Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutikset ym. myyntipailstat!

Vierailija
27.03.2006 |

Ikinä en ole myynyt tai ostanut niistä mitään, mutta ihmettelen aina kun varoitellaan huijareista, että miksi te maksatte, ennen kuin tavara on teillä? Vai niinkö ne myyntipalstat toimivat? Toisaalta voihan sitä huijata toisinkin päin, kun tavara perillä ei maksakaan...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ikinä en ole myynyt tai ostanut niistä mitään, mutta ihmettelen aina kun varoitellaan huijareista, että miksi te maksatte, ennen kuin tavara on teillä? Vai niinkö ne myyntipalstat toimivat? Toisaalta voihan sitä huijata toisinkin päin, kun tavara perillä ei maksakaan...

Vierailija
2/3 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa harmi, että jotkut aina pilaavat muilta rehdin kaupankäynnin..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ensin maksu ja sitten vasta lähetetään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi