Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jo aikuinen perheenisä, mutta toisinaan tunnen silti hieman katkeruutta siitä, ettei minulla ollut nuorena kaunista ja hoikkaa tyttöystävää

Vierailija
01.01.2017 |

Jotain hienoa jäi kokematta, kun joutui tyytymään siihen mitä sai.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös saada kauniin hoikan naisen ja perhe-elämän. Ei me kaikki hoikat naiset haluta olla lapsettomia. Ja pysytään hoikkana lastenkin jälkeen. Valintoja, valintoja.

Vierailija
22/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan käsitä.. Otitko siis paksun ja ruman eukon? Tuliko vahinko lapsi vai miten jäit nalkkiin? Olet nyt 30 (?) päättelen kriisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei aikuisena voi olla kaunista ja hoikka tyttöystävää? Vai onko naiset kauniita vain ala-ikäisenä?

Voi toki olla, mutta se ei ole enää sama asia kuin silloin nuorena, naiivina ja huolettomana. Ap

Öö.. Miksei?

Asiat ovat vanhempana hieman toisin, niin henkilö itse kuin lähes kaikki muutkin jutut henkilön elämässä. Ap

Miksi aikuisena pitää tyytyä ylipainoiseen ja rumaan naiseen?

Vierailija
24/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei aikuisena voi olla kaunista ja hoikka tyttöystävää? Vai onko naiset kauniita vain ala-ikäisenä?

Voi toki olla, mutta se ei ole enää sama asia kuin silloin nuorena, naiivina ja huolettomana. Ap

Öö.. Miksei?

Asiat ovat vanhempana hieman toisin, niin henkilö itse kuin lähes kaikki muutkin jutut henkilön elämässä. Ap

Ihan paskapuhetta. "se nyt on niin ettei aikuisena enää voi toteuttaa unelmia." jaa, no elä sitten niin. Minä en.

Vierailija
25/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko, millainen olit itse silloin? Veditkö naisia puoleesi kuin magneetti ja valitsit kauneimmat päältä? Niin..

Vierailija
26/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi myös saada kauniin hoikan naisen ja perhe-elämän. Ei me kaikki hoikat naiset haluta olla lapsettomia. Ja pysytään hoikkana lastenkin jälkeen. Valintoja, valintoja.

Se on voinut olla sen eukkonsa kanssa vaikka vuoden ja on nyt vasta saanut pesää. Syyttääkö se nykyistä eukkoonsa siitä, ettei saanut teininä looraa??

Vierailija
27/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö.. Miksei?

Kuka sanoi, että se on tuollainen???

Sehän puhu nuoruudestaan, kun ei lohjennut.

Vierailija
28/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen itse olit? Paha akne, tyylittömät silmälasit ja hygienian puutetta?

Vierailija
29/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö.. Miksei?

Jos on vaikka itsekin ruma ja ylipainoinen?

Vierailija
30/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös meillä kilteillä miehillä on elämässä samanlaisia murheita. Keski-ikäisenä ei voi enää kokea hoikkaa ja timmiä tyttöystävää, vaan täytyy tyytyä sellaiseen naiseen jonka edes saa :(

Vierailija
31/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö.. Miksei?

Kuka haikailee olemattomia nuoruuden tyttöystäviä jos nykyään rinnalla on kaunis, näyttävä ja kaikin puolin ihana nainen, joka voittaa nuoret tytöt mennen tullen ulkonäöllään ja luonteellaan.

Vierailija
32/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kanssa on vaan opeteltava elämään. Koittaa jotenkin käsitellä asia ja unohtaa. Minäkin olen vähän katkera paristakin asiasta jotka on ollutta ja mennyttä. Enää ei voi mitään.

Vierailija
33/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö.. Miksei?

Jos on vaikka itsekin ruma ja ylipainoinen?

Sitten on turha valittaa. Ainakaan ennen kuin on itse panostanut ulkonäköönsä ja laihduttanut normaalipainoiseksi. Toki joku voi tykätä nytkin.

Vierailija
34/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö.. Miksei?

Kuka haikailee olemattomia nuoruuden tyttöystäviä jos nykyään rinnalla on kaunis, näyttävä ja kaikin puolin ihana nainen, joka voittaa nuoret tytöt mennen tullen ulkonäöllään ja luonteellaan.

Hmm..

Me ollaan oltu miehen kanssa 15-> yhdessä, kasvettu, ja rupsahdettukin jo. Oltiin joskus kauniita ja näyttäviä.

Joku nyhverö, joka on reivannut ja ryypännyt ja ollut villi ja vapaa- mut unohtanut nussia.. saattaa ottaa vaimon vanhemmalla iällä, ja huomaa, että hyppäsi suoraan siihen rupsahdus vaiheeseen.

En tiä miten sulla on käynyt....

Vierailija
35/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö sinä, että olet aivan vitun saatanan tyhmä???? Ja jos sulla oikeasti on joku muija, sen täytyy olla vielä 10x tyhmempi!!!

Ja jos sulla on kakaroita, ne on varmasti vajakkien super kuninkaita.

Äites ja isäs taisi tavata jossain vammaisten hoitolaitoksessa?

... Saaranan ääliö kilttimies...

Vierailija
36/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö.. Miksei?

Hmm..

Me ollaan oltu miehen kanssa 15-> yhdessä, kasvettu, ja rupsahdettukin jo. Oltiin joskus kauniita ja näyttäviä.

Joku nyhverö, joka on reivannut ja ryypännyt ja ollut villi ja vapaa- mut unohtanut nussia.. saattaa ottaa vaimon vanhemmalla iällä, ja huomaa, että hyppäsi suoraan siihen rupsahdus vaiheeseen.

En tiä miten sulla on käynyt....

Ei kaikki automaattisesti rupsahda ylipainoiseksi tuulipukukansaksi. Valintoja.

Vierailija
37/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin käy sääliksi näitä vaatimattoman näköisiä ja arkoja takapulpetinpoikia, jotka eivät koskaan opi näkemään viehättäviä naisia muuten kuin esineinä. Persoonakin jää kitukasvuiseksi, puutteelliseksi ja näköalattomaksi. Se on surullista, kun ihminen menettää moninkertaisesti.

Vierailija
38/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet luulevat, että jos niillä on kaunis ja seksikäs tyttöystävä, ne saavat mahtavaa seksiä. Kaverini meni siksi naimisiin nuoremma, oikean missin kanssa. Se ei halunnut seksiä kuin harvakseltaan alussa ja ihmeen kaupalla saivat lapsen siitettyä ja sen jälkeen se loppui. Useamman vuoden selibaarin jälkeen hän erosi siitä kuumasta missistä ja meni naimisiin ikäisensä tavallisen naisen kanssa ja saa kuulemma monta kertaa viikossa yhä. Kaiken lisäksi se missi oli ollut todella tyhmä ja hankala luonne, elämä oli ollut pelkkää riitelyä. Vei myös erossa puolet omaisuudesta ja elarit. Ainoa ilo siitä missistä oli ollut, että oli voinut tehdä muut miehet kateellisiksi. Tosin eivät olisi olleet kateellisia kuullessaan, miten vähän muuta iloa siitä oli.

Vierailija
39/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen itse olit? Paha akne, tyylittömät silmälasit ja hygienian puutetta?

Huono itsetunto rajoitti valintojani, ei ulkoinen olemukseni. Kasvoin alkoholistiperheessä, jossa minua ja tekemisiäni vähäteltiin. Siksi kai sitouduinkin vakavasti heti ensimmäisen tyttöystäväni kanssa yliopistoaikoinani. Yksin jäämisen pelko oli niin kova. Ap

Vierailija
40/74 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus -ja itsestään huolehtimattomuus on rumaa mutta täällä puhutaan ikäänkuin hoikkuus olisi ainoa attribuutti, joka tekee naisesta kauniin. Ei se nyt näinkään mene, jos naama on kuin petolinnun perse niin ei siinä parhainkaan kroppa pelasta kokonaisuutta. Aloittaja on typerä jos oikeasti on yhdessä ihmisen kanssa, jota ei koe haluttavana. Kuka helvetti pakotti ottamaan sen mätisäkin? Niin, ei kukaan. Syy miksi sinulla ei ole koskaan ollut hoikkaa, ja kaunista naista on siinä ettei sinulla ole pienintäkään realistista mahdollisuutta saada kyseisenlaista naista. Siis mieti nyt itsekin, tuollaisille naisille on jonoksi asti tarjolla miehiä, joista heillä on varaa valita parhaat päältä. Miksi he tyytyisivät keskinkertaiseen tai rumaan mieheen, jolla ei ole heille yhtään mitään tarjottavaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi