, en olisikaan halunnut mitään ymmärrystä ja tukea" -asenteen. Olet kovakourainen itseäsi kohtaan ja esineellistät myös naisia. Se on surullista, olit hakemassa ymmärrystä tai et. Toivon sinulle mahdollisuutta kasvaa ihmisenä, vapautua katkeruudesta ja tehdä lopusta elämästä paras mahdollinen, vaikka nämä saattavat olla mielestäsi turhuuksia ja pehmoilua.

Vierailija
55/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan taustasi selittää tuon "olen kova, en olisikaan halunnut mitään ymmärrystä ja tukea" -asenteen. Olet kovakourainen itseäsi kohtaan ja esineellistät myös naisia. Se on surullista, olit hakemassa ymmärrystä tai et. Toivon sinulle mahdollisuutta kasvaa ihmisenä, vapautua katkeruudesta ja tehdä lopusta elämästä paras mahdollinen, vaikka nämä saattavat olla mielestäsi turhuuksia ja pehmoilua.

Apua mitä palstapsykologisointia käynnissä.

Vierailija
56/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole yhtään katkera siitä, ettet saanut elää normaalia lapsuutta, jonka mukana olisi tullut se terve itsetunto, joka olisi vetänyt naisia puoleensa?

Minä näkisin tuon alkoholistiperheessä elätyn lapsuuden paljon suurempana menetyksenä kuin sen, ettei saanut nuorena kaunista naista. Lapsuuden haavat ovat syviä ja niistä toipuminen voi viedä pitkään, jotkut kantavat niitä mukanaan koko elämänsä ajan.

Vierailija
57/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on perää.

Kukapa häntää paremmin nostaa kuin kissa itse. Joillekin on määrää tärkeämpää kokea seksi kauniin ihmisen kanssa.

I

No itse seksuaalisen aktiivisuuteni tiedän eikä sillä olekaan merkitystä kuin itselleni ja miehelleni.

Ja olet toki oikeassa, kertaluontoinen seksi hyvin kauniin kanssa on varmasti hienoa vaikka tämä kaunis ihminen olisi " lahna".

Pitkän päälle se ei aivan varmasti ole tyydyttävää jos toinen, olkoon kuinka kaunis tai komea hyvänsä , pihtaa ja lanailee.

Vierailija
58/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauneus ja seki liittyvät toisiinsa:D voi luoja. Miesten pinnallisuus on ällöttävää. Toivottavasti vaimosi jättää sinut ap.

Vierailija
59/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiivistettynä:

Rumat antaa, kauniit ei.

Ihanaa yleistämistä. Perustuen faktoihin. Jep.

Vierailija
60/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole yhtään katkera siitä, ettet saanut elää normaalia lapsuutta, jonka mukana olisi tullut se terve itsetunto, joka olisi vetänyt naisia puoleensa?

Minä näkisin tuon alkoholistiperheessä elätyn lapsuuden paljon suurempana menetyksenä kuin sen, ettei saanut nuorena kaunista naista. Lapsuuden haavat ovat syviä ja niistä toipuminen voi viedä pitkään, jotkut kantavat niitä mukanaan koko elämänsä ajan.

Toki sitä voi, valitettavasti, olla katkera monista asioista. Lapsuus ja varttuminen huonoissa oloissa on kuitenkin sellainen asia, joka on tavallaan helpompi työstää, kun itse ei ole tapahtumista vastuussa. Pitää vain korjata niitä asioita, jotka turvattoman lapsuuden takia itsessä kieroon kasvoivat tai jäivät vallan kasvamatta. Mutta pieni katkeruus sinänsä pinnallisistaja "turhista" asioista, kuten vaikkapa kokematta jäädystä kauniista ja hoikasta tyttöystävästä on minulle itsellenikin vähän kiusallinen asia. Että tällaiset pikkumaiset asiatko mieltäni vielä toisinaan kaihertavat, vaikka juna on jo kauan sitten mennyt. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme